No veď toto, kedy...? A to ešte výhľadovo bude treba niekam vopchať KT8 a raz aj T6. A tuším, že tam má byť aj opravárenské zázemie, takže jeden kanál by bol obsadený rozrobeným vozom. No nič, nebudem riešiť susedove problémy, o ktorých nič neviem...?
Tak to sotva bude verejne prístupné, skôr to vidím na depozitár. Presunúť vozy z VH na ŤÚ je najmenej a čo ďalej? Beztak mám pochybnosti, že to tam všetko vojde, ako počítam, tak počítam, nevychádza mi to... ?
A myslíš, že to má nejaké požehnanie zhora? Mne sa zdá, že možno zatiaľ ani nie. Skôr to vnímam ako "podvratnú" činnosť iniciovanú zdola. Možno sa mýlim, neviem o tom veľa, len toľko, že by chceli a núka sa možnosť využiť opustený objekt ŤÚ na múzeum. A že by to chceli ako v Prahe... Bez peňazí a veľa peňazí to nepôjde a kto im bude na to zháňať peniaze a granty? HSMD? ?
Ohľadom Trebejova v poslednej dobe nie, resp. neviem o ničom. To treba priebežne strážiť. KVKV, tam je to tak, že majitelia sú manželský pár v požehnanom veku, o nejakom odkupovaní sa nedá zatiaľ reálne uvažovať a majú to v "merku" aj priaznivci MHD v Miskolci, ak sa nemýlim.
Odkaz pre DPPL Nie radsej wanu ako evo. Vidim to tak, ze viacere miesta su urcene na zachranu zakopavajucich cestujucich sediacimi pasaziermi, odvezte to do Malesic a roztavte v kotli, to je najvacsi uzitok takejto tramvaje v Prahe
No až toľko by tam toho asi nejazdilo a ešte keby ostali kúpele na Aničke tak to by bola linka, Čermel - Anička, na jednej trati spratať cestu o kus vedľa a možno použiť koľaje čo ostali (aj keď popri budovaní kanalizácie tam asi už toho veľa neostalo) a na druhej postavať novú trať za peniaze EU ešte na pozemku DP. Aspoň to predĺženie do Čermela by bolo ako tak reálne. No čo by k tomu trebalo? Nové električky máme tak by EU peniaze mohla dať.
Až toľko miesta v hale ŤÚ nie je. Ringhoffer v Trebejove je teoreticky stále v hre, tam to závisí hlavne od vývoja situácie u majiteľov a možného budúceho záujmu to odpredať. KVKV v Miskolci, to je trochu zložitejšia otázka, naše KVKV č.1 je kompletné a spojazdniteľné, to je jedna vec, ale tamto ako možný budúci základ repliky pôvodného stavu z roku 1913, by mohlo pripadať do úvahy.
Keď budú mať historičáky vlastnú halu, tak by bola dobrá príležitosť zachrániť a deponovať tam aj električky zatiaľ slúžiace ako chatky ( Ringhoffer v Trebejove a KVKV pri Miskolci ) Neuvažuje sa nad tým?
Priprav si zvracecí pytlík, lebo niečo tak dizajnovo hnusné a s otrasným kľukatým interiérom som ešte nevidel. Samozrejme, urobiť "sto" % NP vozidlo s otočnými podvozkami vyžaduje isté nekomfortnosti v interiéri, ale hento EVO je fakt kúsok na zaplakanie ?
Aspoň keby to zvonku vyzeralo vábne, ale malinké čelné sklo a obrovitánske krytovanie výzbroje na streche pôsobí ako keby to bolo celé podlhovasté vajco a nie električka.
A popravde - ľudia okolo toho nejak moc nejavili nadšenie z prítomnej električky, no nájdu sa aj obdivovatelia, jasné Proti gustu...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
juhasmaros