Tak poďme sa pozrieť na to, ako to vidí obyčajný cestujúci.
Čo si ľudia všímajú:
1.Bod. - 2 - článková električka - veď lepšie ako T6, ňe ?
2.Bod. - Koľko to má sedadiel
3.Bod. - Nízkopodlažnosť - všíma si určitá časť cestujúcich
4.Bod. - 70% cestujúcim je jedno v čom idú, hlavne, že sa tam netlačia a že ich to dovezie na správne miesto. O 100% nízkopodlažnosti ani nedúfajú, pretože málo z nich videlo Škodu xxT alebo CAF/Bobmardier. Dokonca som videl, že cestujúci sa ma pýtal, ktoré sú to tie nové električky. ( Čo asi svedčí o ich ... )
Čo si ľudia všímajú:
1.Bod. - 2 - článková električka - veď lepšie ako T6, ňe ?
2.Bod. - Koľko to má sedadiel
3.Bod. - Nízkopodlažnosť - všíma si určitá časť cestujúcich
4.Bod. - 70% cestujúcim je jedno v čom idú, hlavne, že sa tam netlačia a že ich to dovezie na správne miesto. O 100% nízkopodlažnosti ani nedúfajú, pretože málo z nich videlo Škodu xxT alebo CAF/Bobmardier. Dokonca som videl, že cestujúci sa ma pýtal, ktoré sú to tie nové električky. ( Čo asi svedčí o ich ... )
Tatranka
Na margo laikov, odpočuté hlášky:
"Šak to prerobene stare."
"To len prefarbili a dali nove sedačky"
"To len debilny ižinierskí ko...ti z Čiech toto mohli vymyslieť"
"Pekné, nové, ale tie schody..."
"Spojili dva stare dokopy a dali novu gumu" ? ? ?
"Horuco jak v pi..., ten ko... Raši si asi vzal klimatizaciu domov..."
Ak mám pravdu povedať, nahlas som zatiaľ nepočul žiadnu pochvalu, bez nejakého toho ale...
Áno a vodiči sú asi radi, veď vrchol techniky tu bol dvadsať rokov T6A5.
Keď to zhrniem, tak celkovo tá modernizácia je absolútna špička! Tak pre rok 1996...?