No tak vybaviť napr jedno KTčko by sa s takými mohli ? a ešte jeden by ostal v zálohe ako rezerva .. KTčko s akým "polozberačom" len u nás ešte nemáme (z bývalých miest Čssr, ešte aj v madarsku na našich KT čkach čo sme im predali mali na jednej strane už polozberač) ? No to je len taka moja uvaha .. A čo sa týka toho šnuroveho pohonu - tuším už všetky KT 8 NP maju elektropohon zberačov, aj ked zberač je klasicky "stary", že? No a že si ostal visieť - hm, to bol asi výnimočný prípad vtedy,, ešte dobre že si mal supravu a tých vozov s "pohonom" zberačov nebolo na trati vela ? kdežto teraz sa to zmení tými pluskami ?
Tak to si vyslovene odborník na slovo vzatý, keď si s tým už dvakrát išiel a už máš aj jasno ? . Ja len že takéto električky už nejaký ten rok jazdia aj v Ostrave, Olomouci, Brne a nemám pocit, že by sa rozpadávali. A "vaše šmejdy" som neobhajoval, hovorím len o tom, že ich konštrukcia nie je "plastošmejdová". Nakoniec si myslím, že vám do najsevernejšieho balkánskeho mesta stačia ? .
Takže ty ideš ešte tie "super giga moderné" električky obhajovať ? Pozri sa, aké električky sú v Bratislave, Prahe, v Maďarsku alebo aj v Poľsku a potom obhajuj tie naše šmejdy. A čo je na tom "plastošmejdového" ? Celá karoséria ... a celkovo by som povedal že aj všetko. Ja len hovorím že tieto "moderné" električky vydržia max. 2 roky. Potom budú skoro všetky v garáži kvôli poruchám ? A že ja sa do toho nevyznám ? Tak touto "modernou" električkou som išiel 2x (raz na linke 7 a raz na linke R1) a stačilo mi, aby som si spravil vlastný názor.
a ja ze preco zrazu v meste same T6 na 2ke 4ke aj 7ke.. ? kde asi udelali soudruzi z ndr chybu? ? mam silny pocit ze s tymi pragoshitexovymi kadibudkami si este hodne "srandy" uzijeme.. doslova "kupa storocia" bravo sudruh Risko a dpmk ? eurofondovy tunel storocia.niekto sa na tom fajne nabalil
No neviem, ale pri busoch išlo o zlikvidovanie lebo mali neekologické motory na naftu. Aby sa nebodaj ešte nepredali ďalej a tým pádom, by to nesplnilo účel = ekologizácia dopravy.
no takto .... ku 112 si pisal zeby sa mohla pouzit na zjazdnost trate v noci ... keby sa pouzivala, lepsie su stare zberace na lano pretoze trolej zamrza a so zberacom vies obuchat ľad dole ...kdežto pol pantografy su na motorcek a prave preto som minuly rok ostal vysiet so 622-623 pred pereskym mostom kvoli zamznutemu troleju a nedokazal som obit lad dole pretoze sa zberac zdviha pomaly ale podla mojho nazoru su polky pevnejsie ako tie stare
No ja len dúfam, že keď ustúpia mrazy a Vária budú zase jazdiť, že sa i cez to stretneme s nejakou T6tkou ? predsa len sú to lepšie vozy ako tie plastové šmejdy Prdgoimex. Tie nevydržia ani 2 roky. Staré dobré T6, KT, T3 a pod. ktoré vydržali cez 40 rokov ?
veteran