Tak to museli byť drôty hrúbky vlasca a navyše napnuté. Inak si neviem vysvestliť, prečo počasie nemalo na žiadne iné elektrické zariadenia vplyv. Navyše v súčasnosti sa používa odolná meď.
trplotou sa rozne materialy roztahuju, pri nizkych teplotach sa stahuju, na nejakom slabsom mieste to potom moze sposobit vypadok... vplyv mrazov sa pri kolaudacii asi neskusal, a prislo sa na to az teraz
Kurenie v elektrickach: Dnes som siel T6 tkou (na NP poradi 7) a sadol som si strategicky rovno k radiatoru. A on psrchant fukal studeny vzduch! T6 maju vyhrievanie zbytkovym teplom, a to jednoducho nestacilo. V tomto smere je kurenie vo variu lepsie (keby slo) kedze to cirkuluje uz teply vzduch v salone
Displeje: Na FB sa objavil obrazok, kde su presuny oznacene ako 900 dnes uz boli oznacene ako D14. Nema to spolu nejaky suvis?
a ja nie som dement, aby som to nevedel .. sklonovali sa tabule a mraz, tak som to obrazne takto pomenoval .. v kazdom pripade, porucha je odstranena, tabule funguju
Čo tam po nejakých poruchách... Ale sú naše a všetci nám ich závidia. Neviem, ako ostatných, ale mňa ten pocit hreje pri srdci, takže mi nechýba ani to kúrenie ?
Vyzerá to tak, že s Variami si užijeme kopec srandy dlhší čas. Všetky vykurovacie telesá boli na VŠETKÝCH vozoch vymenené pekne potichu už v lete. Okrem toho už máme 9 - 10 tečúcich prevodoviek(!), začali praskať brzdové kotúče, vymeneé boli 3 statické meniče, odchádzajú svorkovnice na podvozkoch atď. No proste kúpa storočia.
lol tak to je ina haluz ? ? ? asi najlepsi a najrozumnejsi prispevok tam opat ma K.Labas a jeden chalan co tam napisal v reakcii na toho snowmena... cit. "Tak Siemens alebo Skoda ? Ved si sam protirecis. Pokial viem, tak v BA problem nie je. A stare eliny kuria ako besne a funguju do dnes.
Ide jasne o konstrukncy problem, neodstatok. Faktom je, ze tie eliny co kupili v Kosiciach je smejd za vela penazi. Proste zobrali nieco stare, dali nove plechy z hnusnym designom, spravili akoze nizkopodlazne a predali za vela penazi.
Je mi luto Kosicanov, zasluzili si lepsie . Typicky EU fond tunel, nic viacej.
Problém môže byť aj inde
Problém nemusí byť iba v poistke ale je dôležité si uvedomiť, že tak ako pri klimatizácií tak aj pri kúrení je dôležité správne nastavenie a v neposlednom rade aj otváranie a zatváranie dverí na električkách... čím viac električka zastavuje a otvára dvere dvere tým viac je kúrenie namáhané... a to môže spôsobovať skrat a vybíjanie poistiek... ľudia by si mali uvedomiť že električka nie je obývačka alebo spálňa, dopravný prostriedok slúži na prepravu nie na vyhrievanie....
mínus Reagovať | 16 SnowmanT
04.01.2016 9:45 | Oznám správcovi | Odkaz
Vcera ked som sa vracal z prace tak to inak s vozom na namesti (krizovatka rekonstruovana EUROVIOU) pekne hadzalo navyse nie som si celkom isty ci su vobec mazniky funkcne kedze od spustenia kolaje piskaju cim dalej tym viac (zrejme mraz a mazivo stuhlo) ale to hadzanie ?
Daný "spoj" je presun naprázdno z NO na Bruselskú (preto danú cestu ukazuje len ako 1 zastávku), nie je v CP. Je to chybička, vyhľadávač by tieto spoje štandardne ukazovať nemal.
KosickyTiger