Reply on: 110mat110 #78384:
Tiež to neviem otvoriť. Dačo také sa tam spomína. Kecy pána Rašiho už dôverne poznáme. Základ je, aby to nevyhrala DÚHA a tá sa údajne znova bude spolu s Euroviou uchádzať o zákazku. ?

, pretoze potrebujem veeeeeeeeeela veci sa opytat a nato bude lepsi skype
Tatranka
Gorila má v EDB zvolený systém s trakčnými motormi budenými cez pulzný menič z energie dodávanej ich kotvami. A v tom je pointa! Kotva každého trakč. motora je pritom zaťažená samostaným brzdovým odporníkom. Signál na prechod do režimu EDB dáva tlakový spínač reagujúci na dosiahnutie tlaku 0,4 bar v brzdových valcoch alebo ručný pákový ovládač privádzajúci napätie na relé EDB. Pokiaľ je kotvový prúd nulový je menič napájaný z batérie, atď... Nebudem sa utápať v detailoch. S odporovou reguláciou výkonu to nemá nič spoločné.
Rad 363, práveže EDB je účinná takmer do zastavenia!