Reply on: Rudyke902 #78401:
1. Áno, trať na Jazere je najstrašia a rekonštruovať sa mala už dávno. 2. Zbytočne pozerať do histórie, čo na Jazere jazdilo, po Terase toho jazdilo ešte viac.
3. Dvakrát vyhodené peniaze: to sme tu už nie raz riešili ? Ako hlúpo sme napísali projekt, tak hlúpo peniaze investujeme.
4. Trate pokrývajúce linky 2 + 6 majú v konečnom dôsledku väčšiu hustotu spojov, ako kombinácia 2 + 9. Trasu linky 9 tlačí "k zemi" málo využívaný úsek na Alejovej.
veteran
Prečo nie sú zaradené úseky: lebo ten projekt mal bežať už dávno (spolu s IKD) a bola požiadavka rekonštruovať trate tak, aby sa dali dokopy dve súvislé linky v tomto prípade 2 a 6. Na zvyšné úseky má byť ďalší projekt, pracovne nazvaný MET 2.
Čo pokračovanie IKD: Nič. Trať na Ťahanovce nebude, okolo úseku z MMM po Terminál Sever je dosť ticho, mala by byť ešte nejaká štúdia, nakoľko má takáto stavba zmysel (prepojenie tratí bez trate na Ťahanovce veľký zmysel nemá, samotný terminál určite áno). A Terminál Stred je nereálny: najskôr sa bude musieť rekonštruovať koľajisko, s čím sa čaká na trať 160 km/h, ktorá tak skoro nebude. O prepojenie tratí už veľký záujem nie je, štát sa do toho isto nepohrnie, delimitácia regionálnej vlakovej dopravy krajom nateraz určite nehrozí.