Vačšina veci v Korzári je totožná s našimi novinkami, ktoré sú pridané o deň - dva skôr. Keďže nie každý ma net, nie každy sa venuje doprave ma teší, že aspoň takýmto spôsobom sa ludia dozvedia, čo sa deje a čo by mali vedieť a pokiaľ nie su naše novinky priamo opisované odtiaľ, tak aspoň slúžia ako podnet k overeniu. Aj keď novinky tu dávame už na istoti, teda overené.
Čo sa týka otvárania dverí, tak som to videl až dnes prvý krát na L36 bus 6407. ?
Otázka: ktorý konkrétny autobus je podľa vás najlepší, reps. váš najobľúbenejší????? Pričom hodnotiť treba všetky stránky (vnútorný komfort, výkon, rýchlosť, hlučnosť)???
Podotýkam, že nie druh autobusu ale už konkrétny voz.
Len doplním, že v pondelkovom Korzári (len v tlačenej verzii, na nete som to nevidel), v prílohe ŠPORT na str. 20 s podtitulom "po uzávierke" vyšiel článok s názvom Šoféri MHD v Košiciach už musia otvárať aj predné dvere, pričom text je takmer úplne totožný s novinkou na tejto stránke.
To bol samozrejme posilový spoj a bola to jedna zo záloh, zrejme tá čo bola vo vozovni na posilnenie dopravy. Tá vyrážala podľa sledovaní oblastných dispečerov, ak niekde monitorovali situation.
Jazdila tak ako som videl, oficialne 'osmickove' tabule (zo zaciatku rokov 90tych) som nevidel, iba kriedou nacmarane Amfiteater - Barca a vpredu biela cedula s textom. Platno takisto nebol natocene na '8' (ak jazdila KT8). Interval? Mozno na amfiteatri najdes oznam, ale tipoval by som najviac 20 alebo 30 minut.
Inac k tomu oznameniu o posilnovani liniek 2, 3, 4, 6, 7, 9. L6 nebola posilnena o supravu 2xT (T6) ci KT8. Jazdili na nej sola.
Ako vidim zvladnutie naporu cestujucich smerom na cintorin a spat. V celku dobre, i ked mam vyhrady:
Od amfiteatra premavala L8 avsak iba s prednou cedulou a na bokoch narychlo nacarbane kriedou Amfiteater - Barca (na tabuliach 'nahradna doprava'). Oznamenie o posilneni som si vsimol na colnici, ale bolo pisane iba pre L33 (odchody)
L4 mohla vecer (od 20.00 po 23.30) veselo jazdit iba ako solo voz.
Co sa ti nezda?
Alebo by si chcel mat volno pre eliny za kazdych okolnosti?
Vyskytnu sa aj take okamihy, ked brika presla okolo snimaca, pricom v tom momente naskakuje oranzova pre vedlajsie cesty. Predsa je nemyslitelne, aby na 1-2sekundy svietila pre ne zelezna (to je ten lepsi pripad), alebo by vodic cumel ako tela, ak by mu naskakovali svetla cervena-oranzova-a znova cervena,lebo uz sa blizi elina.To by bolo chore, nemyslis?
Myslim si, ze tato preferencia na Juznej triede pracuje pre eliny spolahlivo, nanestastie pre vodicov od Malej stanice.
Je to snimac na preferencny prechod elektriciek cez krizovatku pri Rybe. A nevyse to aj funguje. Vzdialenost je v poriadku-stopol si si, kolko sekund trva jazda eliny od snimaca ku krizovatke? Nie je to az tak vela a za ten cas musi system zrusit volnost z ineho smeru a dat navest VOLNO autam a elinam po Juznej.
Niekedy sa stane, ze elina prebehne pri snimaci prave vo chvili, ked na semaforoch je zelena prave pre priamy smer po Juznej triede. Kym teda dojde k semaforu, system uz zmeni zelenu pre iny smer. Musi teda pockat, kym jej znova naskoci "zelena".
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Furčan