Reply on: veteran #78268:
... tak, a práve si si odpovedal na to, či takéto vozy môžu ísť na tram-train trate (aj keď sa na vlakoelektričky dizajnom a ľahkosťou podobajú)... nemôžu 
Tram-train je dá sa povedať obyčajná električka, ktorá premáva po tratiach aj mimo intravilánu a pripomína napr. našu rýchlodráhu... Nepoznám žiadne mesto, kde existuje súbežná prevádzka tram-trainu na železničnej trati spolu s vlakmi vyšších kategórií. Teda že by došla vlakoelektrička na terajšie nástupište 1A a na 1ke by stál REX s Bdmpeer-mi, ktorý by po rovnakej trase šiel smerom na ČnT, tak to by sme boli unikát, LOL
Ich trate sú charakterom rýchlodrážne, no nezasahujú do "vysokorýchlostných" dospelých tratí.Výzor a vozidlá tram-trainových tratí si ale vieme všetci dobre predstaviť (aj ich izolovanosť a prepojenosť na uzloch so železnicou) - ide o TEŽku a jej Stadler GTW 2/6 (resp. ŽOS Vrútky, Stadler Fahrzeuge a Daimler-Chrysler Rail Systems a ich šeciálny typ 425.95 na táklade koncepcie GTW 2/6).. Hmotnosť o 7t vyššia ako ČKD KT8 D5, dĺžka 33m cez nárazníky, 1,5kV =, len oproti električkám to má 2’Bo’2’, teda len jeden hnaný podvozok...
master5228
Podľa mňa by sa otestovať trať so súpravou/vozidlom koncepcie TT mala! To je ako keby ste postavil most a urobili záťažovú skúšku mopedmi miesto kamiónov...
Anyway, k tej "pomste" - ak narážaš na DMJ rady 861 Regiomover, tak tá má minimálnu traťovú triedu C1, čo je, pokiaľ viem, 20t najvyššej prípustnej hmotnosti na nápravu a 6,4t na bežný meter vozidla. Pre info, u nás sa podľa Zväzku 3. UIC jazdí po traťových triedach D4 na infraštruktúre ŽSR s výnimkami 1, 2, 3, čo je 22,5t, resp. 8.0t.... na nápravu je to len malý nárast, as you can see. Silne pochybujem, že naše IKD trate dosahujú triedy C, takže s 861 tu asi nepochodíme ?
Ale každopádne Veteran ô pošprtaj sa v dokumentácii, možno tam niečo o triedach bude. Ak nie, je to paškvil. Pozor, nie Paška ?