Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Bjorn #77995:
Reklamácie? To by za istých okolností mohli robiť celé odznova. Čo ak použili nesprávne hrúbky betónových zmesí? Čo z reklamácie, keď bola použitá primitívna technológia osadzovania tlmiacich gúm? Pôjde všetko von? Asi nie.
Reply on: veteran #77994:
Normálny človek nemôže porovnávať Brno a Košice a to hneď z viacerých dôvodov. Ale to je o inom.
Všetky tie nedorobky a chyby chcú akože pokryť tými 5%, ktoré ostávajú nevyplatené? Síce pochybujem, že sa to nakoniec nevyplatí (aj keď oproti tomu, čo rozkradli je to zanedbateľná čiastka), ale aj keby sa to malo použiť na dokončenie, niekto si myslí, že to bude stačiť? A čo reklamácie, bude vôbec nejaká, alebo sa to na divokom východe nenosí?
Reply on: Bjorn #77993:
Ale no, toto dokonca obhajuje aj košická šotomafia ? Veď je to trať, tam sa predsa nemá čo jazdiť autami. Holt ale keď sa to po dvoch dňoch prepadne a niektoré kocky sa úplne vyrvú, tak niekde asi bude problém. V iných mestách nechávajú po tratiach pendlovať ťažké polievacie vozy s tonami vody v nádrži a, div sa svete, dlažba sa neprepadáva. Lenže na to treba sem-tam vytiahnuť päty aj ďalej, než len po Kysak a nepovažovať za modlu Brno s jeho Taškentmašinami vo flotile...

No nič: vážení občania, po trati nechodiť, nejazdiť, nedýchať a nekukať sa nakrivo! ?
Obnova košických tratí: Dúhe sa už prepadla cesta, chodník aj koľajisko
http://kosice.korzar.sme.sk/c/8058237/obnova-kosickych-trati-duhe-sa-uz-prepadla-cesta-chodnik-aj-kolajisko.html
"Vodiči autobusov DPMK sa teraz zrejme budú musieť naučiť, že po nových koľajniciach sa už nejazdí."

Ako prosím?!? Po koľajniciach sa už nejazdí? Keď si odmyslíme, koľko váži autobus a koľko električka, z akého dôvodu by sa po koľajniciach nesmelo jazdiť? Košicko-prešovskí experti asi určujú nové svetové trendy, ako vidím.
Reply on: veteran #77987:
Podľa mňa si musí robiť výhovorkyňa srandu. Túto svoju odpoveď na takto položenú otázku nemôže myslieť vážne. Avšak, budem parafrázovať známe konštatovanie, v Košiciach je to tak.
Reply on: veteran #77987:
na danej fotke vidieť len minimálne 10 nepriehľadných letákov resp. oznamov na oknách na opačnej strane autobusu, nevadí, nevyšlo
Reply on: veteran #77987:
A nebola pôvodne tá otázka myslená na reklamné letáky nalepené na oknách vnútri vozidla? Tak mi to pripadá, že Mišška nepochopila otázku. Lebo cez ne fakt nevidno von. Na ne sa žiadna vyhláška nevzťahuje?
Reply on: Bjorn #77988:
Staznost na reklamu na vozidle bez reklamy a hypoteticke riesenie situacie ktora nenastala. To uz bude ta platena reklama 😃
Reply on: veteran #77987:
To už patrí medzi tie PR články, ktoré si DPMK platí? Vlastne toto ani nie je článok, len nejaká otázka (vraj) z ľudu v rozsahu 2,5 riadka a odpoveď (vraj) hovorkyne v rozsahu 5,5 riadka...
http://www.kosicednes.sk/folie-na-autobusoch-su-podla-vyhlasky/

Dúfam, že podľa vyhlášky je aj fólia na #4711 zakrývajúca panel s číselným označením linky...
Reply on: romeo #77985:
"Ich údržba si vyžaduje vysoké investície a je časovo náročná..."
?
Oni ale nefungujú od začiatku, hádam by to mal znášať dodávateľ. V Budapešti mimochodom za eurofondy nakúpili multifunkčné automaty, ktoré berú aj karty, dokonca aj bezkontaktné, komunikujú aj v angličtine. V Košiciach nám zrejme stačia gombíkové a len na mince vzor 1987 s popiskami len v slovenčine. Nevadí, snáď o 50 rokov...
Reply on: TA #77982:
Pochybujem, že je to len dočasný stav, keďže ho nahradili jedným obyčajným automatom. Všimol som si, že nefungoval niekoľko mesiacov, keď som volal na DPMK, aby som to nahlásil tak mi zložili. Zaujímalo by ma, ako vlastne prebieha tá údržba, keď tento stav ignorovali? Určite išli okolo xkrát alebo to videli na diaľku, ak bol napojený na sieť. Zaujímalo by ma teda, kam ho presunuli, keďže bol podľa mňa dosť využívaný na nabíjanie kariet a okrem toho tlačí lístky oveľa rýchlejšie ako tie nové automaty. V budove pri ktorej stál som zatiaľ nebol ale možno je tam... Ak ho teda úplne nedali preč kvôli neschopnosti opraviť ho alebo inému dôvodu.
Necakam, ze DPMK bude teraz kondolovat kazdy rok, ale ze pri tychto prilezitostiach nebude hrat brouka pytlika, ked sa o tom toci dokument. Zmiznutia ludi sa konali hlavne v 50 a zac 60 tych rokov, sud by samozrejme nebol, komousi by nikdy nechceli taku medializaciu zlyhania. Aj keby to bolo zapricinene chybou v dielnach, max by niekoho vyhodili z prace a bolo by ticho.
Co sa tyka reko, v Prahe sa robila koncova trat na sidlisko, kym v Kosiciach trate v centre, tam sa moze cakat trochu vyssia cena, ale kvalita je niekde uplne inde, hlavne na Petriny tu trat viackrat podbijali aj premeriavali.
Reply on: Jack37 #77980:
Snáď je to len dočasný stav. Nefunkčný bol už niekoľko mesiacov. Ako je to vlastne teraz? Nekupoval DPMK s automatmi aj ich servis?
Reply on: veteran #77977:
Je mi jasné, že to žiadne nadpozemské veľdielo nie je. Fotky žiadna sláva, no vyzerá to na o tiedu lepšiu prácu, ako košická revitalizácia (združené zastávky, plne bezbariérový prístup, trávnik...), aj keď ani v Prahe sa neobišli bez excesov. Cena v KE teda samozrejme ďaleko uletenejšia...
Vie niekto, kde presunuli multinefunkčný automat z TUKE? Alebo ho úplne odstránili?
Reply on: veteran #77977:
Sú tam dobré nápady a remeselne to vyzera aspoň fotkách kvalitnejšie ako naše "veľdielo"...?
Reply on: monoblok #77974:
Súčasťou histórie to aj je. A tak by sa ku tomu už malo pristupovať a hlavne to skúsiť chápať v kontexte doby, to je snád najdôležitejšie! Bol rok 1978, nie 1998 alebo 2008! Pokiaľ viem, tak pozostalí sa k tomu neustále vracať už dávno nechcú a postihnutí tiež viac nie ako áno, je to trauma na celý život a na to sa akosi občas pozabúda. Mám dojem, že najviac to fascinuje tých, čo s tým nič priamo nemali a nemajú, mnohí vtedy ešte nežili ani v plánoch svojich budúcich rodičov a nemajú poňatia o dobe aká bola. Bjorn to celé vystihol.
Na druhej strane nemám nič proti skúmaniu dostupných faktov a novým svedectvám, ale históriu už reverzne aj tak neopravíme. Pre mňa osobne je dôležité to, že ak je Marta Lileková nevinná, tak nevinná aj je, a to bez ohľadu na to, čo jej kto vtedy pripísal! Pravda je totiž len jedna...

Reply on: Bjorn #77976:
„Velmi zdařilá“ je síce až príliš silné tvrdenie, no aj napriek tomu tam vidím viacero prvkov, ktoré u nás ani po investovaní 40 miliónov do skanzenu neuvidíme (a ktoré kompetentným, šotomafii,... zrejme ani nechýbajú).

(Dĺžka trate pod taktovkou Dúhy má cca 4 km)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.