Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: PTI #77934:
Odvolal som sa vyslovene len na tototo jedno "zalomenie" priechodu, ktoré spomínate ako riešenie zo zahraničia. Je to ale úplne iný prípad, keďže to, čo vaši kolegovia predviedli v košickom projekte s ním absolútne nijak nesúvisí. Pokojne priložím aj fotografiu ako sa to robí v zahraničí a môžete všetkým vysvetliť, kde vidíte paralelu ? Napísal som len, že zľahčujete a košický stav (tento konkrétny pseudopriechod) a prirovnávate k nemu niečo, čo s ním absolútne nijak nesúvisí, pričom absolútne nechápem, prečo sa staviate do pozície obhajcu tohto stavu...

Čo sa týka ostatných polovičatých riešení, nedorobkov, absurdít a zarážajúcich prvkov celej revitalizácie, o tom tu bolo napísané už viac než dosť.
Reply on: TA #77936:
Cez trať nemá byť vôbec vyznačený prechod pre chodcov, električka nedáva chodcom prednosť. A električky nejazdia v súvislom prúde, aby tam musela byť svetelná signalizácia. Maximálne v štýle červená - prerušovaná žltá.
Reply on: S499.1023 #77917:
Načo by tam bol neriadený priechod pre chodcov? Skôr mi zvláštne pripadá to, že ten priechod rozdeľuje samotné nástupište.
Reply on: PTI #77934:
To nie je o 10 metroch naviac. To je o tom, že projekt za desiatky miliónov má ľuďom (= cestujúcim, platiacim zákazníkom) život čo najviac uľahčovať.

A nie, nie tak, ako pri Dome umenia, že po starom bolo z autobusu na električku (a vice versa) prejsť 200 metrov a prestne tých istých 200 metrov treba prejsť aj po novom (akurát, že teraz za 40 miliónov). Pridaná hodnota nulová, opäť a zas prepásnutá šanca, status quo zabetónované na ďalších 25 rokov.
Reply on: Bjorn #77933:
Neviem prečo taký tón a čím zavádzam. Prečítajte si ešte raz čo som napísal. S riešením zastávky, zábradlia, bezbariérovosti nemám nič, ja som to neprojektoval. Napísal som iba to, čo sa okolo toho udialo. A priložil poznámku o zalomených priechodoch cez električkové trate. Mimochodom, to vybraté sklo sa dá hocikedy za pár minút vložiť naspäť a otvoriť to zábradlie o pár metrov ďalej. Robota na pol hodiny. Ak už niekto má problém prejsť o 10 metrov naviac....
Reply on: PTI #77928:
To zavádzate úmyselne? Veľmi dobre viete, že zalomenie sa robí pred samotným vstupom do koľajiska, nie priamo v ňom. Pointa spočíva v tom, že chodec je nútený pred krížením trate urobiť niekoľko krokov v štýle cik-cak, aby nevstúpil kolmo na koľajisko. To vaše "zalomenie" medzi vstupom a výstupom z koľajiska na zastávke pri športovej hale tento bezpečnostný prvok postráda.
Reply on: terribowden #77931:
Posli vyhernu SMS s textom blbci na cislo 158. Vyhrava kazdy!
Reply on: Furčan #77929:
Keď už, tak: "Stoj! Rozhliadni sa! Počúvaj!" ?
Reply on: PTI #77928:
hej a také aby sa držali zábradlia tam netreba dať? aj také je v/pri USS, bezpečnosť treba noooooo
Reply on: veteran #77923:
K riešeniu zastávky Športová hala iba krátko: zastávky tam boli aj predtým, projekt upravoval ich dĺžku. Priechod pre peších cez Kuzmányho tam bol aj predtým, v rámci stavby sa tam doplnila CSS-ka. Na dostupnosť zastávok od ulice Pri jazdiarni projektant zastávok zabudol, dodatočne na žiadosť mesta sa vynechalo jedno pole zábradlia. Kto vybral to konkrétne miesto neviem. Ale keď sa pozriete po riešeniach v zahraničí, cez električkové trate sa zvyknú robiť tieto zalomené priechody, aby chodec nevošiel priamo pod električku, ale pred vstupom do koľajiska bol nútený urobiť pár krokov - z dôvodu bezpečnosti. /viď priechody pred VA USSK/. Inak oficiálne tam priechod nemal byť, ani ho nik značiť nebude. A kedže je to dodatočné riešenie, nik neriešil na nástupisko bezbariérový prístup.
Reply on: tbus #77920:
Naco sklo? Dizajnerske somariny. O pejc roky dame štyrku bľachu abo nič, ta i hotovo... Šumne po balkansky ta ňe? ?
Reply on: veteran #77925:
Tak ale nejaká koordinácia/spolupráca tam byť predsa musí. Nemôže niekto prísť a prásknuť niekde semafor alebo priechod podľa svojho vlastného uváženia. Aj keď je pravda, že keď pozerám na niektoré fotky, naozaj to vyzerá tak, že sa tí ľudia navzájom nikdy nevideli...
Reply on: Bjorn #77924:
Určite to robí viacero ľudí. Neviem si predstaviť, že jeden človek kreslí rozvody elektriny a zároveň navrhuje, kde bude a kde nebude CSSka.
Reply on: veteran #77923:
Takže to robili dve osoby nezávisle na sebe? Jeden človek nakreslí tvar a rozmiestnenie nástupišť a ďalší rozhodne kde budú nakreslené zebry a postavené semafory?
Reply on: Bjorn #77922:
Dopravné riešenie a riešenie nástupíšť sú dve veci. Na tom obrázku je ale jasne vidieť, koho rukopis dopravné riešenie IKD nesie...
Reply on: S499.1023 #77917:
Asi toho istého, ktorému napadlo nakresliť do projektu toto
http://imhd.sk/transport/media/gn/00145912/Z-Kuzmanyho-na-Bacikovu-esickom.jpg
Reply on: hmozdinka #77916:
Problém nie je v sklách a v tomto prípade ani v Remetovi, ale v d3mentných ľuďoch.

BTW, nemal byť súčasťou rekonštrukcie aj kamerový systém?
Reply on: hmozdinka #77916:
chyba nie je az tak v tom skle, ale skor v tom, ze ten prechod nepokracuje na druhu stranu ulice... toto jedno sklo by som radsej nechal vybrat preventivne natrvalo, aby sa tam dalo v pripade potreby prechadzat ?
Reply on: hmozdinka #77916:
Ja si nepametam zeby remeta tie skla obhajoval.

Mna skor maximalne nasiera ze povacsina komentarov od ludi je typu "Naco sklenene skla mali tam dat tie stare zelezne zabriadlia" a podobne. potom sa ale nemozme cudovat ze tato rekonstrukcia dopadla tak ako dopadla a ze Met dopadne este horsia z hladiska "modernosti".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.