V dnešnej platenej propagande denníka košice:predvčerom výhovorky hlavného inžiniera stavieb IKD.
Vraj bezbariérovosť zastávok bola veľmi dôkladne riešená nielen projektantom, ale tiež odbornými zložkami Magistrátu mesta Košice. Hlasno sa smejem. Blbeček, ktorý vymyslel zastávky pri Dome umenia a Radnici Starého mesta a všeobecne poosádzal prístrešky 50 metrov od označníkov, prípadne ich osadil priamo ku označníku tak, že z nich nevidieť na displeje, by sa mal preorientovať na projektovanie detských pieskovísk, kde by narobil menej škody.
Vraj bezbariérovosť zastávok bola veľmi dôkladne riešená nielen projektantom, ale tiež odbornými zložkami Magistrátu mesta Košice. Hlasno sa smejem. Blbeček, ktorý vymyslel zastávky pri Dome umenia a Radnici Starého mesta a všeobecne poosádzal prístrešky 50 metrov od označníkov, prípadne ich osadil priamo ku označníku tak, že z nich nevidieť na displeje, by sa mal preorientovať na projektovanie detských pieskovísk, kde by narobil menej škody.
monoblok
Vaclavak, ano zatial sa robi spodna cast, ktora ma ostat pesou zonou, studio sice v roku 2005 navrhlo, ze auta ostanu, no skor sa pocita s ich vylucenim a pripadne sa udelia vynimky. Kazdopadne na spodnu cast sa auta nevratia a je sanca, ze ani na hornu cast.