Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: veteran #77573:
No zober si parametre tej ulice, as tam vela krizovatiek, skoro nikde nejde umiestnit zastavku nejak rozumne, muselo by sa vystupovat najskor na cestu, ktora by sa kvoli bezpecnosti zvysila a predstavila by retarder a spomalovala by dopravu. Viacere parkovacie miesta by si musel zrusit, pretoze by tadial suprava nepresla. Aj keby si viedol tadial tu trat, ludia, ktori by chceli ist nakupit sa budu vracat na hlavnu ulicu po nakup a zase naspat k zastavke, co samozrejme tiez nie je logicke. Ked si hlavne zoberies to mnozstvo obmedzeni a urcite aj hluk na sidlisku s mnozstvom krizovani, je vyhodnejsie viest tram po Americkej a alternativu po Azijskej, nie naopak.
Reply on: Tatranka #77567:
"KOMU SA NEPÁČI, NECH NECESTUJE." - to je heslo, ktoré by si mohli dávať akcionári, členovia predstavenstva dopravných podnikov a SADiek doslova tetovať bez hanby na čelo, po rukách a na chrbát. Arogancia ztelesnená tak, že Nietzsche by k nim mohol chodiť na inšpiráciu pre celú knihu citátov, keby žil. Česť pár výnimkám, ktoré si aj tak môžu pískať, lebo buď robota a sekáš dobrotu alebo robíš po svojom niečo dobre ale ukážu ti dvere.
Reply on: Base #77574:
Ani len schéma X6 + X7 + X9 nie je reálna, jedine urobiť to do skutočnej mapy, čo by mohlo dopadnúť všelijako. A to chce už podstatne viac človekohodín.
Reply on: veteran #77569:
No, a to je jeden z viacerých dôvodov, prečo od leta (posledná schéma znázorňuje stav z 5.7.2015 /v papierovej podobe ju DPMK tuším ani nepoužil/ - http://imhd.sk/ke/media/mn/00001319/Linky-MHD-20150705.pdf ) nie je žiadna nová schéma.

A vzhľadom na nevyspytateľnosť zmien počas celej rekonštrukcie sa to aj dosť ťažko kreslí, keďže info o zmenách prichádzajú "last minute" a ak aj sú občas dosť neprehľadné, prípadne je v tom chaos ako teraz naposledy pri otváraní Námestia Maratónu mieru a taktiež niekedy sa stávalo, že kým sa to nakreslilo sa to už znova zmenilo...

...proste, keď zlyháva manažment stavby (zo všetkých strán, lebo toto nie je chyba len firiem, ktoré ju realizujú), tak sa to, žiaľ, prejavuje aj na takýchto veciach.
Reply on: monoblok #77571:
Aký zmysel? Už by som ho po tých rokoch konečne rád počul a podporený poriadnými argumentami.
Reply on: veteran #77569:
Ta ňééééé...

A pan šofer idzece na namesce osloboditeľov? Ňe! Na stanicu. A na namesce oslododiteľov ňe? ?
Reply on: veteran #77566:
To, ze existuje nejaky projekt TT neznamena, ze sa musi pouzit a neskonci niekde zalozeny ako zbytocny a nerealny. Tahat tram po Azijskej je fakt nezmysel, to uz skor nech natahaju kable a nech to obsluzia trolejbusy, ked sa chceme bavit o ekologii. Tram na THC ma fakt zmysel len na tych uz navrhnutych triedach.
Reply on: Dispecer #77568:
Nejak som "pozabudol"...?
Za terajšej situácie, keď je tu polovica liniek polookružných, ani nie je možné nakresliť schému, ktorá by bola 100% zrozumiteľná na prvý pohľad. Cestujúci plebs (najmä ten v pokročilom veku) nie je schopný si pozrieť ani len zoznam zastávok v zastávkovom CP a radšej sa bude vypytovať voloviny, nieto ešte študovať schému, ktorá by bola objektívne neprehľadná aj pre znalého veci.
Reply on: Tatranka #77567:
No, brrr, práveže schémy DPMK preberá od imhd.sk...
Reply on: 723.6 #77565:
Toto sa tu preberalo už párkrát. Dokonca vzišli aj nejaké rozumné návrhy a nápady. Ale... Naše DPMK je schované za múrmi svojho hradu a robí si všetko po svojom. Keď to mierne nadsadím, ich nejaké podnety a návrhy zvonku ani nezaujímajú, ich nezaujíma ani ich zákazník, čiže cestujúci. My "musíme" brať všetko také, aké nám predhodia. A komu sa naša MHD nepáči, nech MHD necestuje, hotovo... Hlavne, že si zaplatia sebaoslavné PíÁr články v novinách ?
Reply on: monoblok #77563:
Tým pádom klesá význam i návratnosť budovania tak drahej stavby, akou električka na ŤHC, navyše v parametroch TT bude
Reply on: Iv #77562:
Dobre dobre, hamuj emócie. Len tá mapa je chaotická. Sa dakto hral s pastelkami na tej schéme. Keby radšej spravil mapu takú, žeby vystihovala tvar ulíc radšej, každá ulica by bola nanajvýš jedna čiara a na nej by boli napísané čísla liniek, ktoré tadiaľ jazdia. Kľudne by som sa s tým rád vyhral a stvoril niečo súce, keby som mal po ruke program vhodný na to. Myslím, že tu z imhd.sk sú dobré zdroje o trasách liniek, tak by to šlo.
Reply on: veteran #77550:
No ja do zahraničia nejazdím moc. Skôr postupne objavujem rôzne kúty a zákutia Slovenska. Koncom augusta som brázdil 5 dní trate 190, 191, 193, 194 a 196, plus som navštívil aj okresy Stropkov a Svidník. Čistá katastrofa. Svidnícka autobusová stanica, 16 nástupíšť, užíva sa iba 6 a skoro všetky spoje iba pracovné dni!!! Jediné spojenie čo tam cez víkend bolo do Prešova, čo ale boli myslím komerčné diaľkové linky. Otras, bieda a mizéria. Takisto z Bardejova niekam vyraziť SADkou na túru je sci-fi. Mohli by sa jednotlivé kraje zamyslieť či je ozaj normálne aby objednávali toľko autobusov cez pracovné dni kedy jazdia vlaky a či by to radšej nemohli zahustiť cez víkendy. Trebars do najmenšej obce na Slovensku od Príkrej jazdil autobusy iba v stredy a iba od 1.7. do 31.8. ... asi je tá dedina ako atrakcia. Takisto na hovno spojenia po 16-17tej. Chceli sme po návšteve múzea Ukrajinskej kultúry ešte Ladomírovú pozrieť, kde majú podľa popisu 5 pamiatok súvisiacich s rusínskou kultúrou. To sme ale neriskovali, že ostaneme trčať kdesi za humnami.
Do toho všetkého ešte Svidník a Medzilaborce okupované cigáňmi z čoho má človek vyslovene hnusný pocit, ak na Vás zazerajú podaktorí ako albánci v Kosove. ? A to poznám aj zopár správnych ľudí medzi nimi... musím ale pochváliť, že či už Humenné alebo Svidník majú v porovnaní so Zvolenom, B. Bystricou, Bratislavou veľmi krásne námestia. Zeleň, fontána, nápadité tvary a je tam príjemne aj v lete. Ale k doprave... pokiaľ ste turista a nemáte auto, tak ste odpísaný. Jediné šťastie, že MDVRR aspoň objednáva vlaky tak, že minimálne každé 2h niečo ide. Cez víkendy je to ale slabšie. Iba vlaky, autobusy ako kde, niektoré okresy takmer nič. Čo je ozaj smutné, že napr. aj medziokresný spoj Stropkov - Medzilaborce robila 9,5m SORka a v nej 9 ľudí a so mnou a priateľkou ako turistami, ktorí tam prídu 2x po 5 dní za rok 11 ľudí.
Reply on: Bjorn #77559:
Modrany v Prahe maju 31 tisic, takze tazko budu porovnatelne s Krasnou, Reckovice maju 18.
veteran: Aj KVP mas na kopci a to prudsom ako THC a niektori sliapu do kopca, beriem, ze KVP ma aspon medzery medzi bytovkami a je mozne medzi nimi cikcakovito chodit narozdiel od THC.
Nemuseli by byt dva prestupy, len elektricka by obsluzila Americku a bud zahla na Europsku alebo Australsku a z druhej strany by chodili autobusy, ktore by nutne nemuseli byt len zberne ale obsluzit casti, kam by tram nezachadzala.
Reply on: 723.6 #77552:
To, čo myslíš, je Krajský súd a nie Dom umenia, ako si tu písal...takže nabudúce si to lepšie naštuduj, a nerýp do mňa, že ako miestnA by som sa tu malA lepšie vyznať...
Reply on: monoblok #77558:
MHD na Ťahanovciach tam, kde je, je v poriadku. Teda okrem Viedenskej ulice, ktorá je dosť od ruky. Ono to toiž nie je len o vzdialenosti v metroch, ale aj o tom, čo všetko treba prekonať.

Už vidím, s akou radosťou budú obyvatelia dochádzať do kopca v zime v snehu na električku vedúcu pomimo sídliska. Detto v prípade príp. kyvadlovky na električku: rapídne zníženie štandardu, pri ceste na Mier by to znamenalo hneď dva prestupy v prvých 7-8 minútach jazdy.
Ťahanovce sa môžu svojou koncepciou porovnávať akurát tak s Dlhými dielmi v Bratislave, aj to však nie úplne. Ono to nie je len o počte obyvateľov, ale aj o koncepcii sídliska, povrchu, bariérach prirodzených či umelo vytvorených.
Reply on: monoblok #77558:
Řečkovice majú polovicu obyvateľov Ťahanoviec. Navyše neviem ktoré Modřany myslíš, ale tie v Prahe sú porovnateľné tak s košickou Krásnou.
Nepovedal by som, ze to nie je idealna dostupnost MHD, ved 3 strany v pohode obsluzia 2 konecne a poslednu obsluhuje linka 19. Ide skor o priestorove moznosti a to, ze MHD nemozes vopchat vsade len kvoli tomu, ze ludia maju problem prejst par metrov, to by sidliska ako Reckovice alebo Modrany asi skolabovali. Pesia dostupnost zastavky do 10 min je uplne v pohode.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.