Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Granite01 #77470:
Len to, že denník je zadarmo by som za podozrivé nepovažoval, je to úplne bežné. Napríklad najväčšia sieť denníkov v Česku Metro je práve tohto formátu. Biznis model je založený na reklame, ktorá financuje tlač denníka (tomu zodpovedá aj jej rozsah, ktorý je o niečo vyšší ako pri "klasických" novinách). Je to akýsi win-win model, kde čitateľ získava bezplatné noviny a inzerent obrovskú odberateľskú základňu, na sucho samozrejme nevýjde ani vydavateľ.

Pozadie tohto denníka ale nepoznám, samozrejme tam môžu byť celkom zaujímavé personálne prepojenia. A podobné zakázky na PR články teóriam o rôznych práčkach určite nepomáhajú...
Reply on: Granite01 #77470:
Mne je to tiež podozrivé! Časom sa ukáže, kto za tým stojí, a čo sleduje. To je asi ako tá Paškova politstrana TIP... Vraj opozícia Smeru...

A prvý článok už vyšiel, ten o tvorbe cestovných poriadkov, rozhovor s R. Dankom. Obsahovo neškodný...
Reply on: hmozdinka #77468:
K rozumu? Je to jednoduchá matematika: Smerácke ministerstvo vyhovie žiadosti Smeráckej firmy majúcej zákazku v meste Smeráckeho primátora. Kamoši držia spolu! ?
Reply on: Tatranka #77464:
Korzár nie je nič moc....Akurát to má maličkú chybičku krásy.
Košice dnes je projekt, keď noviny sú zadarmo....čo je pre mňa výslovne podozrivé!
Všetko, čo je zadarmo....je potrebné sa opýtať, kto také noviny platí!
A tak sa dostávame k tomu, že projekt Košice dnes nakoniec bude o tom, že bude sa písať o takých témach a "správnym spôsobom" podľa toho, kto to bude platiť 🙂
Reply on: hmozdinka #77468:
Ja mu verím, podľa mňa to myslí naozaj vážne. Dôležitá je ale hneď prvá veta v článku ?
a vida! zeby nam sudruh harasi prichadzal konecne aspon ciastocne k rozumu? ? alebo len dalsie jeho prazdne sudruzske keci do vetra.. http://aktualne.atlas.sk/rasi-pri-poruseni-terminu-rekonstrukcie-trati-si-kosice-uplatnia-sankcie/dnes/regiony/
Reply on: tbus #77457:
KDS aj dnes stavia, je subdodávateľom Eurovie... ?
Reply on: hmozdinka #77454:
MET2 tak skoro nebude, ešte sa nezačala ani len projektová príprava.
Reply on: veteran #77461:
Za čo je platená Vedúca marketingu a Pind Ár? Chceš vedieť??? ? ? ?
Reply on: veteran #77460:
No náhodou... Zeleninár sa najlepšie rozumie do ekologickej dopravy, či? ?

V podstate tu ide aj o vyrevovanie Korzárika lebo Košice.zajtra im šliape po krku, nielen výškou nákladu... Končia zlaté časy. Prapôvodné Korzo, to ešte bolo dačo. Dnes je to samé Kežmarské blato... ? ? ?
Reply on: Bjorn #77462:
Akurát, že podľa 211ky na to majú čas 30 dní a poznajúc tunajšie pomery, výsledkom je len zopárriadkový nezmysel s výpovednou hodnotou ostro konvergujúcou k nule ? ? Všetky náležitosti budú splnené, odpoveď bude napísaná a dokonca aj v časovej lehote. Že to má byť k téme a vecne, to im už nič neprikazuje ?
Reply on: veteran #77461:
Tak sa začnem pýtať aj ja. Pekne krásne podľa 211-tky budú odpovedať.
Tam, kde stačí jeden autobus, musia nasadiť dva elektrobusy
http://kosice.korzar.sme.sk/c/8008204/tam-kde-staci-jeden-autobus-musia-nasadit-dva-elektrobusy.html

Taká krásna príležitosť urobiť si PR. Mohli elektrobusy velebiť nepravdami až do nebies. Veď bežný čitateľ tomu aj tak nerozumie. Namiesto toho:

"Aj od DPMK sme žiadali oficiálnu informáciu, ako teda často elektrobusy využíva. Neodpovedal."

"Napriek opakovanej žiadosti sme sa nedozvedeli ani to, na akých linkách chce v tejto súvislosti využiť ďalších 30 elektrobusov, na ktoré už vyhlásil verejné obstarávanie v hodnote 15,35 milióna eur."

Prečo sa nepochválili aj oficiálne, ako elektrobusy (ne)používajú? Žeby sa nebolo čím? ? Za čo je mimochodom platená vedúca referátu marketingu a PR?
Košický dopravný podnik chce lepší imidž. Kúpi si pekné články

Firma zastupujúca denník košice:dnes, ktorý má články a prílohy DPMK vydať asi na 40 stranách za rok, vyčíslila ich cenu na 44 800 eur bez DPH.

„Obsah budú témy DPMK, ktoré sa týkajú jeho rozvoja, zámerov a rozhovory s cieľom budovať pozitívne PR a postoj k DPMK,“ uvádza zmluva.


Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/c/8008225/kosicky-dopravny-podnik-chce-lepsi-imidz-kupi-si-pekne-clanky.html#ixzz3mLrN1Nvw

Už teraz naozaj neviem, či sa mám smiať, či plakať. Tak v podniku budú vyrevovať, že nemajú pomaly už ani na tonery. Výlukové oznamy motúzom šnurujú o totálne zastaralé a nevhodné zastávkové označníky. Cestovné poriadky musia do primitívnych vitrín mimo JCD prístreškov obstrihávať a všelijako skladať, len aby sa tam vošli. Podnik sa absolútne nestará o obsah JCD vitrín: staré resp. chýbajúce schémy siete či mapy okolia zastávok atď. Podnik za rok nedovybavil svoje vozidlá adekvátnym počtom prvkov informačno-odbavovacieho systému, dokonca jedno vozidlo nemá ani len jediný vnútorný displej.

Všetko jedno, my hlavne potrebujeme primitívne oslavné články horšie než goebbelsovská propaganda či Rudé právo z roku 1952. Presne toto cestujúci substrát potrebuje! ?

Táto megaúspešná firma plná kreatívcov a progresívne zmýšľajúcich na čele s vedením mesta raz skape na vlastnú tuposť. (Hlavne, že vraj máme úplne suprového nového generálneho, vraj najlepšieho od čas I. R. Smejem sa nahlas...)

Čest práci a vpred v ústrety krajším zajtrajškom (zpátky ni krok ?)
Reply on: hmozdinka #77458:
Nič nepadne, pokuta nebude. Predsa si kamošši zo Smeru a so Smerákmi nebudú robiť prieky. Ministerstvo schváli predĺženie termínu bez výhrad... ?
tak toto ma na jednej diskusii pobavilo.. slovo "dúha" naberá v Košiciach nový rozmer. Kým celé Slovensko pozná iba spojenie "piješ ako dúha", v KE som sa stretol s takými exkluzivitkami ako:
- meškáš ako dúha
- si pomalý ako dúha
- si nezodpovedný ako dúha
- špekuluješ ako dúha
- rozumieš sa tomu ako dúha koľajniciam ...
Skrátka Košičania sú v skutku kreatívni ?
.. a teraz vazne srandy bokom, je potrebne aby za posledny termin uz padli vazne sankcie a tato firma bola konecne potrestana riadne mastnou pokutou a do buducna aby neboli firmy takehoto typu(teda vopred zvnutra nepreverene) vobec pripustene k samotnemu tendru, resp. vyberovemu konaniu..
Reply on: hmozdinka #77454:
než prišla dúha tak rekonštrukcie robili napr. aj Koľajové a dopravné stavby a tiež v pohode stíhali termíny, Eurovia nie je jediná firma na svete, ktorá stavia trate
Reply on: Rudyke902 #77452:
Aj cez týždeň je neatraktívna.
Reply on: hmozdinka #77454:
Aktualne eurofondove obdobie je 2016-2020. Teraz sa len pripravuju podklady a treba vela vela papierovaciek. IKD sa malo robit v 2012 a posunulo sa to az na 2014/15

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.