Reply on: Granite01 #77470:
Len to, že denník je zadarmo by som za podozrivé nepovažoval, je to úplne bežné. Napríklad najväčšia sieť denníkov v Česku Metro je práve tohto formátu. Biznis model je založený na reklame, ktorá financuje tlač denníka (tomu zodpovedá aj jej rozsah, ktorý je o niečo vyšší ako pri "klasických" novinách). Je to akýsi win-win model, kde čitateľ získava bezplatné noviny a inzerent obrovskú odberateľskú základňu, na sucho samozrejme nevýjde ani vydavateľ.Pozadie tohto denníka ale nepoznám, samozrejme tam môžu byť celkom zaujímavé personálne prepojenia. A podobné zakázky na PR články teóriam o rôznych práčkach určite nepomáhajú...
veteran
http://kosice.korzar.sme.sk/c/8008204/tam-kde-staci-jeden-autobus-musia-nasadit-dva-elektrobusy.html
Taká krásna príležitosť urobiť si PR. Mohli elektrobusy velebiť nepravdami až do nebies. Veď bežný čitateľ tomu aj tak nerozumie. Namiesto toho:
"Aj od DPMK sme žiadali oficiálnu informáciu, ako teda často elektrobusy využíva. Neodpovedal."
"Napriek opakovanej žiadosti sme sa nedozvedeli ani to, na akých linkách chce v tejto súvislosti využiť ďalších 30 elektrobusov, na ktoré už vyhlásil verejné obstarávanie v hodnote 15,35 milióna eur."
Prečo sa nepochválili aj oficiálne, ako elektrobusy (ne)používajú? Žeby sa nebolo čím? ? Za čo je mimochodom platená vedúca referátu marketingu a PR?