Reply on: Bjorn #77474:
Vôbec to nemusí byť len o personálnych prepojeniach.Vzhľadom na stav a úroveň mediálneho priestoru na Slovensku a naivite čitateľov stačí, ak daný denník bude tvz."predajný", t.z. kto dá peniaze, o tom budú písať a/alebo aj krásne písať. To je podľa mňa najväčšie riziko žurnalistiky na Slovensku a v Košiciach to platí tiež na 100%.
hmozdinka
- meškáš ako dúha
- si pomalý ako dúha
- si nezodpovedný ako dúha
- špekuluješ ako dúha
- rozumieš sa tomu ako dúha koľajniciam ...
Skrátka Košičania sú v skutku kreatívni ?
.. a teraz vazne srandy bokom, je potrebne aby za posledny termin uz padli vazne sankcie a tato firma bola konecne potrestana riadne mastnou pokutou a do buducna aby neboli firmy takehoto typu(teda vopred zvnutra nepreverene) vobec pripustene k samotnemu tendru, resp. vyberovemu konaniu..