Reply on: Granite01 #77470:
Len to, že denník je zadarmo by som za podozrivé nepovažoval, je to úplne bežné. Napríklad najväčšia sieť denníkov v Česku Metro je práve tohto formátu. Biznis model je založený na reklame, ktorá financuje tlač denníka (tomu zodpovedá aj jej rozsah, ktorý je o niečo vyšší ako pri "klasických" novinách). Je to akýsi win-win model, kde čitateľ získava bezplatné noviny a inzerent obrovskú odberateľskú základňu, na sucho samozrejme nevýjde ani vydavateľ.Pozadie tohto denníka ale nepoznám, samozrejme tam môžu byť celkom zaujímavé personálne prepojenia. A podobné zakázky na PR články teóriam o rôznych práčkach určite nepomáhajú...
hmozdinka
- meškáš ako dúha
- si pomalý ako dúha
- si nezodpovedný ako dúha
- špekuluješ ako dúha
- rozumieš sa tomu ako dúha koľajniciam ...
Skrátka Košičania sú v skutku kreatívni ?
.. a teraz vazne srandy bokom, je potrebne aby za posledny termin uz padli vazne sankcie a tato firma bola konecne potrestana riadne mastnou pokutou a do buducna aby neboli firmy takehoto typu(teda vopred zvnutra nepreverene) vobec pripustene k samotnemu tendru, resp. vyberovemu konaniu..