Takže doplním o tej smyčke pri Hornbachu- BOL TO FÓR!!!!!!!
A tie vymedzovacie kolíky sú na trávnatom páse, takže tam bude zrejme križovatka a napojenie na parkovisko ku OC. Keď "vymedzujú" trať, tak kolíku sú v strede koľaje.
Vševedko: splietku som samozrejme myslel proti hrotu nie po hrote. Jednojazykovú výhybku som zblízka nevidel, som v tom, že koleso ju prechádza po okolku(tak ako srdcovku) a nie plochou kolesa po hlave koľajnice.???Neviem
Pivix: Zdochnúť znamená, že nič!!! nefunguje a nereaguje
BRATISLAVA 27. októbra - Nedeľná zmena stredoeurópskeho letného času (SELČ) na stredoeurópsky zasiahne cestujúcich šiestich nočných vlakov Železničnej spoločnosti (ZSSK) s číslami 222, 223, 601, 608, 612 a 613. Ručičky hodiniek si o 03:00 ráno posunieme späť na 02:00 stredoeurópskeho času (SEČ). V poslednú októbrovú nedeľu si tak pospia o hodinu dlhšie aj cestujúci tých nočných vlakov, ktorých zmena času zastihne na ceste.
Vlak 222 príde do stanice Považská Bystrica o 2:04 letného času, odchádzať bude o 2:06 stredoeurópskeho času, to znamená, že bude hodinu v stanici stáť. To isté sa týka aj vlaku 223, ktorý prejde na SEČ v českej stanici Horný Lideč. Vlak 601 bude vo Vrútkach o 2:07 letného času, odíde o 2:09 stredoeurópskeho času. V Kraľovanoch budú hodinu čakať aj cestujúci vlaku 608, ktorý do stanice príde o 2:01 SELČ a odíde o 2:03 SEČ. V Liptovskom Mikuláši bude od 2:24 SELČ do 2:26 SEČ čakať vlak s číslom 612. Posledná zmena sa týka vlaku 613, ktorý bude čakať od 2:08 SELČ do 2:09 SEČ v Považskej Bystrici.
Všetky vlaky osobnej dopravy, ktoré odchádzajú v nedeľu medzi 2:00 a 3:00 budú vypravené podľa stredoeurópskeho času (SEČ), povedal pre agentúru SITA hovorca ZSSK Miloš Čikovský. Vlaky, ktorých jazda sa končí medzi druhou a treťou hodinou ráno prídu do cieľovej stanice podľa letného času.
Akurat ten sprievod a ta vysielacka chybali... Urcite k sklzu dochadza aj pri tahani aj tlaceni. Inak kolko naprav a na ktorych strojoch robia trakciu???
Tak to si budeme muset někdy nakreslit, ale trvám na svém vyjádření, že splítka nemění poměry ve výhybce, pouze mění vzdálenost mezi výměnou a místem fyzického odbočení.
Už sme to tu niekoľkokrát rozoberali a nechce sa mi znova. Ak máme správne informácie, mesačníky by sa na karty mali nahrávať od novembra skúšobne, od februárauž v ostrej prevádzke. Ak nevieš ako to vyzerá, odvez sa po Prešova alebo Bratislavy.
Re #7730 TA: Ehm... povedzme, že bratislavský Lieskovec je etnickým zložením niečo podobné ako košický Luník IX.
--
All: Včera som prestupoval medzi vlakmi na ŽST Košice a mal som pol hodiny čas, tak som vyliezol na "brikobratisko" ( ) a hľadal ten oznam o ČK, aby som si utvoril názor.
No... našiel som i pobavil i zdesil sa... Tak nad tým sa skutočne muselo celé oddelenie, čo hrdý názov "oddelenie marketingu" nesie, minimálne celý deň trápiť, kým také vyprodukovali
Keď vypovie dobíjanie, mal by sa vodič odobrať do vozovne a nie čakať, kým sa vybijú batérie. Vozidlo, ktoré má vybité batérie nemá, okrem iného, funkčnú ani elektromagnetickú koľajnicovú brzdu a do vozovne by sa malo prepravovať výhradne zaistené z oboch strán.
Aké pálenie kolies vzniká sklzom pri trakcii inak pri tlačení a inak pri ťahaní? A strata spôsobená tlačením určite väčšia nebola, na odkuplovanie, obehnutie (ktoré v tom konkrétnom prípade ani nešlo) a nakuplovanie počítaj minimálne 10 - 15 minút. Pri sunutí má súprava dostať dispečerský sprievod na zaisťovanie voľnosti jazdnej dráhy, vodiči do ruky vysielačky na komunikáciu a nie je čo riešiť.
Krasneho, chysta se sjezdovka z vozovny Pisoarky, a par dalsich. Jde o vyhybky s dost podstatnym bocnim razem, takovych tu bude povic. U vozovny je uz ted spomalena rychlost a stejne se testuje moznost provozu bez koleji
Vševedko