Reply on: veteran #77273:
Uniká mi pridaná hodnota tohto riešenia. Predpokladám, že linky z Jazera tam zastavovať nebudú. Takže ja to vidím takto:- cestujúci na prestupe medzi Barcou a Jazorom budú cestu prechádzať cez dva semafory presne tak, ako teraz (navyše koľko takých cestujúcich je? 5 za deň?). Zlepšenie žiadne.
- spoj z Barce bude po novom stáť najprv na semafore a potom ešte aj na zastávke. Oproti aktuálnemu stavu, keď státie na červenú môže byť využité na nástup/výstup. Takže to znamená predĺženie jazdnej doby.
- prestup z Barce na regionálne linky smerom na juh od mesta sa skomplikuje. VSS je dôležitou zastávkou týchto liniek a v Barci iná nie je. Teraz sú električková a autobusová na jednej úrovni, tak treba tú električkovú presunúť za križovatku, ktorá je súčasťou mestského obchvatu. Cestujúci budú po novom miesto jedného semaforu prechádzať cez štyri a budú musieť prekonať výrazne väčšiu vzdialenosť.
Tu výrazne smrdí nejaká titlovina.
veteran
— plne NP električky nám netreba, lebo však čo sa majú teľatá čo prechádzať po voze hore-dolu,
— klimatizáciu netreba, lebo z nej bolí hlava,
— 30+ metrové električky nám netreba, lebo nemáme koho voziť,
— predjazdné koľaje pod mostom VSS netreba, tak ich pre istotu ideme zrušiť,
— konečnú na Staničnom námestí nechávame tak, ako je, lebo tak to bolo dobre 40 rokov,
atď. Všechno to samé, jenom v bleděmodrém.