Máte niekto odhad, koľko môže DPMK dostať za jeden voz T3 v kovošrote?
(Možno by som si to zrátal aj sám, keby som vedel hmotnosť kovov a výkupnú cenu.)
Suhlas, termin je az kolaudacia a prevadzka v decembri 2015, takze tiez nepovazujem 28.9. za konecny termin. Navyse sa nejake nedorobky podla mna ani nebude doriesovat, jednoducho sa to zklolauduje v stave ako to budu stihat a hotovo, ze niekde trci kabel ci existuje nezaizolovane elektricke zariadenie sme si uz v Kosiciach zvykli, takze sa nad tym ani nebudeme pohorsovat a jednoduchsi spoluobcania este vytesovat, ako krasne sa o nas magorstrat stara a aku kvalitu nam do cestovania prinasa.
Nič nebude chýbať v novom balíku... Ak sa IKD a MEU nestihne dokončiť, skolaudovať, vyfakturovať, schváliť a vyplatiť do konca roka, tak to EÚ nepreplatí a zaplatíme to my Košičania z rozpočtu mesta. Nový budget na roky 2014-2020 ešte akoby ani nebol, vôbec sa ešte nezačal čerpať. Už začaté projekty a stavby sa nemôžu len tak prenášať do nasledujúceho obdobia.
Som zvedavy na to, ze ci tu rekonstrukciu stihnu dokoncit/ odovzdat v stanovenom termine... Ak nie, tak bude viac-menej iste, ze o p€n€zi prideme (to by bol pekny prußer) ?
Proste chcú vydolovať "staré peniaze" a na nové programové obdobie siahnuť v ďalších rokoch. Nevrhnú sa predsa na celú tortu, keďže ešte nevyžr... nedojedli načatú.
Veta: "O žiadne peniaze neprídeme," si s vetou "Ak sa tak nestane a nejaký úsek by sa náhodou nestihol-> tak sa bude stavba financovať už z nového budgetu 2014 – 2020." protireci a to tak ze ak je to skutocne tak, potom tie peniaze z 2014-2020 mohli byt pouzite inde teda co z toho vyplyva? ze ak sa to nestihne o peniaze prideme.
Trochu to uvediem na správnu mieru. O žiadne peniaze neprídeme, ide len o to, aby sme stihli čerpať € ešte zo starého programového obdobia 2007 – 2013. Aby sa tak stalo -> musia byť všetky úseky skolaudované a vyfakturované do konca tohto roka. Ak sa tak nestane a nejaký úsek by sa náhodou nestihol-> tak sa bude stavba financovať už z nového budgetu 2014 – 2020. Preto sa tak ponáhľajú…..predsa si nenechajú naši urodzení páni újsť 1616537848 pohrabkať peneži ešte z predošlého obdobia. Keď núkajú-> ber; keď bijú -> utekaj. (Škoda, že to druhé sa im, žiaľ, nestane)
To nič, minule som sa šúľal nad, už historickou reklamou, Pragoimexu v jednom železničnom periodiku, konkrétne na prvé Variá. Čosi ako spojenie legendárnej konštrukcie ČKD s budúcnosťou, skĺbené do podoby LF1... Nízke náklady, vysoká spoľahlivosť a hospodárnosť prevádzky. ? ? ? No nekúp to! ?
Možno by pár kúskov mohol Džadoň vycapiť na strechu doktorovi na dom v Barci ako milú spomienku a dar od milujúcich Košičanov za budúcu supermodernú MHD a iné oné... ? ? ?
Ale no... Nesmej sa z Evičky ? TaškentWagenTeam sa už naučil, ako sa montuje klíma. Jednoznačný pokrok. Bariéry a kľukaté uličky ešte nevyriešili, ale to chce proste čas. Ešte tak 20-30 rokov a možno urobia 100% NP voz ?
Pred pár rokmi tiež visela ponuka na odpredaj nadbytočných vozov. Záujem o tieto vozy bol tak enormný, že podnik ich nakoniec rozpílil a predal do šrotu ? Niekto si asi naivne myslí, že to teraz bude iné alebo čo? ?
Pomerne úspešný v odpredaji bol v minulosti pražský dopravný podnik. Porovnajme si ale ako vyzerajú pražské T3 (hoci aj tie s pôvodnou výzbrojou a skriňou) a košické... A aj to jediní záujemcovia boli Rusko, Ukrajina a Severná Kórea ? Jeden voz predali za v prepočte 5000 €, koľko očakáva DPMK, že za tie šroty dostane? A hlavne od koho? ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
monoblok