Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tatranka #77191:
Pred pár rokmi tiež visela ponuka na odpredaj nadbytočných vozov. Záujem o tieto vozy bol tak enormný, že podnik ich nakoniec rozpílil a predal do šrotu ? Niekto si asi naivne myslí, že to teraz bude iné alebo čo? ?

Pomerne úspešný v odpredaji bol v minulosti pražský dopravný podnik. Porovnajme si ale ako vyzerajú pražské T3 (hoci aj tie s pôvodnou výzbrojou a skriňou) a košické... A aj to jediní záujemcovia boli Rusko, Ukrajina a Severná Kórea ? Jeden voz predali za v prepočte 5000 €, koľko očakáva DPMK, že za tie šroty dostane? A hlavne od koho? ?
Smejem sa hlasno... http://kosice.korzar.sme.sk/c/7973859/dpmk-predava-elektricky-babicky.html
? ? ?
Mohol by to odkúpiť TWT a zrecykovať na EVO1, s ktorými potom "vyhrajú" tender na nové električky pre Košice. ? ? ?
Reply on: Bjorn #77189:
Otázka času, kedy to skončí zaasfaltovaním. Dávam bolševikovi rok, maximálne dva. ?
Reply on: Tatranka #77188:
A teraz Dúha a výhovorkyňa mesta by mali po vzore vyhlásenia na margo chýbajúcej závlahy "Dopravný podnik musí vymyslieť spôsob zavlažovania" niečo podobné navrhnúť v súvislosti s obhospodarovaním tejto záhradky.

Dúha nám vymyslela sofistikovaný spôsob ako ušetriť na trávnikovom koberci, ktorý je vlastne tá horšia varianta, ako sa všetkých snažia presvedčiť. Nakŕmia holuby osivom, nechajú tam burinu vrámci diverzity životného prostredia. Skláňam sa pred vami, vy zlodeji a ďakujem. ?
Reply on: myslavcan #77187:
Aha. Latinsky Richardica Rasicus Remetica ?
Reply on: Tatranka #77186:
To je takzvaná Tráva sedemlistá, známa aj pod názvom "tráva" ?
Reply on: Bjorn #77185:
To je čo? Karfiól??? Bude z toho eko - bio záhradka... ?
Reply on: veteran #77180:
Stĺpy na chodníkoch projektujú aj na veľkej časti Moldavskej cesty, prakticky celý úsek od Idanskej až po SOŠa, východná strana. Detto Bardejovská (tie stĺpy, čo teraz ponatierali do cirkusantského náteru, sú plánované na demontáž).
5717 z novou reklamou Century21
Reply on: Wolfangel #77177:
Myslim, ze to vobec nikomu nebude vadit. Aj teraz mame "nove" elektricky a nemaju kde jazdit.
A najväčší vtip je: NIJAKÉ verejné prerokovanie. Všetko potichúčky v pozadí.
Reply on: Yogi616 #77179:
No tiež mám pochybnosti o zdravom rozume, otázka je, či projektanta alebo zadávateľa. V zásade je to asi ale jedno, lebo výsledok je napr. (aj) taký, že na Zimnej ulici medzi dvoma blokmi Malej Prahy pribudnú po štyri trakčné stĺpy na oboch stranách. Teraz je tam jeden jediný, väčšina dĺžky je uchytená na fasáde. Svietidlá verejného osvetlenia s výložníkmi detto.

Tu už naozaj niekomu solídne zaondieva.
Reply on: veteran #77178:
Tie stĺpy musí navrhovať debil. Stačí sa pozrieť, čo sa naprojektovalo teraz pri IKD.
Projektová dokumentácia MET, UČS 12, Boženy Němcovej, stupeň DSZ.

Veľmi by ma zaujímalo, prečo projektant trakčného vedenia navrhuje zmeniť polohu trakčných stĺpov na východnej strane ulice z doterajšej polohy v trávnatom páse za chodníkom do novej polohy priamo v trase chodníka (moderé kruhy = navrhované stĺpy, prečiarknuté fialové = stĺpy určené na demontáž). Budeme tam pomedzi ne slalomovať? ?

http://abload.de/img/screenshot2015-08-141q8udw.jpg
Reply on: veteran #77176:
Co sa stresujete na brikami, do 2030 Duha nebude mat hotovu ani sucasnu rekonstrukciu, tak co?
Reply on: Isidor #77174:
Veta hodná jej autora ? To je ako keď Jakeš apeloval na stranícky aktív na Červenom Hrádku, že majú robiť tak, nech to vyzerá, že to nie strana, ale "to ten lid si to žádá" ? Kulisy a aktéri rozdielni, rétorika ako by ich jedna mater mala...

K veci: Pokiaľ budú tupci písať podmienky súťaže tak vágne, ako to urobili v ostatných dvoch prípadoch, tak sa ani nečudujem výsledkom. Ale keďže v oficiálnej dokumentácii čítam, že v roku 2030 chcú prevádzkovať Vario LF3+, tak to vidím na ďalšiu zinscenovanú súťaž. ProVario agitátorov tam majú dosť.
Reply on: Isidor #77174:
Áno, lebo keď vedenie nakúpi autobusy, ktoré majú síce klímu, ale okná bez dvojskla a navyše sú obyčajné - prepušťajúce žiarenie - stáva sa z voza skleník. Ak by také sklá boli vo vozňoch na železnici a zasvietilo by ostré slnko, bolo by tam peklo, klíma by nestačila. Takto je to aj u nás. A navyše je klíma namontovaná zle. Vzduch nemusí predsa fúkať - stačí sa pozrieť na CapaCity v spomínanej v BA (v článku), alebo na Many, Mercedesy a Solarisy v Mníchove, kde majú všetke tmavé sklá, účinnú klímu a často elektricky uzamykateľné okná 😉 MVV a MVG totiž vedia, čo je správne...

.. ale jasné, nám stačia aj Libchavské krámy do budúcna bez klímy a taškentvozne s citujem istého odborníka na klímu: "veľmi účinným prirodzeným vetraním klapkami a posuvnými oknami". SUPER! Už nechcem filtrovaný a chladný vzduch vo voze, ale účinné fúkanie 35 stupňového vzduchu zvonku priamo do tváre cez okná :3 :3 :3
Blbci v ŽOSke, že na nové Bdmpeer a Bd(g)teer vozy na regionálnu dopravu (Os a REX) montujú klímu... Načo? Šak to stojí na každej zastávke! A má to dvere na každej strane! ? ?
Reply on: 747 #77172:
môžeš sa tešiť:

“Vzhľadom na negatívne praktické skúsenosti s prevádzkou klimatizácie v autobusoch, sťažnosti cestujúcich a technologicko-finančnú náročnosť, DPMK prehodnotí prípadný ďalší nákup vozidiel s klimatizáciou,” hovorí Karaffová.

http://www.kosicednes.sk/ludia-sa-hadaju-v-klimatizovanych-autobusoch-pre-otvorene-okna/
Reply on: 110mat110 #77167:
Na mier 25-ka bezne pride skor, a potom aj minutu caka na odchod. To iste 18, 27, 36. ZTesca na Mier su podla CP 3 minuty, a ked nestojis Pri hati a na semafore na vodarenskej chytis zelenu, tak vies prist na zastavku aj minutu a pol skor.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.