plnička môže "dočasne" ostať pri novom štadióne... tak isto dočasne, ako vznikla garáž VŠA, ktorá v provizóriu funguje isto viac než 20 rokov (ozaj, kedy vlastne bola zriadená?)
No ten štadión sa možno nejakým dúhovým zázrakom raz aj postaví. Veď aj rozšírenie trolejbusovej siete nám sľúbil a málokto tomu veril. A hľa, zrazu máme trolejbusové linky aj na stanici, aj na Prešovskej a toľké roky to nešlo ? Zázraky sa dejú keď sa chce. Možno sa raz dočkáme, že tieto linky zastavia aj na Sennom trhu, čo je doteraz úplne nemysliteľné...
No už vidím, ako si mestská firma odkúpi tento pozemok za komerčnú cenu ? Ak sa nepletiem, pred krízou sa tam plánovalo veľké obchodné centrum (v preklade polyfunkčný objekt). Tipujem, že majiteľ parcely len čaká na lepšiu ekonomickú situáciu, aby svoj zámer splnil, prípadne to odpredal s patričným ziskom. Rovnako, ako v prípade pozemku oproti na mieste niekdajšieho futbalového štadiónu. Pokiaľ sa pod magistrátom nenájde rozsiahle ložisko ropy, tak autobusy tam garantovane parkovať nebudú a potlačia sa, spolu s vozmi z VŠA a s električkami, vo vozovni. Alebo budú chodiť nocovať do Šace, prípadne parkovať na konečných zastávkach, kde ich po vzore bratislavského DP, bude strážiť SBS A možno nás prekvapia a nájdu iné nesmierne ekonomické a premyslené riešenie
S tými pozemkami na Hornádskej mi napadla otázka. Už sa vie, čo bude s vozidlami z Garáže VŠA? Lebo ten šašo sľúbil, že na jeseň sa začne stavať štadión, tak či už sa vie kde ich uskladnia a kam premiestnia plničku plynu... Tak matne si spomínam, že pred takými 10 rokmi, keď sa začalo hovoriť o štadióne, tak niekto vyčíslil náklady na sťahovanie na miliardu korún ?
Keď EÚ s radosťou zaplatí tram-trainové koľajnice okolo celého centra, pričom každému je jasné, že tu tram-trainy nikdy nebudú, keď zaplatí dvojrozchodovú trať do Petržalky, po ktorej tiež nikdy neprejde vozidlo z rozchodom 1435mm, tak preplatí aj trolejbusové drôty, pod ktorými nebudú jazdiť trolejbusy. Už preplatili aj väčšie juchoviny.
€Ú budú možno zaujímať dôvody, prečo je málo trolejbusov v pojazdnom stave a prečo sa teda do projektu zahrnula oprava vedenia, keď pod ním nič nejazdí. Prevádzka neznamená, že to tam bude zavesené a nič.
No veď prevádzkovať sa bude, nikto ho nezvesí. Len pod ním nebudú trolejbusy jazdiť. Dá sa vonku nejaká správa, že ich je málo v pojazdnom stave a musia jazdiť autobusy.
veteran
http://imhd.sk/ke/media/mn/00000993/Planovane-modernizacie-elektrickovych-trati-MET-a-Integrovany-dopravny-system-IDS-IKD-Obratisko-Stanicne-namestie-2014.pdf