Šepká sa o odpredaji trolejbusov,stredný managment sa netají výrokmi o konci trolejbusovej trakcie ....,spolu s problémom rekonštrukcie električkových tratí to bude posledná ,symbolická, kvapka Smer-u v Košiciach po parlamentných voľbách 2016.
Tak to už radšej pôjdem taxíkom z letiska ako čakať na stanici viac ako 1 hodinu na N1,N2,N3 a N71. Aj keď budem platiť viac za ten taxík, ale aspoň nebudem čakať tam na stanici vonku s 2 kuframi
? Ako to tu už niekto povedal, linka N23 je úplne zbytočná a keď, tak turisti pôjdu radšej taxíkom do hotela, ako MHD a linkou N23 ?
Srobarova je obojsmerna no autobusy tam jazdia len v jednom smere, pretoze ak by jazdili v oboch, tak by dochadzalo ku koliznym situaciam, najma na krizovatkach. Teoreticky by tadial jazdit mohli, trebars vecer, ale cez spicku to je bezpecnejsie naokolo.
Ja by som ani tych 45min dobrovolne na STN o polnoci s kufrom atd necakal, staci mi, ak Zemplin meska. Ale mozno letecka spolocnost ocakava davy zahranicnych turistov smerujucich len do centra..
O dennej linke 23 som nepovedal nič zlé... Jej aktuálny CP je podľa mňa "the best of", vzhľadom na podmienky a dopyt aký tam je.
Nepochopil som však zmysel N23, keďže síce akúsi nadväznosť na prílety má, ale absolútne nerieši čo s cestujúcim ďalej, napr. zo spoja o 01:00 z letiska v pondelok, stredu, štvrtok a piatok. Byť cestujúcim, ktorý nebýva po trase / v centre a ktorý by využil ten spoj, po výstupe na STN by som mal čakať 1 h 45 min na N1/N2/N3/N71... Ale načo, veď za ten čas budem zo stanice doma aj peši, (hoci je to miestami dosť riskantné)...
Ak by existovali nočné spoje v noci pred pracovným dňom s odchodom o 02:00, tak čakať 45 min na STN v noci sa už ako-tak dá prežiť, ale stále mi to príde trochu veľa, resp. dosť nepohodlné. Predsa len, ŽST je v tom čase zavretá, AS taktiež - tak asi radšej čakať na letisku v hale o nejakých 10 - 15 minút dlhšie ako potom dlhšie na Staničnom nám. vonku.
"Osobne si myslim, ze nie je jednoduche robit efeketivne MHD na letisko s nizkym poctom letov."
Súhlasím, a práve preto ma prekvapil vznik linky N23... V noci vzhľadom na aktuálny CP nočákov by väčší zmysel ako "prípoj" k týmto nočným letom malo hocičo iné ako autobus s pevne stanovenými odchodmi a pevne stanovenou trasou. Či už by to bol vopred objednaný taxík (napr. za cenu nočného CL) na určitú adresu, alebo nejaká dodávka, ktorá by postupne rozviezla všetkých cestujúcich po meste záleží len a len na tom, aký dopyt sa tam očakáva (resp. aký dopyt po tom vznikne).
Preco MHD jazdi az na Kostliveho ked Srobarova je prejazdna obojsmerne? Zbytocna zachadzka, premarneny cas aj vozkm. A samozrejme, zbytocne rozmlatena dalsia ulica v centre
To, že neodstúpi je jasné, ale aspoň vidí, že už generálne nasiera tých, ktorým má slúžiť (hahaha, je dávno po voľbách...) a ľúbivé sebaprezentovanie sa, už plebsu prestáva stačiť. Tak aspoň konečne začal imitovať nejakú "činnosť" a čaká na ďalšie inštrukcie od svojho neomylného precedu. Konečný účet za toto všetko okolo IKD, bude nám všetkým, vystavený k 31.12.2015 ?
S tymi priletmi a tym suvisiacimi dobami to je ozaj tazko predvidatelne. Nielenze vylodenie, presun do haly, prip.kontrola dokladov a vyzdvihnutie batoziny moze trvat cca 10 - 30+ min od priletu, ale aj niekto ma batozinu na palube a teda necaka pri pase, ini zasa cakaju..
Takze nielenze je tazke predpokladat skutocny prilet letu (niekedy dosadne lietadlo 15min pred priletom, inokedy v case priletu, inokedy zas moze meskat), ale aj cas prichodu jednotlivych skupin cestujucich na zastavku velmi variuje. Tak kedy ma 23/N23 odchadzat?
Osobne si myslim, ze nie je jednoduche robit efeketivne MHD na letisko s nizkym poctom letov. Podla letoveho planu ma letisko 3-8 pravidelnych priletov za den, navyse v priemere v juni 3 charte/den (1 - az 8 v zavislosti od dna). Co s tym?
A)Spravit 23 s atraktivnym intervalom cely den/noc? Pokial 23 nebude mat aspon 30min interval cely den, kazdy den, cakat na nu takmer nik nebude. Trzby na vacsine spojov vsak budu mizerne. Kto to zadotuje? Ak by mala este aj vyckavat - nebude zasa nadvazovat v meste + ako k tomu pridu cestujuci z priemyselnej zony, ktorych v 23 je nepomerne viac, nez ludi z letiska?
B)Spravit shuttle bus nadvazny ku vsetkym priletom za komercne cestovne? Tu je zasa riziko, ci cena prace vodicov (ktori budu vacsinu dna stat) nebude vyssia ako trzby.. A otazkou v tomto pripade je aj navoz k odletom, ak z letiska bude nepravidelny interval, opacne by mal zasa byt pravidelny, kedze niektom chce byt pred odletom 3hodiny, iny zasa 60min..
Ozaj neviem. Napriklad, letisko v Ljubljane ma tiez len hodinovy interval cez pracovne dni a 7 spojov cez vikend.. Dnesny stav je rozhodne zly, ale jeho zlespenie nie je lacne..
Počet primátorských kontrol do petície (za 10 mesiacov): 0
Počet kontrol od petície (1 týždeň): 3
Náhoda, alebo bola tá "sieťkárska" petícia na niečo dobrá? ?
Len take dve postrehy z dneška: tu na imhd v cp L 36 smer Moskovská: Naisto stoji na zastavke Národné námestie? Pokial viem tak nasledujuca po Tomášikovej je az Poliklinika Sever.
A postreh z vonku: Na zastavke Moskovská v CP linky 55 smer Lingov chýba v zozname zastávok Nová nemocnica, po Sokolovskej je uvedená až zastavka Amfiteáter.
Wiki: The UK and Ireland began taking part in some aspects of the Schengen agreement, such as the Schengen Information System (SIS), from 2000 and 2002 respectively.
he UK and Ireland began taking part in some aspects of the Schengen agreement, such as the Schengen Information System (SIS), from 2000 and 2002 respectively.
Na Heathrow som pristával už veeeľmi dávno - asi tak. 2007 alebo 2008. A vtedy to bolo tak.
UK nie je v Schengene, ma len podpisanu nejaku zmluvu na zaklade ktorej staci do UK obcianka clenskeho statu, samozrejme pas sa zide viac, lebo na UK letiskach su uz vacsinou samoobsluzne kiosky, kde prilozis biometricky pas, porovna sa tvar sa tvarou v pase a ked sa zhoduju iste body, bunka Ta pusti dalej.
S499: Neviem kedy si Ty naposledy bol na Heathrow, taka kontrola tam je mozno pri prestupe, ale ked mas Heathrow ako cielove letisko, musis prejst k tomu obrovskemu poctu kioskov, kde si von za par minut s biometrickym pasom, inak musis stat dlhsi rad s ludmi, co letia na OP ci maju stary pas, kde colnik len kuk na Teba a pusti Ta dalej, minimalne na 3 a 5 to tak funguje. Teraz nedavno som letel opacne a cuduj sa svete, siel som cez kontrolu v Prahe, lebo sme pristali na terminaly 1, ktory je pre nonSchengen lety.
UK v Schengene je, ale len čiastočne.
Pri prílete na Heathrow sú tam dva smery - Non-EU citizens, tam sa kontroluje dôsledne a EU-Citizens, tam sa kontroluje len náhodne.
UK sice v EU je, ale nie je v Schengene, takze sa cez pasovu kontrolu ide. Aj odlety z Prahy do Londyna sa odbavuju na terminaly 1, ktory je urceny pre lety mimo Schengen.
Kedze linka prileti z UK, bude potrebna pasova kontrola, zalezi ako bude colnik rychlo pracovat a ci tam bude klasicky jeden alebo dvaja, neviem ci su uz fotobunky na pasovke v Kosiciach, ak ano a funguju, tak za 10 minut vies byt za kontrolou, ak si rychly. Horsie to uz byva s batozinou v Kosiciach, poslednykrat sme cakali 40 minut na batozinu po prilete a to na letisku len nakladali jedno lietadlo vedla do Bulharska. Fakt ten kufor moze trvat od 10-60 minut nez vyjde. Potom na zastavku je to tak 5 minut este. Pri najhorsom scenari plne lietadlo ludi a batoziny a neskory vylez z lietadla moze trvat 40 minut pasovka a este mozno cakacka 20 minut na batozinu, takze v Kosiciach moze cely proces trvat az nieco vyse hodiny
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Author
Takze nielenze je tazke predpokladat skutocny prilet letu (niekedy dosadne lietadlo 15min pred priletom, inokedy v case priletu, inokedy zas moze meskat), ale aj cas prichodu jednotlivych skupin cestujucich na zastavku velmi variuje. Tak kedy ma 23/N23 odchadzat?
Osobne si myslim, ze nie je jednoduche robit efeketivne MHD na letisko s nizkym poctom letov. Podla letoveho planu ma letisko 3-8 pravidelnych priletov za den, navyse v priemere v juni 3 charte/den (1 - az 8 v zavislosti od dna). Co s tym?
A)Spravit 23 s atraktivnym intervalom cely den/noc? Pokial 23 nebude mat aspon 30min interval cely den, kazdy den, cakat na nu takmer nik nebude. Trzby na vacsine spojov vsak budu mizerne. Kto to zadotuje? Ak by mala este aj vyckavat - nebude zasa nadvazovat v meste + ako k tomu pridu cestujuci z priemyselnej zony, ktorych v 23 je nepomerne viac, nez ludi z letiska?
B)Spravit shuttle bus nadvazny ku vsetkym priletom za komercne cestovne? Tu je zasa riziko, ci cena prace vodicov (ktori budu vacsinu dna stat) nebude vyssia ako trzby.. A otazkou v tomto pripade je aj navoz k odletom, ak z letiska bude nepravidelny interval, opacne by mal zasa byt pravidelny, kedze niektom chce byt pred odletom 3hodiny, iny zasa 60min..
Ozaj neviem. Napriklad, letisko v Ljubljane ma tiez len hodinovy interval cez pracovne dni a 7 spojov cez vikend.. Dnesny stav je rozhodne zly, ale jeho zlespenie nie je lacne..