Pochybujem. Eurovia má podľa mňa roky skúsenosti na mnohých stavbách, techniku aj dostatok kvalifikovaných ľudí. To nie sú traja JUDr., ktorí sú výhradne závislí na subdodávateľoch a ešte majú drzosť neplatiť im. Výsledky vidíme denne a sranda skončí alebo naopak začne 31.12.2015 ?
na R7 chodili aj pred vylukou solo vozidla, tak neviem co riesis .. mimochodom, 12.55 odchadza z Amfiteatra dvojicka na R4, ktora nesie pracovnikov USS na zmenu .. zato uz DPMK nemoze, ze oni sa narvu do sola a sami si vytvaraju kulturu cestovania ..
Opcia. Už len toto nám chýba. A s ňou vpred k ďalšiemu obmedzovaniu kapacity (veď nemáme koho voziť, že jo).
Mimochodom, R7 o 12:48 z Amfiteátra do železiarní: NARVÁNO, NARVÁNO, NARVÁNO Tak vyzerá kultúra cestovania v 21. storočí? Alebo nám tu topmanažment podáva reminiscencie na eRky spred 30 rokov? Ďakujem, toto si viem predstaviť aj bez takejto pomoci ?
Dnes pracovníci eurovie asi premeriavali koľajnice s takým vozíkom v úseku kruhový objazd- Bardejovská. Ale ako som videl návrhy,tak rekonštruovať sa zatiaľ má len tá križovatka pri Bardejovskej ?
nemalo byť .."cca 30 či 30 dalšíc." ale cca 20 či 30 dalšíc sorry
aspoň podla článku :
"..Prvých 23 električiek má doraziť do konca budúceho roka. Opcia na druhú várku 23 kusov, ktorá by mala byť do 2 rokov od podpisu zmluvy, bude viazaná na eurofondové obdobie 2015 - 2020..."
Pán Haraši o čom rozpráva? Že Praha kúpila 197 električiek rovnakého typu ako my a z toho len jednu klimatizovanú? ? ? ? To musí byť nejaký tajný projekt ?
PS neberte to ako výsmech ani urážku mne sa varia v celku páčia ale skôr Brnenské teda LF2 nie plus ale v BA sú asi krajšie o kvalite a "modernost" Varií to nemá nič len čisto ako šotous.
Nie je kde brať. Na najvyššej funkcii podľa mňa stačí všeobecne schopný manažér a nemusí byť odborník na dopravu. Skôr je to o jeho podriadených, ktorí už majú rozumieť svojim postom a byť poradným orgánom v konečnom rozhodovaní GR.
Ako sa ľudovo hovorí: "Tí tam hore sa menia a my dole zostávame".
A kde takého odborníka na dopravu zoženieš? Posledným odborníkom na dopravu vo vedení bol pán Reiprich, žiaľ v poslednom období sa obklopil nesprávnymi osobami. Teraz sa dá zohnať akurát absolvent bezp. managementu, ochrany životného prostredia a"Píár"a fakulta ekonomického odžubávania a pod. A ak náhodou aj pár nejakých šikovných mladých skončí VŠD žilinskú takéhoto zamerania, takidú do civilizovaných krajín, kde ich vzdelanie nájde uplatnenie. Nám stačia vo vedení zubári, poľovníci, trávnikári, pekári a podobná elita
Stale som si myslel, ze to je jedna firma. Ale aj tak, z riaditela jedneho mestskeho podniku je riaditel ineho mestskeho podniku... Nemyslim, ze sa niekam posunieme. Treba tam konecne odbornika na dopravu nie len na prelievanie mestskych penazi.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Crossfire