no o brikach bombardier a alstom mozeme tak akurat snivat mokry sen.. ? kedze kriteriom(prezitym este z cias komancov) pre tunajsie tendre je najnizsia cena, tieto znacky nemaju jednoducho sancu v tendri obstat aj ked sa zadefinuje v kriteriach plna nizkopodlaznost ci klimatizacia ci viaclankovost a ine kriteria, vzdy ich cenovo pretlacia skodovky cize ani od vyssie spominanych lacnejsia spanielska firma CAF velke sance na uspech nema.. co je velka skoda.. ?
5801
Ja som len zvedavý či Bratislavské 29/30T budú od 1. dňa bezproblémové... Myslím si, že aj tam sa vyskytne nejaká chyba kedže ide o nové vozidlo. Som zvedavý ako potom budú reagovať média a verejnosť.
K Čechám a Variám. Musíme pozerať na presný typ vozidla. Je rozdiel či ide o vozidlo rady plus ktoré má viacero inovácií oproti klasickému, Vychytať muchy sa musia na našich. Neviem presne ako to bolo s tým jedným kusom v Ostrave. A aj keď vychytali tie muchy napr. na tom prototype.. to bolo v roku 2009. Dnes už do tých našich montujú iné diely od iných dodávateľov, zmenilo sa aj technologické vybavenie... Je dosť radikálny rozdiel medzi Variom a Variom plus. Už len keď si porovnáš #701 s #8**.
Tam je tých vozidiel už viac v porovnaní s našimi, no LF2+ je len jedno. Čo bude a ako sa osvedčia sa uvidí časom. A k tej klíme a podlahe. len toľko, že nikto si v súťažných podmienkach nežiadal klimatizáciu ani 100% NP.