Reply on: forest #75489:
No, ja tiež neviem, kto tu kecá... Celkom by ma zaujímalo ako si sa prepašoval do 30T v rámci skúšobných jázd, v premávke s cestujúcimi totiž ešte nebola... Keďže predpokladám, že mi na to neodpovieš, opýtam sa na to DPB a aj orgán schvaľujúci jej prevádzku, čo mi na to povedia. ? P. S.: Jazdou sa nazýva pobyt v hýbajúcom sa vozidle, nie v odstavenom na zastávke počas predstavovania novinárom a verejnosti.
P. S.: Zaujímavé, že vždy, keď niekto povie niečo, čo sa Ti nepáči, odbočíš od témy - ako teraz, keď riešime električkovú trať a viac ako polovica príspevku sa venuje Škode 30T. Dobrá rada: Nezaškodilo by Ti naučiť sa trochu argumentovať... ?
A čo sa týka trate do Petržalky, je pravda, že na Štúrovej tie práce neprebiehajú veľmi rýchlo (začalo sa ňou, pretože sa tam predpokladali rôzne problémy, ktoré však, zdá sa, neboli potvrdené a teraz čaká na zvyšné stavby), za to na petržalskej strane výstavba pokročila celkom rýchlo a vďaka tomu sa tam dokončuje meniareň a celkom od ruky im ide aj výstavba estakád Artmedia a Einsteinova. Pomerne rýchlo bol zlikvidovaný aj pôvodný most (konkrétne jeho konštrukcia), ktorý sa zlikvidoval ešte pred voľbami do orgánov miest, teda dávno pred tým ako vôbec ľudia zvolili pána Nesrovnala za primátora.
Nie som toho názoru, že sa musí naraz robiť na celom úseku, hlavne pokiaľ ide o takú dlhú, ale hlavne náročnú stavbu - rekonštrukcia tej vyše kilometrovej trate na Kuzmányho je oproti tomu nič a tá mala byť už dávno hotová a sprevádzkovaná.
110mat110
Dalsia omalovanka