Hej, lebo malo byť to, že na nočákoch bude hlásiť všetky zastávky na znamenie. Pri prvom pokuse sa stalo to, že klasické zastávky na znamenie hlásilo 2-3x. Tak sa to vrátilo do pôvodného stavu.
Ináč, 5741 má zaujímavú chybu: Zastávky na trase linky N1 nehlási ani akusticky (resp. Nasledujúca zastávka, Next stop a viac nič), ani vizuálne cez vnútorné BUSE... Teda okrem zastávok Cassovar a Senný trh. ?
(To, že nehlási ma neprekvapilo, to, že zahlásilo práve tieto dve zastávky ale áno. ? )
ved modre nalepky sa zacali davat ked sa schvalilo ze budu musiet dovezene aut prejst kontrolou originality ... a teraz keby som si doniesol z nemecka e36 tak mi ju nedaju ?? a zase v case ked sa zo zapadu nosilo najviac aut sme mozno este chodili na zakladnu skolu ...
Dovezene auta zvyknu mat na celnom skle este nalepku z kontroly originality modru ... a v papieroch bude asi ovela neskorsie prihlasenie vozidla ako jeho vek nakolko dostane nove papiere na Slovensku
Mne nie je jasné, čo pozoruješ a ako to pozoruješ. Ako rozoznáš na pätnásťročnom E36, či bolo predané nové na Slovensku alebo bolo dovezené ako ojazdenina z Nemecka (s výnimkou tuzérov, ktorí hrdo nosia na podložke po EČV reklamu nemeckého autosalónu - ale tuzingové vozidlo nie je typické).
A potom mi ešte nie je jasné, o čom vlastne točíš. Jazdia hádam v Nemecku staršie autobusy ako na slovensku, lebo ich nemci častejšie umývajú?
Pozoruješ zaujímavé veci. A ja osobne si myslím, že trepeš nezmysly. Nemci majú kult vylešteného auta, keby mal Bavorák špinavé auto, tak ho farár bude pranierovať na omši. Ja jazdím s autom do umyvárne tak raz - dvakrát mesačne a aby som ho leštil pred domom, je úplne vylúčené. Mám auto na jazdenie a nie na to, aby som ho uctieval. Napriek tomu nikdy žiadne moje auto nemalo matný lak, vždy dostávalo servis presne podľa inštrukcií výrobcu, vždy prešlo STK na prvý krát etc. Len tak pre porovnanie, koľko áut ti prešlo rukami?
Ked sa o auto staras, umyvas, servisujes atd(najlepsie ak mas aj garaz) tak bude stale pekne a funkcne, kdezto niekto ide do umyvarky 2x za rok, do opravy ide az ked je auto uz citelne zle ovladatelne, nespolahlive alebo hlucne, resp vacsina slovakov.
Co sa tyka obmienania zanovnych aut, ano robi sa aj to, ale u nas to este nie je take rozsirene.
Ide to poznat hlavne na dovezenych autach drahsich znaciek BMW, Audi a podobne, tie co u nas jazdili od nova uz maju taky zahmleny lak a okna, strata lesku je markantna, su hlucnejsie, zatial co rovnako stare dovozy vyzeraju ozaj ako nove.
J&T tu Solarisy nepotrebuje. Z dielní povyhadzujeme koho sa dá (takzvané istoty pre ľudí), nekompatibilný vozový park necháme zhniť. Urobíme ešte jeden zinscenovaný tendrík. Najlepšie taký, že pred zverejnením výsledkov už bude pri kravínoch odstavených minimálne 10 šmejdov s modro-žltými vlnkami. Výbava sa v podmienkach tendra prispôsobí podľa toho, ktorý zákazník predtým odmietne/odriekne zákazku. Pokiaľ mal objednanú aj klímu, tak smola, košický cestujúci plebs sa musí pripraviť na bolesti hlavy ? Dúfam ale, že si „příště“ dajú väčšiu námahu s maskovaním takýchto „neduhov“. Aspoň nech všetky vozy údajne vyrobené v priebehu cca dvoch mesiacov majú rovnako znejúce klaksóny. V opačnom prípade som nútený zapájať svoju vyrývačskú fantáziu... ?
Ale k veci. Po tomto tendríku, môžeme začať rysovať outsourcing autobusky (nejaká, ideálne schránková firma sa určite nájde). Nebude tu jazdiť nič iné, len JZD šmejdy. Sociálne-demokratický kamarát ich bude predávať i opravovať a ktovie, možno nakoniec aj prevádzkovať.
A namiesto trolejbusky bude nejaký Eastend Gaťe Tower Hornádska ?
Battlelore1