A povedz mi načo by som sa učil naspamäť služobné cestovné poriadky? Ja neviem ani tie prešovské a nie ešte vaše. Okrem toho, na rozdiel od detských čias, už odlišujem, čo sa oplatí v hlave držať a čo si stačí zapísať alebo aspoň vedieť, kde to nájdem
Aj ja mam vsetky sluzobne CP a skoro vsetkych sluzieb, nielen elektriciek, mam zacat aj ja davat podobne kvizy? Nebud jelen, ved je to tak jedno, ktora sluzba kedy zacina...
Myslím, že to nikto z tunajšej diskusie presne nevie. Zopakujem len info, ktoré som predčasom na DPMK sám dostal, a síce, že skúšobná prevádzka ČK začne od novembra 2004 (cestujúci sa budú môcť rozhodúť, či si už kúpia ČK alebo klasický kupón), a od toho februára 2005 by mali byť iba karty. Hádam som nič nepolietol a bude to tak.
Zobral si si zlý príklad, pretože ak o 17:13 nastúpiš na L15 a na 17:24 stihneš prestup na L9 na Mestskom magistráte, tak na Amfiteátri si už o 17:29, t.j. s trvaním cesty 16 min. S rezervou je to o 10 min. neskôr s L6 o 17:34 s celkovým časom cesty 26 min. V pohode to ide aj kombináciou L5+L6. L5 má odchod o 17:16 a príchod na SOU dopravné o 17:21. O 17:28 má príchod L6, s ktorou si na Amfiteátri na 17:39, t.j. s trvaním cesty 23 min.
Zaujímalo by ma teda, aký spôsob, resp. kombináciu si použil...
Inak na L5 a zachádzku L15 z Mikovíniho k Optime prispieva svojou časťou aj samotná Optima, takže v podstate je to ešte relatívne slušne obslúžené.
Ad 1 - "Koľko koľají má vozovňa na Bardejovskej ulici?". To je veľmi široký pojem... Ak zoberiem prierez celou vozovňou v profile a bode, kde sa nachádza najviac koľají, tak ich je až 29. Ak zoberiem do úvahy odstavné plochy, tak koľají je 8+10. Buď sa Ti tam pletie koľaj 4a (4/5), resp. si nezapočítal poslednú 10. koľaj, ktorá nie je zatrolejovaná a odstavujú sa tam vyradené vozidlá na šrotovanie (tzv. koľaj smrti).
Ad 4 - "Kedy bola nehoda električky pri amfiku a akú mala linku?" Dátum je správny, ale pre upresnenie uvediem, že išlo pravdepodobne o R-kovú službu, s prejazdom na L6 po špičke vo VSŽ. Vodička Marta L. išla podľa mnou zistených info z VSŽ ako linka R1 a následne zo stanice ako L6. Už na stanici sa sťažovala kolegom, že niečo nie je so súpravou v poriadku. Služobnou partnerkou tejto vodičky bola Anka S., ktorá je "erkárka" dodnes.
Ad 5 - "Od ktorého roku je Reiprich riaditeľom DPMK?" Správna odpoveď je súčasne aj od roku 1989.
Ad 6 - "Kedy vznikla linka 5 na trase ŽS - OC Optima?" OC Optima bolo otvorené 29.5.2002. Zaujímavé, ako mohla linka predvídavo premávať už takmer pol roka dopredu. To sa vozili tehly na stavbu? ?
Prave ta verejna sutaz. je druha polovica oktobra a ked to chcu zaviest v novembri, tak ver. sutaz neprebehne riadne. A ked to stihnu, budem gulat vsetkymi styroma ocami. ?
Stále verím, že DPMK sa zachová rozumne a žiaden "kredit" sa na kartu dobíjať nebude. Najlepšie je zaviesť bratislavský, resp. prešovský model, kedy sa na kartu nahraje klasický predplatný lístok na určitý čas a na neobmedzený počet jázd.
Nahratie lístka na kartu sa vykonáva v predpredajných bodoch dopravcu a trvá doslova sekundu-dve. Cestujúci o nahratí lístka dostane potvrdenku (ktorá však nie je cestovným dokladom, tým je len ČK) a správnosť nahraných údajov si môže preveriť aj na verejne dostupných pevne osadených čítačkách v predpredajných bodoch dopravcu.
Jednou z najväčších výhod, ktoré ČK Košičanom asi donesú, bude zavedenie kĺzavej doby platnosti predplatných lístkov (Košice sú dodnes jediným mestom v SR, kde to zavedené nie je), t.j. začiatok platnosti si bude môcť stanoviť cestujúci na hociktorý deň.
Re #7411 Nodes: Neviem, čo je na tom pitomé. Vyhlási sa verejná súťaž, prihlási sa do nej zrejme len EMtest a tak to vyhrá.
Re #7423 qwertak: Ad otázka č. 6. To žartuješ? L5 na súčasnej trase vznikla 2.1.2002? Spamätaj sa
Re #7428 bhec: Optima nie je žiaden stredobod Košíc, aby k nej smerovali linky z každého kúta mesta. Ak si Optima chce naháňať zákazníkov, musí si spoje zaplatiť. DPMK zabezpečuje základnú obsluhu, spojov je myslím celkom dosť. Ono na dopravu by nemali myslieť len dopravcovia po otvorení OC, ale predovšetkým OC ešte pred otvorením sám.
Nie to si neaky dobrak zobral trojpolohovy prepinac niekde domov a spravil to na kratkoa tym padom to kuri. Vzhladom, ze nie je niekedy ani na vonkajsie osvetlenie (na plechy bolo aj bude), tak na prepinac mozes zabudnut.
Heh, otázka je ale aj, KAM sa to pivo vyvážalo. Ja som tiež videl v Maďarsku kolóny cisterien Gemer a musím uznať, že tieto zvratky sú v porovnaní s maďarskými pivami (Dreher, Arany Ászok) úplne špičkovým pivom:-P.
mam skusenost s cestovanim z OC OPTIMA inemym smerom ako zel. stanica,alebo Mikoviniho- najrychlejsie pesibusom :-((,alebo KVP. KOnkretne som sa snazil dostat sa z Optimy k amfitatru..., cas 17,00hod, pondelok, cesta mi trvala asi 45-50minut, no proste hroza, nie to ze neexistuje nejaka normalna linka, ale aj kombinovanym prestupom to vychadza takto dlho,otras. OPTIMA bus si browsuje po KVP, 5 chodi na stanicu a 15 cez terasu na furcu - myslim. eR-ky neratam, tie chodia raz za hodinu, a cez vikend ani tolko /ked neratam nastup pracujucich na zmenu v USS.
Uvazuje toto OC v spolupraci s DMPK o nejako LEPSOM spojeni pre obyvatelov mesta, lebo obrat im urobia len zakaznici, ktori sa do OPTIMY FAKT dostanu!!! /neratam motoristov/.
Všetkým pivárom : krátku dobu pred ukončením výroby Eisenbieru bolo toto pivo najvyvážanejšie do zahraničia ( = vyviezlo sa ho najviac hektolitrov spomedzi všetkých slovenských ). O jeho kvalite však radšej pomlčím.
L2 359-cajnik takmer celu jazdu po komenskeho zvoni (extrem je 50m v kuse) btw: vydava tak odporne zvuky pocas jazdy ze ta zaplata na podlahe sa popri nich uplne strati...
Ze vraj Albatros... ? Niektore poruchy boli vazne...to vies, nemusi kazdemu vyhovovat.Niekto si zvykne na KT, iny na T6, dalsi ostanu verni T3... Ma specificke jazdne vlastnosti, je prespikovany elektronikou...a prave toto nemusi niekomu vyhovovat.
Add.3004. Dal som si zobrazit historiu prispevkov, no nikde nie je jednoznacne povedane (od marca), odkedy je po GO.
Moze byt, ze som to vtedy prehliadol, ale zas uznaj, citat kazdy jeden prispevok, zvlast ked sa tu vedu rozhovory o pivovaroch, nekonecnych porovnavaniach Karos a Solarisoch...niekedy to cloveka znechuti a preskoci celu stranku prispevkov.
qwertak
napis mi nastup sluzieb:
02045
05011
06041
07055
09075
46134
dav, ides, si šrac..... do 11.47 by si to mal mat kaaaaaamo ?