ČKD KT8 D5
Ev.č. Typ Náter Poznámka Rok Rok jazdí
výr. zar.
__________________________________________________
500 KT8D5 zelená-biela over.séria 1986 1986 B
modrá
501 KT8D5 zelená-biela over.séria 1986 1986 B
modrá
508 KT8D5 červeno- - 1989 1989 B
krémová
509 KT8D5 červeno- - 1989 1989 B
krémová
512 KT8D5R.N2 čierna-biela GO 2004 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 A
513 KT8D5 modrá-žltá - 1990 1990 A
517 KT8D5R.N2 čierna-biela GO 2003 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 A
521 KT8D5R.N2 čirena-biela GO 2003 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 B
523 KT8D5 zelená-biela - 1990 1990 A
525 KT8D5 biela-modrá- DN 3.9.04
červená (asi pojde 1990 1990 B
do šrotu)
528 KT8D5 červená - -
krémová 1990 1990 B
529 KT8D5 CVR HP - 1990 1990 B
530 KT8D5 biela-modrá-
červená - 1990 1990 B
531 KT8D5 červená-
krémová - 1990 1990 A
534 KT8D5 modrá-žltá a diel ma
(EX CVR 1FC KE) strešny
transparent
(kocka)
myslim si že
je to posledný 1990 1990 A
535 KT8D5 biela-modra-
červená - 1990 1990 A
536 biela-modra- CVR 1 ČS 1991 1991 B
červená poistovňa
537 KT8D5 biela-modra-
červená - 1991 1991 B
538 KT8D5 biela-modra-
červená - 1991 1991 B
Ev.č. Typ Náter Poznámka Rok Rok jazdí
výr. zar.
__________________________________________________
500 KT8D5 zelená-biela over.séria 1986 1986 B
modrá
501 KT8D5 zelená-biela over.séria 1986 1986 B
modrá
508 KT8D5 červeno- - 1989 1989 B
krémová
509 KT8D5 červeno- - 1989 1989 B
krémová
512 KT8D5R.N2 čierna-biela GO 2004 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 A
513 KT8D5 modrá-žltá - 1990 1990 A
517 KT8D5R.N2 čierna-biela GO 2003 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 A
521 KT8D5R.N2 čirena-biela GO 2003 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 B
523 KT8D5 zelená-biela - 1990 1990 A
525 KT8D5 biela-modrá- DN 3.9.04
červená (asi pojde 1990 1990 B
do šrotu)
528 KT8D5 červená - -
krémová 1990 1990 B
529 KT8D5 CVR HP - 1990 1990 B
530 KT8D5 biela-modrá-
červená - 1990 1990 B
531 KT8D5 červená-
krémová - 1990 1990 A
534 KT8D5 modrá-žltá a diel ma
(EX CVR 1FC KE) strešny
transparent
(kocka)
myslim si že
je to posledný 1990 1990 A
535 KT8D5 biela-modra-
červená - 1990 1990 A
536 biela-modra- CVR 1 ČS 1991 1991 B
červená poistovňa
537 KT8D5 biela-modra-
červená - 1991 1991 B
538 KT8D5 biela-modra-
červená - 1991 1991 B
Vladimír
Nahratie lístka na kartu sa vykonáva v predpredajných bodoch dopravcu a trvá doslova sekundu-dve. Cestujúci o nahratí lístka dostane potvrdenku (ktorá však nie je cestovným dokladom, tým je len ČK) a správnosť nahraných údajov si môže preveriť aj na verejne dostupných pevne osadených čítačkách v predpredajných bodoch dopravcu.
Jednou z najväčších výhod, ktoré ČK Košičanom asi donesú, bude zavedenie kĺzavej doby platnosti predplatných lístkov (Košice sú dodnes jediným mestom v SR, kde to zavedené nie je), t.j. začiatok platnosti si bude môcť stanoviť cestujúci na hociktorý deň.
Re #7411 Nodes: Neviem, čo je na tom pitomé. Vyhlási sa verejná súťaž, prihlási sa do nej zrejme len EMtest a tak to vyhrá.
Re #7423 qwertak: Ad otázka č. 6. To žartuješ? L5 na súčasnej trase vznikla 2.1.2002? Spamätaj sa
Re #7428 bhec: Optima nie je žiaden stredobod Košíc, aby k nej smerovali linky z každého kúta mesta. Ak si Optima chce naháňať zákazníkov, musí si spoje zaplatiť. DPMK zabezpečuje základnú obsluhu, spojov je myslím celkom dosť. Ono na dopravu by nemali myslieť len dopravcovia po otvorení OC, ale predovšetkým OC ešte pred otvorením sám.