L2 359-cajnik takmer celu jazdu po komenskeho zvoni (extrem je 50m v kuse) btw: vydava tak odporne zvuky pocas jazdy ze ta zaplata na podlahe sa popri nich uplne strati...
Ze vraj Albatros... ? Niektore poruchy boli vazne...to vies, nemusi kazdemu vyhovovat.Niekto si zvykne na KT, iny na T6, dalsi ostanu verni T3... Ma specificke jazdne vlastnosti, je prespikovany elektronikou...a prave toto nemusi niekomu vyhovovat.
Add.3004. Dal som si zobrazit historiu prispevkov, no nikde nie je jednoznacne povedane (od marca), odkedy je po GO.
Moze byt, ze som to vtedy prehliadol, ale zas uznaj, citat kazdy jeden prispevok, zvlast ked sa tu vedu rozhovory o pivovaroch, nekonecnych porovnavaniach Karos a Solarisoch...niekedy to cloveka znechuti a preskoci celu stranku prispevkov.
hm....si kde bol tento rok? ? ? tuším niekedy na jar bola robená GO-čka, alebo ešte v zime ..si už nepamatám...
Čajník už nie je čajník..je to Albatros..inač ja neviem, čo z toho robia všetci kovbojku. Ako som počul tak niektoré poruchy boli len akože naoko, lebo niektoré vodičky majú z Albíka panický strach a tak hľadaju všetko možne, aby mohli vymeniť voz. ?
Neviem čo je na tom pravdy, možno Shorty by vedel lepšie, ale vodiči čo ho mali zadelený sa ho zriekli ?
Ev.č. Typ Náter Poznámka Rok Rok jazdí
výr. zar.
__________________________________________________
500 KT8D5 zelená-biela over.séria 1986 1986 B
modrá
501 KT8D5 zelená-biela over.séria 1986 1986 B
modrá
508 KT8D5 červeno- - 1989 1989 B
krémová
509 KT8D5 červeno- - 1989 1989 B
krémová
512 KT8D5R.N2 čierna-biela GO 2004 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 A
513 KT8D5 modrá-žltá - 1990 1990 A
517 KT8D5R.N2 čierna-biela GO 2003 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 A
521 KT8D5R.N2 čirena-biela GO 2003 na
červená R.N2, BUSE 1990 1990 B
523 KT8D5 zelená-biela - 1990 1990 A
525 KT8D5 biela-modrá- DN 3.9.04
červená (asi pojde 1990 1990 B
do šrotu)
528 KT8D5 červená - -
krémová 1990 1990 B
529 KT8D5 CVR HP - 1990 1990 B
530 KT8D5 biela-modrá-
červená - 1990 1990 B
531 KT8D5 červená-
krémová - 1990 1990 A
534 KT8D5 modrá-žltá a diel ma
(EX CVR 1FC KE) strešny
transparent
(kocka)
myslim si že
je to posledný 1990 1990 A
535 KT8D5 biela-modra-
červená - 1990 1990 A
536 biela-modra- CVR 1 ČS 1991 1991 B
červená poistovňa
Vcera bol znova v prevadzke "cajnik" - 359.Tentoraz na linke L4. Snad vydrzal az do konca sluzby. Videl som ho cca o pol siedmej vecer, takze uz mu vela nechybalo.
Vcera som videl v meste 3004 po reko. Uz dlho takto jazdi? myslel som si, ze reko budu len neparne cisla a nevsimol som si, zeby sa tu o nej niekto zmienoval.
Vsimol som si spominany odbocovaci pruh pri Kr.sude. Zarazili ma 2 veci:
-preco sa musel osadit novy stlp, ked povodny je o kusok v predu, nebrani v jazde elektrickam, ani autam. Uz ked chceli dat novy stlp, nemohli ho postavit na miesto stareho?
-pri vystavbe odboc. pruhu asi nikto nepoznal pojem prechodovy prierez vozidla. A prekvapuje ma, ze nikto z DPMK nezasiahol skor, kym tam este ten nestastny stlp davali...teraz mam pocit, ze sa to bude vliect, vyjednavat, co s tym, kto ustupi.Hm, asi to bolo site narychlo, bez potrebnych vyjadreni, hlavne DPMK.
Jedna otazka neznameho problematiky. Ako sa bude "dobijat kredit" na tych kartach?
Ku Cassovaru: pokial viem, tak cela technologia vyroby bola vyvezena do niektorej z rozvojovejsich krajin ako je Slovensko
a čo títo nový čo sa dostali do vedenia DPMK,čo robia ,už ich kupili ? nič nepočuť o ich činnosti? alebo sa nedohodli na plate!
či vrana vrane oči nevykole ? ? ?
a čo títo nový čo sa dostali do vedenia DPMK,čo robia ,už ich kupili ? nič nepočuť o ich činnosti? alebo sa nedohodli na plate!
či vrana vrane oči nevykole
qwertak
Služba č. 09 07 5 Pracovné dni
El.lin. č. 9(+7,R3) Platí od: 2.9.2002
Nástup služby: 4.52 hod
Odch.z vozovne: 5.09 hod
9 7
Št.Techn.univ. - - 8.53
Št.lokomotívy 5.33 7.21 -
Kino Družba 5.44 7.33 -
Nad cintorínom 5.54 7.45 -
OC Važec 6.06 7.57 9.22
BP
A 7
DPMK 5.11 - - DO VOZOVNE
OC Važec - 6.18 8.17 9.27
Nad cintorínom - 6.30 - -
Kino Družba 5.18 6.40 - -
Št.lokomotívy 5.29 6.51 - -
Št.Tehn.univ. - - 8.46 -
DPMK - - - 9.47
Prích.do vozovne: 9.51 hod
Ukonč.1.časti služby: 9.57 hod