Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dead #73961:
A načo je Heringešu toľko spojov? Blbosť. A ťahať tam 17ku? Veru, to je veľmi krátka linka, ešte jej pridáme. Aby vozidlá nechodili od Prešovskej (špička ráno), Palackého s meškaním, ale aby ho rovno nabrali už na Lingove. Fakt super.
Tak isto je podľa mňa blbosť, že sa intervaly zhoršia, ak sa zavedie linka NO-Heringeš.
Reply on: Dead #73961:
Tak mi neodoslalo cely prispovek, este ze som to skopiroval, tu je pokracovanie...

To by znamenalo "ziadne kilometre navyse" a dostatocne spojenie pre Heringes>NO, rychle spojenie pre NO
Reply on: Iv #73959:
Samozrejme necakam ze KNV bude mat intervaly ako velke sidlisko, ale...

Ako to myslis ze mozno bude mat 20-ka "omnoho horsi interval" - takze namiesto 60 min. vecer to bude kolko, 2 hodiny, 3 hodiny? No a v spicke by to nebola taka pohroma, ak by nebol interval 15, ale 20 min., to som uz spominal.

K tej otazke, ci dobry interval a zachadzka alebo horsi interval a bez zachadzky - to myslis ze 30 min. mimo spicky a 60 min. vecer je dobry interval? Kludne moze byt dobry interval (to nie je sucasny stav) a zachadzka, ale nie DVE zachadzky, pamatam sa ked neboli zachadzky 20ky, do a z mesta to trvalo mozno polovicu ako teraz. Cakat dlho na spoj a este 2 zachadzky potom, to je zle riesenie, vacsina ide radsej inymi spojmi a pesi, lenze vsetci platime rovnako za cestovne, tak preco niektori maju ist 4 zastavky pesi? Tak 1-2 by este slo, niekde to nejde spravit inak, ale tu by sa to dalo vylepsit.

K Heringesu - neviem ako sa to bude riesit, ale myslim ze s dobrym nacasovanim by cesta na NO s prestupom mohla trvat rovnako dlho ako priama, vzhladom na to, ze aj ked tam chodila 20ka, trvalo "vecnost" kym sa dostala na Secovsku cez tu krizovatku, mozno by tam mohol byt semafor, ale ten by spomaloval ine spoje. Dalsie riesenie je presunut zaciatok 17-ky na Heringes, ta ide cez Furcu, ale na Palackeho, mozno pozmenit trasu, alebo neviem ci ma zastavku pri McDonalde, ale odtial je to k NO kusok, komu sa nechce prestupovat. Myslim ze lepsie riesenie ako priamy spoj Heringes>NO. 17ka ide z "Dargovských hrdinov, MiÚ" na Palackeho za 11 min., prip. vymenit, zmenit trasu nejakej rychlej linky 5X, ak by zacinala na Heringesi, isla by cez Furcu a nezastavovala by na niektorych zastavkach, na NO by mohla byt aj za 10 min. a keby sla ako 20L, z NO by mohla ist priamo na Heringes. Zrusit, presunut zaciatok by tak mohla 55ka, kedze cez furcu by uz sla ina linka z Heringesa a mohol by sa napr. aj znizit interval 15ky, kedze z NO na furcu by sla aj ta nova rychla linka. To by znamenalo "ziadne kilometre navyse" a dostatocne spojenie pre Heringes>NO, rychle spojenie pre NO
Reply on: LUKYmhd #73958:
Saci som nikdy nechcel uberat spoje, ak tak nahradit inymi, teda 20-kou, ale toto mi je jedno, ako som napisal.

K tomu planovaniu - nie, neda sa to vzdy! Ak niekto pracuje a konci neskor, spoje su prave pred celou, takze caka hodinu, alebo ide inak a potom pesi, 2, 3 aj 4 zastavky a nie prave kratke. Ak ide napr. starsi clovek k lekarovi, nemoze si naplanovat kedy pojde naspat, opat caka pol hodinu alebo ide pesi.
Reply on: Dead #73957:
mesto kilometre nenavysi, ak sa pre heringes vytvori samostatna linka je dost realne ze obe tieto casti (knv aj heringes) budu mat omnoho horsi interval ako teraz...pretoze obe casti chcu priame spojenie az do centra a nechcu na lingove prestupovat...co je lepsie? dve samostatne linky az do centra bez zachadzok s biednym intervalom, alebo jedna linka so zachadzkou s dobrym intervalom? a necakaj ze knv bude mat intervaly ako 20-30 tisicove sidlisko....
Reply on: Dead #73955:
Šaci by som spoje uz neuberal prave preto lebo ona to posilnenie potrebovala viac ako KNV. Iste uznáš že Šaca je počtom obyvatelov väčšia ako KNV. A to sa muselo odrazit aj na spojoch. Aj Myslava ma interval iba hodinu mimo špičky (ano je tam trolejbus ale ten zachádza iba do stredu Myslavy) a inak nič. Ja si myslim ze ak si dobre naplanuješ tu cestu tak sa to da zladiť aj s prestupmi.
Ja som jeden čas býval v Myslave a pamatam sa ked tam chodila z KNV este 20ka častejsie ako teraz 31ka. Ale musel som sa prisposobit a naplanovat si cestu tak ako sa mi ponukali spoje. Da sa to.
Reply on: Dead #73956:
Tak opravujem, skoda ze sa neda editovat prispevok, Heringes ma rovnake intervaly ako KNV aj v spicke.
Reply on: Dead #73955:
Doplnim, ze to ako to bude dalej od NO, spoje do Sace je mi jedno, nech sa to nastavi tak aby to vyhovovalo im, mne ide o spojenie KNV-NO a spat.

K tomu ze ludia chodia casto na Lingov inymi spojmi, teda nie len 15, ale aj 71, 72, 17, 55 a potom pesi do KNV este doplnim, ze rovnako chodia z KNV pesi na Lingov a potom inymi spojmi dalej, takze ak by sa znizili intervaly, hlavne cez vikend a vecer, vytazenie by sa mohlo zvysit.

Taky Heringes ma vlastne mimo spicky rovnake intervaly ako KNV a to je pocet obyvatelov neporovnatelny.
Reply on: Yogi616 #73954:
V KNV je v pracovnych dnoch interval 15 min. v spicke, vecer je to len 60 min., cez vikendy 18/42/60 min. Mozno sa to mohlo vratit cez tyzden na 20 min. a vecer a vikendy na 30 min.

Mozno sa niekomu mozu zdat linky 20 nevytazene, ale teraz ked ma clovek cakat 40 min., alebo vecer hodinu, ide radsej na 15-ku a pesi - no a ta 15-ka dokonca ani nejde na Lingov, o to je cesta pesi dlhsia. Takze ak by sa intervaly znizili na 30 min., boli by paradoxne casto viac vytazene ako doteraz.
Reply on: Dead #73953:
Ty vlastne navrhuješ, aby sa vrátili k stavu spred pár týždňov? Donedávna ešte totiž L20 jazdila až do Šace.
Do Šace iné linky neboli nasadené, zrušením linky 52L a odobratie úseku NO-Šaca linke 20 sa mohli posilniť spoje na L52, ktorá jazdí celotýždenne.
A načo posilňovať linku 20? Ako to máš v tom príspevku nižšie napísané, Šaca potrebovala kapacitne posilniť, preto sa ubrali spoje KNV, ktorá to (možno) až tak nepotrebuje.
Reply on: Yogi616 #73952:
Ako pisal Dispecer, smerom na Sacu boli nasadene ine linky, no smer na KNV nie, bez toho aby sa nasadilo viac spojov by sa mohli zrusit tie ine linky smerom na Sacu a namiesto toho predlzit 20-ky ktore idu len po namestie osloboditelov, pomohlo by to pre Sacu aj KNV a upravili by sa aj intervaly, no a keby sa zrusilo viac spojov smerom na Sacu z inych liniek, mohli by sa namiesto nich doplnit spoje pre 20-ku, ta by isla castejsie a nemuselo by sa pouzit viac spojov - len by tie ostatne linky nesli az do Sace, skoncili by skor namiesto 20-ky. Nevidim do toho uplne, ale toto mi pride ako lepsie riesenie ako sucasne.
Reply on: Dead #73950:
A ako chceš nasadiť viac spojov, keď objednávateľ - mesto Košice, si prenájme len určitý počet vozkm, ktoré sa musia dodržať?
Reply on: Dead #73950:
Na Šacu bola už kapacita nasadená v podobe Urbín 15 (a sem-tam nejakého 18m Citelisu) na linke 52. (Linka 20 už do Šace nepremáva /len po Námestie osloboditeľov/.)
Reply on: Dispecer #73948:
To by ma zaujimalo co bolo v tom prispevku, ja som sa slusne spytal. Tie spoje 20-ky su dlhodobo zle, predtym boli intervaly cez vikend tiez 40 min., ked cestu neplanujem, je ozaj frustrujuce cakat na zastavke a sledovat to mnozstvo spojov ktore idu na furcu z oboch stran a potom ked konecne pride 20-ka, zachadza okrem Heringesa aj na Furcu, kde slo tak vela spojov, pride mi to zbytocne.

Zaujimal by ma aj konkretnejsi termin kedy nahradia tie midi busy Heringes.

"Toto vikendove riesenie KNV je cenou za zlepseny interval do Sace, kde to bolo kapacitne viac ako potrebne"

Podla tohto citatu je aj na Sacu potrebna kapacita, preco teda nenasadit viac spojov aj tam, pomohlo by to obom stranam a zlepsili by sa aj intervaly.

Reply on: Dead #73947:
#73904
20/20L - dokedy bude tato linka zachadzat na Heringes? Uz to ze zachadza na Furcu spoj spomaluje, na tom semafore zo zastavky Lingov stoji tak dlho ze niekedy prejdem pesi skor ako bus. Heringes sa mal riesit mini busmi, pisalo sa o tom, no zatial vsetko po starom. Taka 15-ka chodi ovela castejsie ako 20-ka, tak preco musi aj 20-ka zachadzat na Furcu, aspon to nech sa zrusi ked uz zachadza na Heringes. Niekedy idu aj dve, tri 15-ky, aj 5 trolejbusov kym pride 20-ka a este zachadza na 2 miesta.

Okrem toho, zaujimalo by ma kto vymyslel vikendove poriadky pre 20-ku, napr. z namestia ide na 41 a 59, takze raz po 18 minutach a potom po 42 minutach!?
Reply on: Dispecer #73940:
Ešte treba pripočítať dobu zabúdania, že také niečo existovalo?
Koniec koncov nie je to jediné prototypové fiasko v histórii...
Reply on: S499.1023 #73941:
Tak na tom, čo má dve nápravy a ostalo dodnes ako historické je profil kolies hrúza a děs. O toleranciách rozchodu radšej pomlčím. Takže o nejakej obnove profilu nebola reč desiatky rokov. Možno v ére K.V.K.V. áno, ale po druhej vojne nula bodov...
Reply on: Battlelore1 #73934:
Kauzu "T3Mod" mi ani nespomínaj...? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.