Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Yogi616 #73920:
To je už ďalšia vec. Takže ak posunúť 15, potom aj 16. 16 je asi čiastočne koordinovaná s 12, i keď tu je to otázne, takže prípadne posunúť aj ju. 12 už, predpokladám, s ničím. A vec je vyriešená.
Nevidím zmysel toho, aby na úplne rovnakom úseku sa prejazďovali zbytočne kilometre navyše.
Reply on: Kona #73921:
Ak zariaďuje taký dôležitý prepravný smer, akým Šaca – Košická Nová Ves nepochybne je, tak potom ju treba povýšiť na nosnú linku.
Reply on: TA #73918:
Tak ako hovorí Yogi - upravovať preklady ďalších liniek. Naviac 15-ku a 20-ku porovnávať nemôžeš - 15 je nosná, 20 lokálna (doplnková) linka. Prioritne sa skoordinujú nosné linky, pomedzi to sa potom vtlačia tie doplnky?
Reply on: TA #73918:
Linku 15 máš prekladanú s linkou 16. Takže ak by si začal babrať do tohto prekladu, musel by si upravovať aj linku 16,
Reply on: Dispecer #73906:
Zaujímalo by ma ako to bolo krátko po vojne po dodávke pražských Ringhoferov. V Košiciach boli bežné úseky s bezžliab. kolajnicami vždy. Profil pražského kola evidentne nevyhovoval A predsa sa jazdilo. Domnievam sa, že problematika profilu kola bola vzhladom k vtedajšiemu "odbornému" personálu akosi pod rozlišovacou schopnosťou. Kolový sústruh sa asi tiež v tej dobe v starej vozovni nevyskytoval.
Nezachoval sa nejaký archívny záznam ohladne tejto problematiky ?
Reply on: Dispecer #73917:
V takom prípade sa to malo zohľadniť spolu s 15. Načo idú spoje 15 a 20 minútu po sebe?
Reply on: TA #73916:
Tie "davy" potom obvykle vystupujú na zastávkach ako Darg. hrdinov, MiÚ, či Lingov - ktorí majú možnosť použiť i alternatívne spojenia... Do samotnej KNV sa vozí málo ľudí (a je jedno, či pracovný deň sedlo, alebo víkend).
Reply on: Dispecer #73904:
Víkendová nadväznosť smeru Šaca – Košická Nová Ves je dôležitejšia ako pravidelný interval na linke. Stále som sa čudoval, odkiaľže a kam sa hrnú tie davy, čo prestupujú každý víkend na NO. To je ako naviazať 3 na príchody 28 na Važeckej a nepozerať na koordináciu 3 a 7.
Reply on: KosickyTiger #73912:
To znamená, že ak je návesť takto daná, tak musíš dať protiidúcemu prednosť. A konkrétne tam to je preto, aby náhodou voz nenarazil do oprotiidúceho. Ale takto opatrne by sa malo jazdiť aj ide, kde by k zrážke náhodou mohlo dôjsť.
Reply on: Dispecer #73913:
Oprava: ...kde by sa mohli oprotiidúce električky "poriadne obtrieť".
Reply on: KosickyTiger #73912:
Takú značku si u nás ani nemohol vidieť, je to čisto špecifická záležitosť Prahy.

Táto značka, na ktorú odkazuješ je zákaz míňania sa vozidiel - obvykle sa používa v oblúkoch, kde by mohli oprotiidúce električky "poriadne obtrieť".
Reply on: Dispecer #73906:
Zaujímavé. Nikdy som u nás také niečo nevidel. Iba niečo také - http://tobogany.wbl.sk/-.html?fotka=1#foto - pri TipTope smerom od Amfiteatra na Zimnú pred výhybkov. Neviem, čo to znamená.
Na imhd.sk človek všeliake nové info sa podozvedá.?
Reply on: KosickyTiger #73905:
Aj také, aj také...S49 bezžliabková koľajnica železničného profilu, NT3 žliabková pre električkové trate?
Reply on: Sheep221 #73907:
Stačí sa kuknúť na Vozidlá > Električky > Tatra - ČKD KT8D5:
Pohotovostná hmotnosť: 38000 kg
Celková hmotnosť: 61550 kg
Reply on: Sheep221 #73907:
,, ale záleží aj či je plne obsadená, polovične alebo prázdna, nie? zrejme tých 38 ton je hmotnosť prázdnej KT8 .. ak by bola obsadena aspoň na 80% tak neviem ako by to OA dopadlo .. ?
Reply on: 5801 #73901:
Sekol sa o menej ako ty, KT8 ma hmotnost 38 ton ?
Reply on: KosickyTiger #73905:
Zhruba ako táto návesť na tratiach:
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2010080101
Reply on: KVKV #73903:
Ako tá dálniční nálepka vyzerá ?
Aké asi budú na zrekonštruovanej trati? Žliabkové, či bez?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.