Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Trochu sa vrátim k "mojej" teme.. Zaujímave dnešne update - hlavne tie obrazky loga DP.. Okruhle "žlte" že vraj do roku 2010 a od roku 2010 už "nove - bodkovane" ? neviem čo tie datumy znamenaju pod tými obrázkami - ale ešte aj v tomto roku bežne vozy ED (aj AD) dostavali nálepky "vydavane" do r 2010... To musel veeeľmi vela tých nápeliek DP nechať urobit ešte do roku 2010, ked smelo ich davali na vozy ešte aj v lete tohto roku ?
No niečo sa predsa len "deje" okolo toho, nielen že na 801 čke ich vymenili za "nový" typ, ale ešte aj na poslednej KT8 po VP (513) ich vymenili (ešte začiatkom augusta jazdila s verziou z roku 2010, už jazdí s novými) ? Aspoň niečo bude jednotne... ?
Reply on: LUKYmhd #73931:
Zachvíľu pôjdu von.
Tak ako sa spomínalo vedľa, midibusy budú v Košiciach štyri, do Šace ide jeden.
Reply on: Dispecer #73930:
To viem ale ja som sa pýtal kedy budu jazdit tie zvysne co stoja v garazi este :?
Reply on: LUKYmhd #73929:
V KE sú už všetky SOR NB 12, NB 18 i BN 9.5.
Prosim Vas vie ni niekto povedat ze kedy asi pojde do premavky ta posledná varka Soriek a tiež tie male hrbate Sorky? dik..
Reply on: Dispecer #73927:
velice pekna?
Reply on: Timi9367 #73925:
Ale budú mať. (Mimochodom, stránky imhd.sk nie sú stránkami žiadneho dopravného podniku.)

V júni 2014 prvá z nich vyzerala zatiaľ takto:
http://imhd.sk/transport/galeria-media/2453/skoda-30t.html?#119779-Stredny-clanok-pravdepodobne-prvej-bratislavskej-elektricky-Skoda-30T
Mám otázočku prečo má bratislavský DP pri električkách toto: http://imhd.sk/ba/popis-typu-vozidla/740/Skoda-30T-ForCity-Plus.html ???? Už asi rok to tam pozorujem ale žiadne také vozidlo nemajú, čo chcú aby sme závideli?
Reply on: TA #73922:
Neviem, či si si všimol, že, 20 už niekoľko týždňov nechodí do Šace... ? Všetky spoje linky 20 končia na Nám. osloboditeľov a 20L obsluhuje, tak ako doteraz, Pereš a Lorinčík. Spojenie NO - Šaca prebrala celodenná linka 52.
Reply on: Yogi616 #73920:
To je už ďalšia vec. Takže ak posunúť 15, potom aj 16. 16 je asi čiastočne koordinovaná s 12, i keď tu je to otázne, takže prípadne posunúť aj ju. 12 už, predpokladám, s ničím. A vec je vyriešená.
Nevidím zmysel toho, aby na úplne rovnakom úseku sa prejazďovali zbytočne kilometre navyše.
Reply on: Kona #73921:
Ak zariaďuje taký dôležitý prepravný smer, akým Šaca – Košická Nová Ves nepochybne je, tak potom ju treba povýšiť na nosnú linku.
Reply on: TA #73918:
Tak ako hovorí Yogi - upravovať preklady ďalších liniek. Naviac 15-ku a 20-ku porovnávať nemôžeš - 15 je nosná, 20 lokálna (doplnková) linka. Prioritne sa skoordinujú nosné linky, pomedzi to sa potom vtlačia tie doplnky?
Reply on: TA #73918:
Linku 15 máš prekladanú s linkou 16. Takže ak by si začal babrať do tohto prekladu, musel by si upravovať aj linku 16,
Reply on: Dispecer #73906:
Zaujímalo by ma ako to bolo krátko po vojne po dodávke pražských Ringhoferov. V Košiciach boli bežné úseky s bezžliab. kolajnicami vždy. Profil pražského kola evidentne nevyhovoval A predsa sa jazdilo. Domnievam sa, že problematika profilu kola bola vzhladom k vtedajšiemu "odbornému" personálu akosi pod rozlišovacou schopnosťou. Kolový sústruh sa asi tiež v tej dobe v starej vozovni nevyskytoval.
Nezachoval sa nejaký archívny záznam ohladne tejto problematiky ?
Reply on: Dispecer #73917:
V takom prípade sa to malo zohľadniť spolu s 15. Načo idú spoje 15 a 20 minútu po sebe?
Reply on: TA #73916:
Tie "davy" potom obvykle vystupujú na zastávkach ako Darg. hrdinov, MiÚ, či Lingov - ktorí majú možnosť použiť i alternatívne spojenia... Do samotnej KNV sa vozí málo ľudí (a je jedno, či pracovný deň sedlo, alebo víkend).
Reply on: Dispecer #73904:
Víkendová nadväznosť smeru Šaca – Košická Nová Ves je dôležitejšia ako pravidelný interval na linke. Stále som sa čudoval, odkiaľže a kam sa hrnú tie davy, čo prestupujú každý víkend na NO. To je ako naviazať 3 na príchody 28 na Važeckej a nepozerať na koordináciu 3 a 7.
Reply on: KosickyTiger #73912:
To znamená, že ak je návesť takto daná, tak musíš dať protiidúcemu prednosť. A konkrétne tam to je preto, aby náhodou voz nenarazil do oprotiidúceho. Ale takto opatrne by sa malo jazdiť aj ide, kde by k zrážke náhodou mohlo dôjsť.
Reply on: Dispecer #73913:
Oprava: ...kde by sa mohli oprotiidúce električky "poriadne obtrieť".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.