Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KosickyTiger #73912:
Takú značku si u nás ani nemohol vidieť, je to čisto špecifická záležitosť Prahy.

Táto značka, na ktorú odkazuješ je zákaz míňania sa vozidiel - obvykle sa používa v oblúkoch, kde by mohli oprotiidúce električky "poriadne obtrieť".
Reply on: Dispecer #73906:
Zaujímavé. Nikdy som u nás také niečo nevidel. Iba niečo také - http://tobogany.wbl.sk/-.html?fotka=1#foto - pri TipTope smerom od Amfiteatra na Zimnú pred výhybkov. Neviem, čo to znamená.
Na imhd.sk človek všeliake nové info sa podozvedá.?
Reply on: KosickyTiger #73905:
Aj také, aj také...S49 bezžliabková koľajnica železničného profilu, NT3 žliabková pre električkové trate?
Reply on: Sheep221 #73907:
Stačí sa kuknúť na Vozidlá > Električky > Tatra - ČKD KT8D5:
Pohotovostná hmotnosť: 38000 kg
Celková hmotnosť: 61550 kg
Reply on: Sheep221 #73907:
,, ale záleží aj či je plne obsadená, polovične alebo prázdna, nie? zrejme tých 38 ton je hmotnosť prázdnej KT8 .. ak by bola obsadena aspoň na 80% tak neviem ako by to OA dopadlo .. ?
Reply on: 5801 #73901:
Sekol sa o menej ako ty, KT8 ma hmotnost 38 ton ?
Reply on: KosickyTiger #73905:
Zhruba ako táto návesť na tratiach:
http://prazsketramvaje.cz/view.php?cisloclanku=2010080101
Reply on: KVKV #73903:
Ako tá dálniční nálepka vyzerá ?
Aké asi budú na zrekonštruovanej trati? Žliabkové, či bez?
Reply on: monoblok #73896:
Praha bola donedávna špecifický prípad. Všade, aj na otvorenom telese sa museli používať výhradne žliabkové kolajnice. Súviselo to s profilom kola. K dnešnému dňu snáď už všetky prevádzkované vozy prešli úpravou profilu, takže možu jazdiť aj po bezžliabkových kolajniciach, ktoré sa novo zavádzajú kde je to možné. V dobe prechodu na tento systém bolo zaujímavosťou označovanie už upravených vozidiel nálepkou s profilom bezžliab. kolajnice . Pražskí tramvajáci tomu slangovo hovoria "dálniční nálepka"
Pozerám práce na združený cestovný poriadok liniek 20 a 20L – existuje nejaké zdôvodnenie, prečo cez voľné dni jazdia na spoločnom úseku tak nepravidelne?
Reply on: Brika #73899:
A "troška" sa sekli v hmotnosti ? nie 30-timi tonami ale 60-timi ?
Reply on: Brika #73899:
Trénuje na zrážku s vlakom??
Reply on: monoblok #73896:
Po zatrávnenom zvršku gumokoly asi nejazdia...?
Reply on: monoblok #73896:
Žliabkové sa používajú hlavne tam, kde je predpoklad, že by po trati mohlo jazdiť aj niečo nekoľajové... Na spomínanej trati ju nájdeš asi na všetkých zastávkach aj v obratisku...
Reply on: Tatranka #73895:
Vacsina rekonstruovanej a predlzenej trate z Vitezneho namesti na Podbabu pouziva kolajnice bezliabkove S49 a pritom je tam zatravneny zvrsok ?
Reply on: Terepin #73894:
Žliabkové koľajnice sú primárne určené na zabudovanie tam, kde je trať zadláždená alebo inak upravená tak, že povrch je cca v rovine s temenom koľajnice. A to je prípad väčšiny mestských tratí. Tam kde sa to nepožaduje je zbytočne pokladať žliabkové koľajnice (Južná trieda,rýchlodráha...). Žliabok prakticky vymedzuje voľný priestor pre okolesníky kolies vozidiel. V minulosti sa žliabkové koľajnice "vyrábali" aj domontovaním prídavných žliabkov k bežným koľajniciam, to bol aj prípad zadláždených úsekov prvých električkových tratí v Košiciach.
Reply on: Yogi616 #73882:
Mierny OT, ale k čomu vlastne slúži ten žliabok?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.