Tam to tak nevadí, pretože autobusy ktoré idú od kamennej busovej zastávky na Námestí vždy čakajú v kolóne áut na semafor, ktorá sa niekedy tiahne až k tej kamennej zastávke.
Najprv bolo treba kúpiť tie správne autobusy tej správnej značky od toho správneho výrobcu, cez prostredníka (ProTender - spolužiak s. primátora) a potom nimi nahrádzať trolejbusy "lebo sú príliš drahé". "Príliš drahé" zo stĺpca...
Keďže sa ide rekonštruovať staničné námestie a teda výhovorka, že sa to nedá práve kvôli nej už neobstojí, chcieť, aby spolu s ňou aj natiahli troleje pre trolejbusy, by bolo dakus veľa, však?
v nadväznosti na to, že denník Korzár radšej nechce poriadnú diskusiu k "odprášeným " trolejbusom, tak aj keď to s touto tématikou alkoholu vodiča nesúvisí, ale využijem touto cestou priestor na vyjadrenie sa k trolejbusom. Nové trolejbusy Košice už predsa raz mohli reálne mať. Skonštatujem to jednoducho a jasne. Vyčítam si, že niečo sme zanedbali, mali sme byť k vedeniu podniku DPMK, a.s. tvrdší, návrh na odvolanie členov predstavenstva mal prísť skôr a tak mi nič iné neostáva, len v nadväznosti aj na výsledok kauzy "nafta" na septembrovom mestskom zastupiteľstve podať návrh na odvolanie podpredsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa. Mnoho veci si vyčítam, ale naozaj vyzrel čas.
S pozdravom
Ing. Bc. Miloš Ihnát - poslanec MZ Mesta Košice a člen DR DPMK, a.s.
mínus Reagovať | 146 Milos Ihnát
07.08.2014 7:20 | Oznám správcovi | Odkaz
Hodnoť: mínus indicator plus
Doplnenie...
Navyše, člen dozornej rady DPMK. a.s. sa o tak závažnej informácii očakávania nových vozidiel dozvie z denníka Korzár. Vedenie podniku nemá ani len toľko úcty a vážnosti, aby objektívne informovalo o skutočnostiach krachu zámeru. Je to hanba a nenechám to len tak. To píšem verejne .
1. navrh (dopravcu) bol Kuzmanyho nechat obojsmerne iba pre MHD, s vylucenim IAD
2. navrh (?mesta) bol Kuzmanyho zjednosmernit sever>juh pre MHD+IAD
3. navrh (policajti) bol/bude Kuzmanyho obojsmerne iba pre IAD, s vylucenim MHD kvoli plynulosti cestnej premavky..
Trasa dnešnej X7 trvá 16, opačne 18 minút. Keď k tomu prirátam aj manipulačné presuny na Loky, už to máme 18, resp. 20 minút. Trasa X2 ŽST - NMM by mala 10, resp. 11 minút, teda skoro o polovicu menej a to bez jalových presunov. Mi nehovorte, že by nezvýšili vozy a km ešte na 2 krát redšiu X7.
Tie prázdne manipulačné kilometre sú do očí bijúce a sú to km vyhodené do luftu, keďže by sa mali
použiť pre ľudí. Pritom teraz v lete na Boženke toľko spojov fakt netreba. Kuzmánku neobsluhuje nič, to je veľká chyba, ale to je zase naša polícia... keď logické riešenie musí ustúpiť cestným pirátom, ktorý by nevydržali počkať za autobusom stojacim na výlukovej zastávke...
Jednoducho nepovažujem súčasné riešenie za optimálne. Ale verím tomu, že ešte dôjde k určitým úpravám, prehodnoteniam.
Alebo by to mohlo byť aj tak, že medzi BT a Havlíčkovou chodila nejaká električka, prestupy by boli pri maratone alebo radnici a ta X7 by teda chodila od maratonu, kde by mohla parkovat jak predtym 6 a nemusela by sa točiť na havličkovej ? ?
Ked tak toto citam, mozno mohli byt aj 3 Xky, jedna STN - NO, druha HAV - Krajsky sud a tretia BOT - NMM, najlepsie kazda v inom intervale, nech to co najspravnejsie zohladnuje kapacity.
Neviem si predstavit, ako by sa rozkladali ludia z pravidelne prichadzajucej 3ky do 2x X-iek, kazdej v inom intervale (aj ked nasobnom). Na X2 v dnesnom intervale a X7 v nasobnom intervale nie su vodici Abus, ani km. A zhorsovat interval X7, aby vydalo aj na X2.. to sa mi nepaci.
Myslim si, ze aj pre cestujucich sa lahsie vysvetli jedna X-ka, ako 2-3, kazda v inej trase.. Navyse, kedze sa obchadzkove trasy, ako aj nachystane CP menili v posledny tyzden pred spustenim vyluky 3-krat, bolo by to nepripravitelne.
Kona