Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Tatranka #73779:
Eventuálne by sa následne mohla L19 skrátiť na úsek NJ-SN.
Reply on: tbus #73774:
Tam to tak nevadí, pretože autobusy ktoré idú od kamennej busovej zastávky na Námestí vždy čakajú v kolóne áut na semafor, ktorá sa niekedy tiahne až k tej kamennej zastávke.
Reply on: eMareq #73781:
Tak nejak...Teraz tu máme trolejbuSORy ?
Reply on: Tatranka #73777:
Najprv bolo treba kúpiť tie správne autobusy tej správnej značky od toho správneho výrobcu, cez prostredníka (ProTender - spolužiak s. primátora) a potom nimi nahrádzať trolejbusy "lebo sú príliš drahé". "Príliš drahé" zo stĺpca...
Reply on: Terepin #73778:
To chcenie tu bolo už pred pár rokmi...
Reply on: Terepin #73778:
No ono to chcenie by aj bolo...? Len sa nedá všetko hneď.
Keďže sa ide rekonštruovať staničné námestie a teda výhovorka, že sa to nedá práve kvôli nej už neobstojí, chcieť, aby spolu s ňou aj natiahli troleje pre trolejbusy, by bolo dakus veľa, však?
Nekončný trolejbusový príbeh...

Vyjadrenie pána poslanca Ihnáta v Korzári:


Dobrý deň,

v nadväznosti na to, že denník Korzár radšej nechce poriadnú diskusiu k "odprášeným " trolejbusom, tak aj keď to s touto tématikou alkoholu vodiča nesúvisí, ale využijem touto cestou priestor na vyjadrenie sa k trolejbusom. Nové trolejbusy Košice už predsa raz mohli reálne mať. Skonštatujem to jednoducho a jasne. Vyčítam si, že niečo sme zanedbali, mali sme byť k vedeniu podniku DPMK, a.s. tvrdší, návrh na odvolanie členov predstavenstva mal prísť skôr a tak mi nič iné neostáva, len v nadväznosti aj na výsledok kauzy "nafta" na septembrovom mestskom zastupiteľstve podať návrh na odvolanie podpredsedu predstavenstva a generálneho riaditeľa. Mnoho veci si vyčítam, ale naozaj vyzrel čas.

S pozdravom

Ing. Bc. Miloš Ihnát - poslanec MZ Mesta Košice a člen DR DPMK, a.s.
mínus Reagovať | 146 Milos Ihnát
07.08.2014 7:20 | Oznám správcovi | Odkaz

Hodnoť: mínus indicator plus

Doplnenie...

Navyše, člen dozornej rady DPMK. a.s. sa o tak závažnej informácii očakávania nových vozidiel dozvie z denníka Korzár. Vedenie podniku nemá ani len toľko úcty a vážnosti, aby objektívne informovalo o skutočnostiach krachu zámeru. Je to hanba a nenechám to len tak. To píšem verejne .

S pozdravom

Ihnát.
mínus Reagovať | 146 Milos Ihnát
07.08.2014 7:24 | Oznám správcovi | Odkaz



Čítajte viac: http://kosice.korzar.sme.sk/diskusie/2321975/1/Opity-vodic-kosickej-mestskej-dopravy-dostal-podmienku.html#ixzz39gm9HaP8

Ja k tomu len doplním, že tá sebranka V DPMK už mala byť odvolaná ihneď po zmarení prvej možnosti nákupu trolejbusov z fondov EÚ!!!

A ešte poznámka: Vedenie DPMK neinformuje o oveľa závažnejších podrazoch ani primátora mesta! A je toho dosť...
Reply on: TA #73771:
1. navrh (dopravcu) bol Kuzmanyho nechat obojsmerne iba pre MHD, s vylucenim IAD
2. navrh (?mesta) bol Kuzmanyho zjednosmernit sever>juh pre MHD+IAD
3. navrh (policajti) bol/bude Kuzmanyho obojsmerne iba pre IAD, s vylucenim MHD kvoli plynulosti cestnej premavky..

Co dodat?
Reply on: tbus #73774:
Ved dam je uz par rokov pesia zona s pristupom MHD. Ci? 😃
Reply on: Yogi616 #73772:
Pred dargovom stojaca X7 nevadí?
Reply on: TA #73771:
Bohužiaľ.
Reply on: 5 #73769:
Taký je oficiálny dôvod, prečo nejazdí X7 po Kuzmányho?
Reply on: Author #73766:
Trasa dnešnej X7 trvá 16, opačne 18 minút. Keď k tomu prirátam aj manipulačné presuny na Loky, už to máme 18, resp. 20 minút. Trasa X2 ŽST - NMM by mala 10, resp. 11 minút, teda skoro o polovicu menej a to bez jalových presunov. Mi nehovorte, že by nezvýšili vozy a km ešte na 2 krát redšiu X7.

Tie prázdne manipulačné kilometre sú do očí bijúce a sú to km vyhodené do luftu, keďže by sa mali
použiť pre ľudí. Pritom teraz v lete na Boženke toľko spojov fakt netreba. Kuzmánku neobsluhuje nič, to je veľká chyba, ale to je zase naša polícia... keď logické riešenie musí ustúpiť cestným pirátom, ktorý by nevydržali počkať za autobusom stojacim na výlukovej zastávke...

Jednoducho nepovažujem súčasné riešenie za optimálne. Ale verím tomu, že ešte dôjde k určitým úpravám, prehodnoteniam.
Reply on: tedom-cng #73767:
Tak toto mi ozaj nenapadlo, ale je dobre 🙂 To ma nadych ostrovnej prevadzky..
Alebo by to mohlo byť aj tak, že medzi BT a Havlíčkovou chodila nejaká električka, prestupy by boli pri maratone alebo radnici a ta X7 by teda chodila od maratonu, kde by mohla parkovat jak predtym 6 a nemusela by sa točiť na havličkovej ? ?
Reply on: 5 #73763:
Ked tak toto citam, mozno mohli byt aj 3 Xky, jedna STN - NO, druha HAV - Krajsky sud a tretia BOT - NMM, najlepsie kazda v inom intervale, nech to co najspravnejsie zohladnuje kapacity.

Neviem si predstavit, ako by sa rozkladali ludia z pravidelne prichadzajucej 3ky do 2x X-iek, kazdej v inom intervale (aj ked nasobnom). Na X2 v dnesnom intervale a X7 v nasobnom intervale nie su vodici Abus, ani km. A zhorsovat interval X7, aby vydalo aj na X2.. to sa mi nepaci.

Myslim si, ze aj pre cestujucich sa lahsie vysvetli jedna X-ka, ako 2-3, kazda v inej trase.. Navyse, kedze sa obchadzkove trasy, ako aj nachystane CP menili v posledny tyzden pred spustenim vyluky 3-krat, bolo by to nepripravitelne.
Reply on: 5 #73763:
Tym by si 1,5 nasobne zvacsil interval na Kuzmanke, ktorou aj tak busy prechadzaju prazdne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.