*a vyššie
to radsej nevrav ani zo srandy ? aj ked mas defacto pravdu v tom ze co sa inde neda a je nemyslitelne, u nas je mozne.. ? ale ako vtip to vyznelo zaujimavo ? snad aspon tie T3 nahradia tymi variami LF2+, uvidime dokedy v nich vydrzime bez tej klimy v letnych horucavach..snad ich tam aspon potom dodatocne daju.. a snad sa v druhej faze(ak vobec nejaka bude) pridelovania penazi z eurofondov KT-cka a T6 nahradia nejakymi skodami 30T a bude.. no ale to by sme museli vymenit vacsinu trati v meste, takze zatial zial je to nerealne.. ?
veteran
Nemáme spracovanú koncepciu rozvoja koľajovej siete. Nevieme, či stavať obratiská, alebo či budú stačiť úvrate/spojky. V tomto zmysle samozrejme nevieme, či do podmienok súťaže treba dať obojsmerné vozidlá alebo budú stačiť aj jednosmerné. A potom sa zistí, že na letisku ktosi pretláča ukončenie spojkou, čo DPMK vyradí z hry. Stále len látanie, plátanie.
Súvisiaca téma: zastávky. Sú mestá, kde jazdia obojsmerné vozy a na niektorých zastávkach sa vystupuje vľavo, inde vpravo. Záleží od miestnych pomerov, niekde spravia spravia postranné ostrovčeky kvôli prestupu hrana-hrana, inde zasa ostrovčeky medzi koľajovými pásmi (jeden veľký ostrovček pre oba jazdné smery). Chceme budovať prestupy medzi trakciami na hrane? Ak áno, tak kde? Ako tomu treba prispôsobiť zastávky, vozidlá, ako skoordinovať CP, dopravu vo všeobecnosti? To nikto netuší.