Pozri, neviem o čom sa bavíme, ale situácia je taká, že DPMK kedysi knižné cestovné poriadky vydával, no keď sa našla iná organizácia, ktorá ich vydávanie prevzala a súčasne ich doplnila o ďalšie dopravné informácie (podrobný regionálny železničný cestovný poriadok a pod.), je jasné, že jej to prepustil. Veď by boli sprostí, keby vydávali niečo, čo už vydáva niekto iný
Tá publikácia bola vydaná v roku 1980. OK, má to čas. Tú publikáciu síce mám, ale dobre by padlo to mať aj v elektronickej forme.
Re #6892 Vševedko: Presne tak. Boli jednoduché, iba s textom, ale aj graficky spracované. Boli len jednofarebné, ale rôzne farby (okrem čiernej aj červené, hnedé, zlaté...). Ak som to všetko neporozdával, niekde by som nejaké ešte mal mať. Používalo to reklamné oddelenie, alebo sa rozdávali.
Je to kniha vydana pri 90 vyroci hromadnej dopravy v KE. Vydana v roku 1980-nieco. Pdf zaberaju niekolko MB. Teraz neviem presne. To by som musel zapnut PC
Tak, verím, že si si o registrácii preberanej T3SU už nejaké info pozisťoval. Ak nie, tak vedz, že v KE existuje dokonca celý súbor historických vozidiel evidovaných ako technické pamiatky. Nič bližšie však o tom povedať neviem, akurát, že to svojho času vybavoval jeden študent vo svojom voľnom čase a DPMK bol postavený pred hotovú vec.
Ohľadne T3AS a T3Mod by ma zaujímalo porovnanie správania sa oboch vozidiel a ich problémov. Na BA fóre sa mi nepodarilo dohľadať žiadne bližšie informácie (nemusia byť až také konkrétne, ako si uvádzal v prípade zábrzdných vzdialeností). Naša T3Mod, ak sa na nej práve nevyskytne nejaká porucha, už jazdí bez väčších problémov. Niekedy sa stane, že počítač zle vyhodnotí jazdu a občas sa správa ako v (pre)šmyku. Celkové reakcie sú pomalšie, preto ju musí dostať vodič, ktorý je vyslovene trpezlivý a jemnocitný - kým úplne dovrú dvere, počká na rozjazd na prvom zaradenom stupni a brzdí s ňou s väčšou rezervou. V opačnom prípade sa vodičovi elektronika "odvďačí". Po poslednom "upgrade" sa už bežne a denno-denne vyskytovala v prevádzke. Raz však zhorel 1. TM a momentálne je to časť kábelizácie. Shorty s ňou má skúsenosti, možno bude vedieť povedať viac.
Existujú, resp. existovali rôzne predmety s motívmi DPMK (propisoty, vlajočky, nálepky, odznaky, a pod.), ale akosi sa s nimi neuvažovalo ako s reklamnými a rozdávali sa buď len v rámci podniku, pre nejaké návštevy z iných dopravných podnikov. Nikdy sa niečo také nepredávalo (a to ani výročné publikácie) a ani zohnať ich nie je jednoduché.
336 na to, že je kompletne vybavená a pojazdná, je na tom ešte relatívne veľmi dobre. Samozrejme tým nechcem povedať, že na prípadnú opravu na historické vozidlo bude stačiť "potmeľime, pofarbime"...
Ako, že nie je dôvod na DOD? A čo napr. 90. výročie začatia osobnej električovej dopravy, alebo 40. výročie otvorenia rýchlodráhy a našlo by sa tých okrúhlych výročí určite ešte niekoľko. ?
Pred par minutami skoncila relacia Reporteri (STV), kde v jednom z prispevkov bol kradky rozhovor s nejakym panom z DPMK vo vozovni elektriciek. Prispevok sa tykal el. vedenia (22kV), v Peresi, ktoré napája trakčné vedenie električiek. (alebo ako sa tomu nadáva)
Sarko