aby sa nezabudlo: kto mozte, pozdravte pavukbusy a poprajte im vela km bez nehody, narast vykonov, rozsirenie siete a skory odchod ing.r. na zasluzeny odpocinok aj za mna. dakujem
Pán riaditeľ, gratulujem Vám:-). Neviem síce, či je čo oslavovať, keďže s prehustením siete nemáte problemy:-).
Dnes je asi opäť nejaký blbý tlak alebo čo, lebo to, čo sa tu zasa deje... Včera samé slaboduché príspevky, dnes zase samé invektívy... Prosím, urážajte sa mailom...
vsevedko: co vravite, brzdy? naco sa vojinovi ludovodemoltaktickej autokracie brzdy?? vsak dobry tramwaj potrebuje zvonok peprny a potomky uz brzdit nemtreba... ale uz ked si zacal, tak ja pridam: v sobotu nameral skoromer c.t.m. v 7303 nasledovne hodnoty; na plnej dynamike: pociatocna v=53km/h zastavil na s=98,4m odrychlenim -a=1.09m.s-2.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas evpu dubnica.
Je krásny slnečný deň. Píše sa Pondelok 27.09.1993... Do ulíc mesta, krátko predpoludním, vyrážajú prvé trolejbusy na linke č.70... (trasa Lingov - Jumbo centrum cca 7km)
Dnes je to presne (ako pripomenul Furčan ?) 11. rokov, čo Nám v meste premávajú Trolejbusy a 11. rokov oslavuje aj linka č.70...?
....................................................................................................
Ako riaditeľ "Trolejbusky" v Našom VPMK, príjmam gratulácie! ? ☺ ?
vsevedko: co vravite, brzdy? naco sa vojinovi ludovodemoltaktickej autokracie brzdy?? vsak dobry tramwaj potrebuje zvonok peprny a potomky uz brzdit nemtreba... ale uz ked si zacal, tak ja pridam: v sobotu nameral skoromer c.t.m. v 7303 nasledovne hodnoty; na plnej dynamike: pociatocna v=53km/h zastavil na s=98,4m odrychlenim -a=1.09m.s-2.
na plnej dynamike a plnych magnetkach: z pociatocnej v=52km/h zastavil na 58,6m pri -a=1.77m.s-2..
vyrekuperovali sme velke gulockove, aspon podla elektromera. co z toho vyplyva? ak mate niekto samovrazedne chutky, pridte sa povozit. elektrickou az do krematoria! ze tam kolaje nevedu? to je pravda, ale to vas uz trapit nebude... vas nvpu dubnica.
No, ja ale nevidím nič predsunutého ani na bratislavskej 7303, ani na 7304 a to ani vo vzťahu ku košickej oblude. Okrem toho, bez ohľadu na diametrálne odlišný vzhľad aj označenie, všetky tri sú to rovnaké hnusné krámy, ktoré si môže kúpiť iba ing. Zachar a ing. Reiprich.
Za trest by som im obidvom do ich vlastných IGK nainštaloval brzdy z EVPÚ Nová Dubnica
sarko, na tuto temu s tebou budem pokracovat, ked budes mat v ruke, resp. niekto z dpmk papier o registracii sucasnej skoly t3su 100 ako tp. zatial radsej napis co si chcel o tych t3as a t3mod.
vsevedko, ja s tym v principe suhlasim, ale taka vypovedna hodnota je zaujimava skor pre podnikove muzeum ckd, ktore zial neexistuje, ako pre prevadzkovatela, ktory mal az jeden ci dva kusy. bratislavsky hochmannkacer 7053, ex jaksamenuje 7021 papierovy a 7012 skutocny, 3x papierovo omladeny (stare cislo neviem) mal reprezentovat zmeny az do posledneho prevadzkoveho stavu k2cs. a aj papiere na tech.pamiatku boli a aj tak skoncil ako novokacer rovnoplechy typu k2s, 7117. takze voci tymto taraninam som uz dost imunny a voci aktivitam v tomto smere (po vlastnych skusenostiach) dostatocne skepticky. a prave sudruzenkovia suflikanti byrokraticki z mk sr na tom maju nemaly podiel viny
Takže opäť je to tá istá pesnička - temné tápanie... Keby si bol čítal pozorne, pochopil by si, že o "predsunutej sestre" hovorím nie vo vzťahu bratislavských 7303 a 7304, ale vo vzťahu košickej T3Mod #359 a bratislavskej T3Mod ev.č. 7304.
No vidíš a sme, kde sme chceli. Vozidlo, ktoré spomínaš, bola klasická (teda nie T3SU) T3 #246, ktorá bola najstaršou existujúcou T3 v KE. Tá je však už zošrotovaná a namiesto nej sa pravdepodobne uchová prvá T3SUCS z roku 1982, #336, ktorá bude reprezentovať typickú a bežnú T3.
Vozidlo, o ktorom sa bavíme je však #261/II, originál a jediná dvojdverová T3SU v strednej Európe, ktorá je momentálne používaná ako školské vozidlo #100/II. Jeho jedinečnosť ešte neznamená, že by po uvedení do pôvodného stavu po dodaní nemal nespornú historickú hodnotu. Pre uvedenie do obrazu si pozri aj túto fotografiu: http://www.imhd.sk/ke/fotky/e100a01.jpg.
vsevedko: sarko sa cisla vozov uci naspamät, takze tie ma dobre. on ma problem s marovsko cekadackym vyrazom "predsunuty vuz" a veselo ho aplikuje na 7303. inak skutocne z tych dvoch spomenutych co voz, to prototyp a sucasne aj typ: 7303 je t3as a 7304 je t3mod.
Akože by nevypovedal? Vypovedá o ťažkých tisícoch tramvají dodaných do Ex-ZSSR. Len škoda, že nie je vybavený aj takými luxusmi ako napr. strešné 600V zásuffky.
No to mi je jasné, že 7303 a 7304 ale ktorú nazýnvaš T3MOD a ktorú T3AS? Ktorá je predsunutá a ktorá je nepredsunutá a pred čím je resp. nie je predsunutá??
O tom nepochybujem. Ak má také skúsenosti, tak zrejme dobre vie, aké zákony sa týkaju registrovaných technických pamiatok. Ale hádam Ti je jasné, že tu ide niečo iné...
re #6815, sarko:
registraciu technickej pamiatky treba papierovo vybavit na mk sr zapisanim do zoznamu technickych pamiatok a nie stetkovou metalizou nacmarat na skrinu vozidla nenicit.
inak: ja som samozrejme za zachranu tej rarohy a to len z jedineho dovodu. paci sa mi pre svoju atypickost a rad by som ju videl jazdit ako historicak. aj ked si dost dovolim pochybovat o tom, ci to ma vobec nejaku historicku hodnotu. prave pre tu atypickost totiz o nicom nevypoveda, ale bol by napriklad pouzitelny na komercne ucely a na tie staci aj historicka podobnost
Re #6826 bigmac: Ak sa pohybuješ viec ako 10 rokov medzi múzejníkmi, tak by si mal vedieť, že ďaleko hodnotnejšie kusy sa za technické pamiatky nezaregistrujú samo od seba. Bohužiaľ sa u Teba opäť prejavuje tápanie v tme, lebo už len pri najmenšej snahe si aspoň otvoriť link Fotografie a pozrieť si foto tohto vozidla, by si bol aspoň ako-tak v obraze.
Ale nie, vaša urazenosť a vaša neschopnosť uniesť, že si z nej niekto vystrelil, si nemá záujem zistiť aspoň základné informácie, pretože by to už nebolo také pikantné a opäť by si si neprišiel na svoje. ?
re #6815, sarko:
chapem, ze 02:22 je hlboka noc, ale co si predstavujes pod pojmom "vykon pamiatkoveho ustavu"? od svojich 12-13 rokov sa pohybujem medzi muzejnikmi, tak ma prosim ta neuc, ako to funguje. daleko hodnotnejsie kusy nie su registrovane technicke pamiatky prave pre silny magorizmus pracovnikov ministerstva kultury sr (co je na skodu veci). na to, aby ten vrak bez strednych dveri bol zakom chraneny najprv musi byt zaregistrovany, asi tak.
o, vasa jesitnost, spokojne sa urazte, lebo sa vam malo ucty od poddanych dostalo. ja sa im ich vysokoblahorodie hlboko klaniam a ponizene prosim o odpustenie, pretoze tie ich protichodne dristy su skutocne uctyhodne!!
a este ste nam nevzdelancom vasa urazena jesitnost pozabudli ozrejmit ako je to s tou "predsunutou sestrou", co ste uctyhodne racili v knihe nie vasej vycitat a pouzit ako dalsi vyraz vasho uctyhodne demagogickeho slovnika zaradit.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vševedko
Za trest by som im obidvom do ich vlastných IGK nainštaloval brzdy z EVPÚ Nová Dubnica