Pretoze mame Zakon o cestnej doprave, ktory presne stanovuje za akych podmienok sa vykonava autobusova doprava. Teoreticky, aj MHD je "objednavka", lebo si ju objednava mesto. Napriek tomu to ma licenciu, schvaleny CP, atd., pretoze to zakon vyzaduje.
Mne teraz nejde o oznacniky, skor o pravny ramec na zaklade ktoreho sa ta doprava vykonava. Zaujima ma to.
A preco by nemala licenciu? Je to normalna OBJEDAVKA pre obec. A neviem naco by tam davali oznacniky, domaci vedia kde a kedy stoji autobus a iny ludia by tam neviem co hladali. Zas niekto riesi blbosti.
Mám pocit, že označníky by si tam mala obec nainštalovať vlastnými silami, iba DPMK by jej mal ich poskytnúť. (Viem, že takto to funguje pri SAD-kách v obciach - dopravca poskytne označník, obec si ho umiestni na zastávke, ale neviem, či to je bežná prax.)
Kupónik pre cestovanie vlakmi v rámci mesta stál 20 Sk na mesiac (k bežnému mesačníku DPMK), neskôr 30, autobusový bol za 20. Jednorazové lístky sa neuznávali.
Chcela by som na opýtať či náhodou niekto nenašiel včera čipovú kartu v okoli ulice Boženy Nemcovej.Ak áno prosím odneste ju na dopravný podnik alebo zavolajte na číslo 0908 369 775. PROSIM
ale zoženú – veď chcú zobrať úver. A hociktorá banka im požičia s veľkou radosťou, veď sa zaviažu splácať slušné úroky plus založia niečo zo svojho majetku.
Najsmiešnejšie na tomto nákupe je to, že keď je možnosť mať niečo za 5 % ceny, tak nie je záujem, ale akonáhle treba kupovať za štandardnú cenu, ide sa nielen, že:
1. kupovať vozy trakcie, ktorá to najmenej potrebuje;
2. vyraďovať vozy trakcie, u ktorej je to najmenej nutné;
3. kupovať za cudzie €, aby to bolo ešte drahšie;
4. zadlžovať sa, pričom už teraz je DPMK "preúverovaný";
ale aj neposkytnúť € tam, kde je to naozaj potrebné – zvyšné 2 trakcie.
V skutočnosti zo skutočnej "8-stovkovej rady" vyrobila iba Karosa B 831 a to ešte v 1987 - 1989... ? Karosy "marketingovo" označované ako Karosy B 832 (a B 841) určené pre trhy vo východnej Európe sú technicky Karosy B 732 (& B 741). ?
Nie, výroba autobusov Karosa radu 700 skončila tuším v roku 1996, kedy boli tieto autobusy vo výrobe nahradené novšími vozidlami radu 900. Karosy B832 boli pôvodne určené kamsi na východ, avšak z dôvodu zlej finančnej situácie skončili tu ako náhrada za staršie Karosy 700. ? ?
810zssk
Mne teraz nejde o oznacniky, skor o pravny ramec na zaklade ktoreho sa ta doprava vykonava. Zaujima ma to.