Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Dispecer #6748:
Ja som najskor oznacoval ako B732.1666 čo boli posledné vyrábané B732...je to niečo medzi B732 a prvými B932 ?
Reply on: Diggi #6747:
Už som si spomenul, je to vlastne posledná séria B 732, nie???
Reply on: Dispecer #6732:
Sú máme ich 10, boli dodané v roku 2000 tuším: sú to 6223, 6226, 6229, 6240, 6242, 6244, 6262, 6267, 6271, 6281.

Odkedy sa v tom vrtam ja tak si pamätám na pôvodné:
6226, 6242 (jazdila na L12), 6244 (končila ako dielenské vozidlo) a 6262. Jednoducho boli v priebehu 2-3 týždňov nahradené...najviac bila do očí premena dielne 6244 na novučičký bus za 1 mesiac
?
Reply on: Sarko #6743:
Takže 261/II. má rok výroby 1970?! ?
Reply on: LUK #6742:
Aha, to som nevedel. ? ?
Reply on: Sarko #6740:
Vďaka za vysvetlenie. ?

Niekto sa tu dávnejšie pýtal, či tu niekto s diskusného fóra iMHD, zbiera lístky, tak tu je niečo pre neho:
Korzár :: 24.9.2004 :: KURIOZITY :: Cestovné lístky sa tiež zbierajú
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=24.9.2004/3131VI
Reply on: pitto32 #6735:
Na 261/II môžeš pokojne zabudnúť, pretože pri akejkoľvek snahe s ňou nemôžeš nič urobiť, maximálne ju dať do pôvodného historického stavu z rokov 1970 - 1990. Toto vozidlo je zákonom chránená technická pamiatka a nie je dovolený žiaden zásah, ktorý by sa vymykal uvedenému stavu.
Dispecer: Karosa B832 EXISTUJE! Takto sú označené Karosy vyvážané na východné trhy. Zopár sa ich potuluje aj po Slovensku. Poznáš ich najskôr podľa inej kabíny vodiča - pred prvými sedadlami je sklenená prepážka.

A ak Ty niečo nevieš, tak to neznamená, že to neexistuje!:-)
Reply on: Dispecer #6732:
Velmi s a v tom nevyznam, ale nazdavam sa, ze oznacenie 832 mali resp. maju tzv. ukrajinske Karosy. Urcite niekto doplni viac.
Reply on: Dispecer #6730:
Nemáme, pretože originál 261 bola iba prečíslovaná a neskôr samozrejme aj vyradená. 261/II je rok výroby 1970 a po dosiahnutí hranice životnosti bola v roku 1990 preradená na školské vozidlo #100/II. Dovtedajšie školské vozidlo #100 (ex T2 #229) bolo vyradené.

Re #6731 Dispecer: 261/II môže nahradiť ktorékoľvek vozidlo, ktoré sa na školské vozidlo upraví.
Reply on: Gabca_666 #6725:
Mila Gabca,
tieto stranky nie su strankami DPMK. A co sa tyka toho vodica, pri suhre umu, sikovnosti a vhodnej prilezitosti sa s nim mozes zoznamit sama. ?
Reply on: pitto32 #6735:
Ktorú????
Reply on: Diggi #6722:
Prepáč Diggi, nevedel som, že si to tu dal skôr. ?
Korzár :: 25.9.2004 :: Stavba košického terminálu nakoniec stála o päťdesiat miliónov menej, ako predpokladal plán
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=25.9.2004/48925K
Reply on: pitto32 #6733:
...lebo mám z nej chuť urobiť takú t3-mod akú nemá ani Bratislava. ?
Korzár :: 25.9.2004 :: POZNÁMKA (alebo Deravé zástavky bez pošimnutia)
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=25.9.2004/48908K
Reply on: Dispecer #6730:
nepripomínaj mi 261 !!! ?
Chyba - Erorr: Nemáme v DPMK a.s. Karosy B 832, veď neexizstujú.
__________________________________________________
napr. http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f9f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef3f022f9f2f2f621
Reply on: Dispecer #6730:
A aké vozidlo nahradí 261/II???? ?
Tak sa zdá, že 261 máme dve.
261/I. - typ T3, rok výroby 1963
261/II. - typ T3 SU, rok výroby 1970 alebo 1971, historické vozidlo, ex.100 - CVIČNÉ VOZIDLO ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.