Sú máme ich 10, boli dodané v roku 2000 tuším: sú to 6223, 6226, 6229, 6240, 6242, 6244, 6262, 6267, 6271, 6281.
Odkedy sa v tom vrtam ja tak si pamätám na pôvodné:
6226, 6242 (jazdila na L12), 6244 (končila ako dielenské vozidlo) a 6262. Jednoducho boli v priebehu 2-3 týždňov nahradené...najviac bila do očí premena dielne 6244 na novučičký bus za 1 mesiac
?
Na 261/II môžeš pokojne zabudnúť, pretože pri akejkoľvek snahe s ňou nemôžeš nič urobiť, maximálne ju dať do pôvodného historického stavu z rokov 1970 - 1990. Toto vozidlo je zákonom chránená technická pamiatka a nie je dovolený žiaden zásah, ktorý by sa vymykal uvedenému stavu.
Dispecer: Karosa B832 EXISTUJE! Takto sú označené Karosy vyvážané na východné trhy. Zopár sa ich potuluje aj po Slovensku. Poznáš ich najskôr podľa inej kabíny vodiča - pred prvými sedadlami je sklenená prepážka.
A ak Ty niečo nevieš, tak to neznamená, že to neexistuje!:-)
Nemáme, pretože originál 261 bola iba prečíslovaná a neskôr samozrejme aj vyradená. 261/II je rok výroby 1970 a po dosiahnutí hranice životnosti bola v roku 1990 preradená na školské vozidlo #100/II. Dovtedajšie školské vozidlo #100 (ex T2 #229) bolo vyradené.
Re #6731 Dispecer: 261/II môže nahradiť ktorékoľvek vozidlo, ktoré sa na školské vozidlo upraví.
Mila Gabca,
tieto stranky nie su strankami DPMK. A co sa tyka toho vodica, pri suhre umu, sikovnosti a vhodnej prilezitosti sa s nim mozes zoznamit sama. ?
Tak sa zdá, že 261 máme dve.
261/I. - typ T3, rok výroby 1963
261/II. - typ T3 SU, rok výroby 1970 alebo 1971, historické vozidlo, ex.100 - CVIČNÉ VOZIDLO ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dispecer
__________________________________________________
napr. http://imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f9f0edf4f0f0f2&no=3&id=27302aeef3f022f9f2f2f621