Hehe.Diskusný dement z Korzára sa ráno zobudil,prerušovane vymočil a vypotil toto....
JASNÝ DôKAZ
Jasným dôkazom toho, že trolejbusy su v KE prežitkom, pomalým slimákom a prestárlym materiálom j, že mu trvala cesta 2x viac ako cyklistovi - no eletričky, trolejbusy a korčule sú nám Košičanom blízke. Pošlime troleje do zberu!
Reagovať | konecne_nova_mhd_2012
? ? ?
Prešiel som všetky jeho príspevky,veľmi "zaujímavé" čítanie ?
Prečo Rakúsko, Nemecko? Pozri sa na Žilinu, tam máš do 5 zastávok 1. pásmo a od 6 vyššie je už 2. pásmo. A na CP máš vyznačené aktuálnu zastávku a pokiaľ ti ten lístok na prvé pásmo platí.
Ako vlastne dopadlo to pondelňajšie jednanie ohladne trolejbusov? Akosi mi to uniklo. Budú zastavené - zrušené, odkedy ? Diskusiu o td akoby useklo, hovorí sa už len o lístkoch , tarifoch...???
Čo na tom, že trolejbus musel okľukou, že sa na Štúrovej frézuje jeden pruh vozovky a kopia sa zápchy, že dotyčný cestujúci mal zastávku najďalej od magistrátu a do cieľa musel od Mlynskej bašty pešo... ?
Nabudúce navrhujem trasu Botanická záhrada - Krajský úrad, alebo Katastrálny úrad - Levočská a električku porazím aj pešo.
Bonus na záver - nájdi 5 rozdielov:
"Každá skupina súťažiacich si vybrala najefektívnejšiu trasu a zvolila primeranú stratégiu. Samozrejme s dodržiavaním pravidiel a predpisov cestnej premávky,” priblížil podmienky súťaže poverený riaditeľ dopravy Roman Danko. - Tlačová správa 2012
"Každá skupina súťažiacich si musela vybrať tú najefektívnejšiu trasu a zvoliť primeranú stratégiu. Samozrejme s dodržiavaním pravidiel a predpisov cestnej premávky," uviedol riaditeľ úseku dopravy DPMK Michal Dekánek - Tlačová správa 2009
Dispecer