Ale podarí aj trolejbusy zostanú šeci majú lepšiu dopravu než BA iba dobré autobusy aj tie sú celkom na nič= KE má viac druhov električiek & Prešov & BB má viac moderný arzenál trolejbusov
Toto by si mal povinne prečítať Hrehorčák! Veď to je človek bez chrbtovej kosti, myslí na svoje peniaze a nie na dobro ľudí a dobro mesta. Keby bol chlap, tak zajtra odstúpi z pozície, ktorú zastáva.
"Ďalšie rozširovanie trolejbusových tratí má mimoriadny význam ako z hľadiska zlepšenia obsluhy územia mesta hromadnou dopravou, tak aj z pohľadu zníženia prevádzkových nákladov MHD zavedením ekologickej elektrickej trakcie s následným obmedzením súbežných autobusových liniek. Zvyšovanie výkonov trolejbusovej dopravy bude mať za následok zníženie prevádzkových nákladov na jednotku výkonu.
V súčasnej dobe je možné sledovať trendy v európskych mestách kde prebieha výstavba nových trolejbusových tratí. Spolu s tým dochádza aj k vývoju trolejbusov so zakomponovaním najnovších technológií ich pohonov, novým dizajnom a samozrejme s nízkopodlažnou koncepciou. Rozvoj trolejbusovej dopravy je spájaný so strategickými výhľadmi do budúcnosti pre udržateľný rozvoj miest a zachovanie kvality života, kde jedným z prvkov, ktoré zabezpečujú rozvoj miest, je kvalitná mestská hromadná doprava, ktorá je riešená modernými vozidlami a dopravnými systémami. Tieto by mali minimalizovať negatívne vplyvy na životné prostredie ako sú predovšetkým škodlivé emisie obsiahnuté vo výfukových plynoch a hluk. Tieto podmienky spĺňa práve ekologická trolejbusová doprava, ktorá v súčasnosti zažíva renesanciu spolu s ekologickými tlakmi na skvalitňovanie ovzdušia v mestských aglomeráciách a znižovaním potreby uhľovodíkových palív (benzín, nafta, LPG a CNG)."
Škoda, že tieto tvrdenia evidentne platia len v Bratislave a v Košiciach už nie.
Prešov kupuje 20 trolejbusov za 9,4 mil eur.
Košice kúpili 19 autobusov za 9,51 mil eur.
Tak nech mi ešte raz niekto skúsi povedať, že nákupná cena trolejbusu je vyššia ako u autobusov...
To sú také bludy, ako keď v Košiciach testovali Mercedes CapaCity, ale hneď povedali, že si ho nemôžu dovoliť, lebo jeho cena je 490 tis eur... a o 4 mesiace na to firma Tempus-Trans vyhrala verejnú súťaž na 19 autobusov s cenou 489 767 eur za kus. Inak to doteraz neviem pochopiť, čo je na novšej sérií Shitelisov také vylepšené, že boli o 50 tis eur drahšie ako staršie... či jediný rozdiel bol ten, že sa kupovali za EÚ peniaze? Pretože výkonnejší motor a väčšia kabína určite taký rozdiel nespravia.
Sheep221