Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Viete mi niekto povedať, prečo sú električky do železiarní označené práve písmenom R? Poprípade autobusy RA? Má to nejaký zvláštný význam? Ďakujem
Reply on: S499.1023 #66661:
A v Saratove sa na tej rýchlodráhe nejazdí tiež nad 60? Či to nie je rýchlodráha ale len električka pod úrovňou terénu?
Reply on: AAA #66660:
Neviem, nikdy som to nezisťoval. Ale musí to byť minimálne 80 km/h s ohĺadom na Manilu.
Reply on: S499.1023 #66650:
A aká je konštrukčná rýchlosť električiek typu T? Ja som pre T6A5 našiel na nete 100 k/h.
Reply on: KVKV #66656:
50 km/h.
Reply on: KVKV #66655:
Tak si nájdite nejakú foto kabínky predsériovej KT8.
Reply on: KVKV #66656:
oprava,...malo byť v v (vlečné vozy)...
Ešte doplním, že u vozov určených pre prevádzku s vv (T3D, T4D, T6A2) bola rýchlosť nižšia 45km/h. ,prevody boli dopomala. Vozy s takto upraveným prevodom boli doporučované aj pre trate s velkým stúpaním.
Nie je mi známy typ tramvajového vozidla v ČR , SR, s max.povolenou rýchlosťou 70km/h.
Reply on: Davidoshmhd #66651:
V pohode,také hlody sme mali aj my.To sa tie napatrónované texty dobre škrabali.... ?
"Neoznačená ...zdenka je neplatná" alebo "Ak stojí..,držte si!","Dvě místa pro ..lidi".
Dnešné samolepky,to už nie je ono ?
Reply on: S499.1023 #66650:
......
2) Sedí vec.Dakedy sme mali na T3 MPR 60ku a na KT a T6 65 ku.A zrazu už majú všetky 65ku...
3) Zlaté časy budovania socializmu.... ?
Reply on: 381+383 #66646:
? ? ?
Reply on: S499.1023 #66650:
no a ja k tej MPR pridám jednu fotku z T3ky DP Most-Litvínov ?
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/s720x720/541510_3800122239448_663077375_n.jpg
Reply on: KVKV #66630:
Nepravda hneď niekoľkonásobná:
1) Konštrukčná rýchlosť je niekde úplne inde.
2) Maximálna povolená sa písala na vozidlá podľa želania prevádzkovateľa - tie isté vozidlá u rôznych DP majú MPR 60, 65 aj 70 km/h.
3) Dodávanie humusov a šrotov do Ostravy na GO bolo spôsobené v prvom až deväťdesiatom šiestom rade dlhoročným košickým systémom údržby "vozidlo je medzi generálkami bezúdržbové a ak sa rozpadne, tak nám pošlú nové" a až v deväťdesiatom siedmom rade nejakou rýchlosťou.
Reply on: AAA #66648:
Ide o to, že napríklad Jabloneckú trať by šlo riešiť aj žel.náv.predpismi, žiadna rýchlostná sústava, stačí volno, výstraha, stoj. Kedysi dááávno v Košiciach na jednokolajke na Kuzmányho boli trojsvetelné návestidlá; zelená volno, žltá obsadený úsek vozidlom idúcim v smere jazdy (bola možná jazda v následu) , červená stoj vozidlo v protismere. Na rýchlodráhe bol asi zrejme trojznakový autoblok (presne sa mi to nepodarilo zistiť, trojsvetelné návestidlá).
liberecká sústava je silne atypická.
Pre milovníkov návestných rarít doporučujem navštíviť s foťákom nádraží Bubny - Holešovice zastávka, sú tam použité vložené návestidlá väčšina ešte v povodnom tvare. Celý objekt je "lehce na dožití" po rekonštrukcii a odstránení dnes prebytočných kolají zmiznú aj vložené návestidlá. Tieto návestidlá sa už myslím nikde inde nepoužívajú.
Reply on: AAA #66647:
Ak si mal ale namysli nejaké návesti svetelných návestidiel pre ED, tak okrem čočiek a návestidla indikujúceho postavenie jazyka výhybky tam nie sú. A imho nie sú ani potrebné v súčasnosti, keďže na návestenie stoj a voľno stačia čočky, ktoré môžeš prevádzkovať aj ako predzvesť a rýchlostná návestná sústava v ED mi príde nepotrebná.
Reply on: KVKV #66638:
Základné návesti pre električkové a trolejbusové dráhy sú uvedené aj s vyobrazením v jednej z príloh mnou citovanej vyhlášky. Sú tam napr. návesti ukazujúce postavenie jazyka výhybky, obmedzenie rýchlosti, návesť stoj, daj prednosť v jazde, úsekový delič, pozor, výstup na zastávke na znamenie a ešte nejaké iné. Ostatné návesti zavádza prevádzkovateľ dráhy technologickým predpisom (napr. jazda so zapnutým odberom cez izolovaný úsek, a pod.). Obdobne je to myslím aj v ČR.
Reply on: Tatranka #66637:
Už viem, prečo ma železiarenskí majú/máte tak radi 😃
Reply on: S499.1023 #66644:
Samozrejme, že nie je obmedzovačom ako takým, o niečom takom v T3 nie je ani chýru ani slychu. Ale funkčne spôsobuje obmedzenie rýchlosti, nie je možné ísť viac ako 60 km/h, vozidlo samovoľne brzdí.
Reply on: 381+383 #66634:
Páni, obmedzovacie relé NIE JE obmedzovač rýchlosti.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.