opat niekto mysli len na par mesiacov dopredu. Jasne ze ich nepotrebujeme, ved tieto este dojazdia do konca zivotnosti (ktora je tiez blizko) a az potom sa budu riesit eurofondy
vážení, namiesto električiek by som sa rád opýtal, či viete, že pri možnosti financovania nákupu trolejbusov z EU fondov Košice odmietli nákup týchto vozidiel (s tým, že to nepotrebujú)
Celkom "slušne" vyzerajú tie nové NP električky CAF URBOS 3 jazdiace v tom Belehrade - pomaly nás aj oni riadne predbehnú v modernom vozovom parku, len im ich závidieť... ? A u nás ostaneme nadalej aspoň vo "vlnkovaní" starých T3 ...
vrece sa neroztrhlo, vždy je v dielňach len toľko vozov, koľko dovolí ich kapacita ? 404 + 405 dostali komplet nový lak len nedávno, u tých pochybujem že sa budú dávať vlnky
No už bolo na čase - že sa aj do KTčiek pri VP montuje ten dopyt..
No ak pozerám na ten zoznam- tak akoby sa "vrece roztrhlo" .. A ten nový lak (unifik) bude mať teda len tá 535 a 419+420, alebo automaticky všetky ktoré na VP idú (teda aj 404+405) ?
VP #535 aj s dopytom už aj lakujú, SP #530 pred ukončením, SP #406+407 (BUSE) pred ukončením, VP #404+405 (BUSE) rozobratá, SP #337 v hale GO, čerstvo začatá aj VP #419+420 (bude nový lak). Po ukončení #406+407 pôjde dnu #423+424.
Ja som napísal len svoj názor - súhlasím so všetkým, s každým argumentom čo tu bol napísaný už, no poznám aj zastávky na ktorých ten zvýšený pohyb cestujúcich nie je ani tých 4 - 5 hodín denne ako pri tých školách - a zastávky nie sú na znamenie.. Asi tak.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Adamcool