To sa robí /robilo/ bežne, keď na zastávke nestojí žiadne cigánstvo, tak sa otvárajú všetky. Najviac by situácii pomohlo, keby ste sa vy vysokoškoláci /a 95% Košičanov/ naučili, že keď je na zastávke nástup na predné dvere, aby ste nelozili ku zadným.
No,tak z toho mi vychádza,že náš čajník by sa dal tiež takto dať dokopy.Čiže to najskôr stojí na nezáujme DPMK/ po košicky,šak naco,ta šak mame dosc vozov ne?/.A to už dobrých desať rokov zaháľa ?
Aby som to dal na pravú mieru na voze 7303 T3AS sa výzbroj len upravila a vymenili sa motory za 90KW a na druhom voze 7304 T3mod sa na žiadosť dopravného podniku upravená pôvodná výzbroj zabudovala do samostatných kontajnerov rekonštruovala sa kabeláž ku kontajnerom a na prvý pohľad to vypadá ako nová výzbroj a tak isto sa dali nové 90KW motory. A prečo 90KW motory? Lebo asynchrónne motory sa dajú preťažiť asi len okolo 30 percent oproti jednosmernému sériovému motoru u ktorého to ide o 100 percent a preto bola brzda s pôvodnými motormi ATR200L-4 nedostatočná lebo boli slabé pôvodne 40KW a potom 50KW aj tak málo a boli aj mimoriadne poruchové.
pri DPMK by som sa nečudoval, ak by zmluva bola postavená tak, že záručná doba plynie aj počas závady na vozidle. V súkromnej firme by si majiteľ určite nedovolil len tak nechať nefungujúci voz stáť. Ale keďže to kompetentní v DPMK neplatili zo svojich SKK, zbytočne by sa tým trápili. Takto to zaplatili všetci Košičania.
za novú zaplatili, ale cenu pôvodnej im mal dodávateľ refundovať, ak nebola fungujúca. Neviem, ako mali postavenú zmluvu, ale tak by to malo v civilizovanom svete chodiť.
? A čim trpiš, keď ideš domov SADkou netrpiš? Nechcem sa ťa nijak dotknuť, ale toto ma neskutočne serie na tej vašej Jedlikovej, pridete boh vie skade ale akonahle ste už tu ste rozmaznani jak smotanka.
reakcia na 65775 =suhlasim len ma napadlo ze situacii by pomohla ticha dohoda medzi vedenim dpmk a vodicmi ze ak na zastavke niesu romovia tak by mohli otvorit vsetky dvere aby sme ostatny netrpeli.ved oni cestuju iba od 8 do17tej.
budeš prekvapený, ale napr. v Amsterdame sa nastupuje do električky prednými alebo zadnými dverami (u dlhých kĺbových súprav)... ostatnými môžeš iba vystúpiť a vzadu to kontroluje sprievodca...
hoci nepracujem este ako vodic ale v inej oblasti viem ake to je ked vozy niesu pridelene a brat po niektrych kolegov je otrasne lebo oni skoncili a koniec ...hoci na zapade v podniku ZZZ je to tak u nas by polovica nechala po sebe poriadok na voze ta druha by si povedala zajtra mam iny voz mozem kaslat hej a tak jeden poprata da opravit nejake poruchy a dalsi traja za nim sa na to vykaslu a preto si myslim ze lepsie ked su pridele lebo stale su tu partie ktore sa staraju o svoje pracovne prostredie a jazdia s vozom opatrnejsie co je aj pre voz samozrejme lepsie aj pre technicky stav vozu ale to je vecna otazka lebo su ludia a ludia a druha vec dispzicnych vodicov treba ale nejakych 20 a nie viac ako je normalnych ja chapem aj druhu stranu ze vela ludi je PN alebo dovolenky tak sa to na tych vozou strieda co je smutne .. ?
K 361 a spol. asi toľko:
Celé to vzniklo,ako z núdze cnosť.Niekedy v 90.tych rokoch/presne si nepamätám/ sa mali robiť modernizácie T3 v spolupráci s ČKD/možno tam mali spolupracovať aj iné firmy/.DPMK na tieto reko nakúpil polopantografy,sady okien,sady sedadiel.Z celého projektu nakoniec zišlo/...krach ČKD/ a vyvstal problém,čo s nakúpeným materiálom.Takže prvé dva polpanťáky skončili na T6,potom T3MOD.Po iniciatíve "zdola" vznikol nápad na GO 361,aby sa využil ďalší materiál a tak to šlo ďalej,akurát to potom chápali už len,ako rozšírená VP/bez výmeny kábeláže/.414 mala len VP s tým,že dostane BUSE,PUR lak dopasovaný k 361,polpanťák.Ostatok v interiéri ostal starý lebo "Nebudeme do zadného voza strkať nové veci,cestujúci to aj tak zničia."Takže tak.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Riks