Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: rpopo #65797:
tak tam jasné, že zbytočný risk, ale zažil som už aj takých expertov.
Reply on: Riks #65796:
Napr. na DPMK nech otvori rovno všetky dvere, a hneď si vodič nájde miesto "na nástenke"
Reply on: jozov #65781:
To sa robí /robilo/ bežne, keď na zastávke nestojí žiadne cigánstvo, tak sa otvárajú všetky. Najviac by situácii pomohlo, keby ste sa vy vysokoškoláci /a 95% Košičanov/ naučili, že keď je na zastávke nástup na predné dvere, aby ste nelozili ku zadným.
Reply on: Quakeman #65794:
Takže Dubničáci sa k tomu stále hlásia?Tak to je ďalší nepriamy dôkaz,že náš podnik na MODku sproste serie... ?
DPB spolu s EVPU.
Reply on: Quakeman #65791:
To spájanie do súpravy rieši po technickej stránke DPMB?Mám dojem,že sa s tým nejako nepočítalo aj keď by to nemal byť problém.
Reply on: Quakeman #65790:
No,tak z toho mi vychádza,že náš čajník by sa dal tiež takto dať dokopy.Čiže to najskôr stojí na nezáujme DPMK/ po košicky,šak naco,ta šak mame dosc vozov ne?/.A to už dobrých desať rokov zaháľa ?
Ešte som zabudol povedať že tieto dva vozy sa budú v blízkej dobe spájať do súpravy.Ešte jedno video- http://www.youtube.com/watch?v=ghSKDn9v8lE
Aby som to dal na pravú mieru na voze 7303 T3AS sa výzbroj len upravila a vymenili sa motory za 90KW a na druhom voze 7304 T3mod sa na žiadosť dopravného podniku upravená pôvodná výzbroj zabudovala do samostatných kontajnerov rekonštruovala sa kabeláž ku kontajnerom a na prvý pohľad to vypadá ako nová výzbroj a tak isto sa dali nové 90KW motory. A prečo 90KW motory? Lebo asynchrónne motory sa dajú preťažiť asi len okolo 30 percent oproti jednosmernému sériovému motoru u ktorého to ide o 100 percent a preto bola brzda s pôvodnými motormi ATR200L-4 nedostatočná lebo boli slabé pôvodne 40KW a potom 50KW aj tak málo a boli aj mimoriadne poruchové.
Reply on: TA #65784:
Skúste čítať. V bratislavskej MOD-ke sa výzbroj NEMENILA!
Reply on: tbus #65773:
No tak nepochybuj a skús si najprv naštudovať fakty.
Reply on: VLK #65772:
Skús si to prečítať ešte raz.
Reply on: VLK #65770:
U odborára bežná vec, nie?
Reply on: S499.1023 #65769:
pri DPMK by som sa nečudoval, ak by zmluva bola postavená tak, že záručná doba plynie aj počas závady na vozidle. V súkromnej firme by si majiteľ určite nedovolil len tak nechať nefungujúci voz stáť. Ale keďže to kompetentní v DPMK neplatili zo svojich SKK, zbytočne by sa tým trápili. Takto to zaplatili všetci Košičania.
Reply on: VLK #65772:
za novú zaplatili, ale cenu pôvodnej im mal dodávateľ refundovať, ak nebola fungujúca. Neviem, ako mali postavenú zmluvu, ale tak by to malo v civilizovanom svete chodiť.
Reply on: VLK #65780:
som prekvapený teda ? tiež je to kvôli menšinám?
Reply on: jozov #65781:
? A čim trpiš, keď ideš domov SADkou netrpiš? Nechcem sa ťa nijak dotknuť, ale toto ma neskutočne serie na tej vašej Jedlikovej, pridete boh vie skade ale akonahle ste už tu ste rozmaznani jak smotanka.
reakcia na 65775 =suhlasim len ma napadlo ze situacii by pomohla ticha dohoda medzi vedenim dpmk a vodicmi ze ak na zastavke niesu romovia tak by mohli otvorit vsetky dvere aby sme ostatny netrpeli.ved oni cestuju iba od 8 do17tej.
Reply on: tbus #65773:
budeš prekvapený, ale napr. v Amsterdame sa nastupuje do električky prednými alebo zadnými dverami (u dlhých kĺbových súprav)... ostatnými môžeš iba vystúpiť a vzadu to kontroluje sprievodca...
hoci nepracujem este ako vodic ale v inej oblasti viem ake to je ked vozy niesu pridelene a brat po niektrych kolegov je otrasne lebo oni skoncili a koniec ...hoci na zapade v podniku ZZZ je to tak u nas by polovica nechala po sebe poriadok na voze ta druha by si povedala zajtra mam iny voz mozem kaslat hej a tak jeden poprata da opravit nejake poruchy a dalsi traja za nim sa na to vykaslu a preto si myslim ze lepsie ked su pridele lebo stale su tu partie ktore sa staraju o svoje pracovne prostredie a jazdia s vozom opatrnejsie co je aj pre voz samozrejme lepsie aj pre technicky stav vozu ale to je vecna otazka lebo su ludia a ludia a druha vec dispzicnych vodicov treba ale nejakych 20 a nie viac ako je normalnych ja chapem aj druhu stranu ze vela ludi je PN alebo dovolenky tak sa to na tych vozou strieda co je smutne .. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.