hoci nepracujem este ako vodic ale v inej oblasti viem ake to je ked vozy niesu pridelene a brat po niektrych kolegov je otrasne lebo oni skoncili a koniec ...hoci na zapade v podniku ZZZ je to tak u nas by polovica nechala po sebe poriadok na voze ta druha by si povedala zajtra mam iny voz mozem kaslat hej a tak jeden poprata da opravit nejake poruchy a dalsi traja za nim sa na to vykaslu a preto si myslim ze lepsie ked su pridele lebo stale su tu partie ktore sa staraju o svoje pracovne prostredie a jazdia s vozom opatrnejsie co je aj pre voz samozrejme lepsie aj pre technicky stav vozu ale to je vecna otazka lebo su ludia a ludia a druha vec dispzicnych vodicov treba ale nejakych 20 a nie viac ako je normalnych ja chapem aj druhu stranu ze vela ludi je PN alebo dovolenky tak sa to na tych vozou strieda co je smutne .. ?
Tatranka
Ešte dačo staršie/rok 2002/:
....nieco k tej nasej T3MOD. Tesil som sa na cvicnu jazdu s nou ale dobry pocit z toho nemam. o niektorých nedostatkoch som vedel ale kolko sa ich este objavilo? Mozno o nich viete,no napisem tym,ktorí v nej sediet nemozu. Napr.:otvaranie dveri červeným-zatváranie zeleným,to je logika! tlačítka su umiestnené pod sebou a nie ako je vodič zvyknutý z T6,KT vedľa seba. Výhľad z kabíny veškerý-žádný, pri odbočovaní vľavo máte vedľa seba stlpik okna a veľké ľavé zrkadlo,takže je potrebné zohnúť hlavu ku riadniku a pozerať cez medzery. Pohľad vpravo detto. Výhľad na dvere asi taký,že pozeráte cez sklo ľ.krídla 1.dverí a v zrkadle vidíte na voz cez škáru medzi otvorenými krídlami dverí a skriňou voza,čo je cca 10cm. pri zatváraní už nie je šanca vidieť,nakoľko krídlo 1.dverí zakrýva zrkadlo. Tých nedostatkov je veľa,mohol by som písať ešte hodinu ale nemám čas. ešte malú kuriozitku z cvičnej jazdy. V smyčke pri št.TU som dal páku do polohy 0 a voz zacal utržkovito pridávať a smyčkou prešiel de facto sám.
?