Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: tbus #65513:
Cigoši majú zákonom povolené smrdieť. ? Okren toho,ako definovať či smrad je dostatočnej intenzity,aby obťažoval spolucestujúcich a či to vôbec je smrad.Niektoré ženské na seba nakydajú litre voňavky a človek sa môže z toho akurát,tak zryhať.Asi bude potrebné vyvinúť Absorpčný smradomer...
A čo sa týka fajčenia,máme taký smiešny Zákon o ochrane nefajčiarov,takže vo vozidle nemá čo byť nahúlené. ?
Reply on: AutobusovyManik #65510:
ak si si nevšimol, zakazuje to mimochodom aj zákon, čiže to nie je iba výmysel dopravcu... a tiež som za to, aby sa štandardy kvality posúvali k lepším, aj keď je mi jasné, že v Košiciach čo bolo pred 20timi rokmi je to najgeniálnejšie a najsamlepšie a nikdy už nič lepšie nebude, že v Košiciach netreba nízkopodlažné vozidlá ale iba Ikarusy 280.... ? zaujímavé, že tí istí sa potom rozplývajú nad presnou, rýchlou, svižnou jazdou v zahraničí v čistom vozidle vybavenom tip-top s usmievavým vodičom
Reply on: Adamcool #65512:
Keď cigánska rodina vyvonia celý autobus, tak to je podľa cestujúcich v poriadku, len sa prizerajú.
Chcem sa opýtať, či sa pripravuje aj nejaká rekonštrukcia zastávok, koľají prípadne žltých BUS pruhov na zemi pri príležitosti rekonštrukcie stanice? Alebo to pôjde AK pôjde všetko dokopy až pri výstavbe KORIDu? 🙂 Btw: ako je na tom KORID? Zaspalo to či sa to pohne v niečom tento rok?

Reakcia na #65510 od AutobusovyManik:
Absolútne nesúhlasím. Už dosť dlho je celosvetovým trendom oddeľovať fajčiarov od nefajčiarov resp. ich inými spôsobmi prinútiť prestať fajčiť. No a pri jednom mestskom podniku, ktorý má plán pritiahnuť viac ľudí do MHD, by sa niečo také určite ani len omylom nemalo stávať ?
Reply on: AutobusovyManik #65510:
To je sice mile , ze mame byt radi , ze autobus prisiel, ale je ina doba ako pred 10 rokmi, a standardy by sa mali tiez posuvat dopredu ci nie?

AutobusovyManik

Ja ako malý zasran si pamätám, že vodiči fajčili za jazdy, nikomu to nevadilo. Dnes to vadí. Mohol si stáť pri kabínke, nikomu to nevadilo, dnes je za to pokarhanie typu 17€. Neprišiel autobus? No tak neprišiel, príde ďalší, ide skôr? Asi nemá ľudí tak poďme lebo nestihneme. Dnes mešká minútu a už vás ide roztrhať od nervov že kde je, prečo mešká, kde bol, čo robil, nafajčené, špinavý autobus... Ja viem, je iná doba, 10 rokov dozadu to bolo inak.. Čo už narobíme.
ALE BUĎME RADI, ŽE VÔBEC PRIŠIEL AUTOBUS!!!!!!
http://www.kosice.sk/article.asp?id=10599
Prieskum trhu – Výzva na predloženie ponuky
Predmet zákazky: „Projektová dokumentácia stavby: Košice, zastávka MHD Prešovská - Vo výmoli"
aha, prepacte. Takto to vyzera ked je clovek viac menej prepracovany
Reply on: 110mat110 #65506:
Lolo, však tu napísal voz, linku.
A aky to bol voz? (staci typ) lebo je aj jeden vodic v Tedome co fajci vo voze a pokial dobre viem, uz bola snaha mu dohovorit
Dnes som sa opäť vozil a zviezol som sa L19 na Moskovskú a odtiaľ som L55 pokračoval na Lingov. Keď som vstúpil do vozidla #3507 na L55, hneď po otvorení dverí ma OVALIL príšerný cigaretový zápach, avšak nechal som to tak, lebo nesledujem autobusy čo robia predtým, ako ich uvidím. Prišiel som na Lingov, tam nás vodič vyhodil slušne na zastávke ako sa patrí, čo oceňujem. Ten istý voz potom má pokračovať späť ako L55 smerom na Moskovskú. Na moje počudovanie pán vodič autobus nezastavil na obratisku, neriešim prečo, ale zastavil na zastávke L20. Hoci neštandardné, ale vedel by som pochopiť. Ale keď som videl, že si PÁN VODIČ počas svojej prestávky v autobuse vyfajčil 2 cigarety a veselo si to vydychoval do priestoru pre cestujúcich, to ma dorazilo. Nechcem to riešiť oficiálne, ale ak náhodou niekto toho vodiča poznáte, prosím dohovorte mu! Byť DPMK v dnešnej situácii by som mu dal okamžitý vyhadzov. Tak nieže by sa správal slušne a šiel si tú dodrbanú cigaretu vyfajčiť von, miesto toho mohlo veľkou zhodou okolností dôjsť aj k požiaru a to je tá posledná vec, ktorú DPMK potrebuje. Otrasné!
Aj ja využívam linku RA6 a niesom železiarnik. Ak skončím na praxi (Zupkova) skôr a akurát ide RA6tka, krásne sa s ňou odveziem na Tepláreň a potom sa prejdem pešo po Levočskú, nastúpim na briku a tak domov. Ešte sa mi nestalo aby vodič nezastal. Na teplárni k tomu nastupujú aj železiarnici takže zastaviť musí. Ak by sa raz náhodou stalo že nezastane, prv sa ho opýtam prečo a ešte z vozu zavolám na dispečing. Díky moc za to, keby som sa mal vracať z Perešskej na jazero...
Reply on: maros173 #65494:
telefonát na dispečing nemusí stačiť, určite tam napíš cez formulár na dpmk.sk a daj si zaslať odpoveď mailom, príde najneskôr do mesiaca, v tom prípade sa riešiť určite bude...pre tú linku je to zastávka ako každá iná, inak by tam nebol cestovný poriadok, ak by v tom smere ľudí iba vyhadzoval /ako kedysi tescobus - jedným smerom iba nástup, druhým iba výstup/...bohužiaľ dvestovkári si o sebe myslia, že sú niečo viac, dovoľujú si a nedodržiavajú služobné príkazy...aj mne sa stalo, keď som sa chcela odviesť z Belehradskej na Ťahanovskú /chcela som ísť na L14 a vyhnúť sa tak zápche pri tescu ? /, že vodič mi povedal, že slečinka ale toto je spoj pre železiarne a bla bla, jasné že sa mu nechcelo ísť dole, pritom má konečnú až na Želiarskej, ale bežne končili na Madridskej, lebo vtedy tam mali prejazd na 10N...a keď som si na iného dovolila poslať sťažnosť, že ako L51 vyhazduje ľudí na Bottovej pričom už viac ako polroka platilo podľa služobného príkazu, že konečná je pred Hiltonom, tak mi neskôr vynadal na stanici...
Reply on: Peter55 #65501:
Treba zmeniť interné predpisy ? ?
Reply on: solac3903 #65500:
Spravny šofer ma podla niektorych zatiahnuť ručnu brzdu keď je na urovni označnika ?
Reply on: KVKV #65492:
Neskoré keď je autobus za zastávkou a vtedy sa cestujúci zdoháda a skoré = ideálne počas cesty medzi zastavkami, všetky vozy totiž majú STOP-ku a všetkým po jej stlačení zasvieti na palubovke kontrolka. ?
Reply on: Peter55 #65497:
časy sú iné ako kedysi, to že sa prehliada, už sa stalo pravidlom, že vodiči na RA5a končia väčšinou na Madridskej a nepokračujú do ťahanoviec, ale takéto nezastavenie uprostred linky za bieleho dňa by sa už tolerovať nemalo. RA-čkári nie sú žiadni nadľudia, aby mali iné pravidlá... Nedávno som sa tak zastávku odviezol na L51 z Berlínskej na Bruselskú, vodič mi zastavil, aj keď už mal prázdny autobus, a tú zastávku som sa viezol sám. Môže si zahundrať, ale to je tak asi všetko. Zastaviť má.
Reply on: Peter55 #65497:
Na linkách RA5 a RA6 sa vozia cezpoľní bežne. Kedže tá linka spája užastnou rýchlosťou vzdialenejšie lokality nevidím dôvod prečo je nevyužiť. Ak ich chceli mať iba pre US-stýlákov nemali im zriadiť toto zastavovanie na týchto zastávkach. Ja to tak isto bežne využívam prečo sa nezviest napr usek KVP - Pereš na RA3?
Reply on: jt #65496:
Neviem jak teraz ale keď som cestoval pravidelne tak to tak bolo... Vodiči velmi nechcu zastavovať na takychto miestach ak nikto nevystupuje lebo niekedy nastupi takyto "cezpoľny" a o zastavku ďalej vystupi...
Reply on: Peter55 #65491:
"Nedobiehajte, plánujte", či ako to je...? Cestovný poriadok hovorí jasne, ak je na zastávke napísané, že ten spoj z nej odchádza, tam zastaviť má. RA linka je viac-menej účelová, ale to neznamená, že ak nikto zo zamestnancov USS na zastávke nevystupuje, že sa tam nestojí, alebo sa mýlim?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.