Reply on: rpopo #65206:
Reakcia na #65206 od rpopo:ja som sa nikde nechválil, že nechávam zastavovať EXPRESNÚ linku... pre mňa 55 stratila dávno na nejakej expresnosti a stále to bola a je iba DOPLNKOVÁ linka, ktorá svojimi výkonmi dopĺňa sieť základných nosných liniek s hlavnými intervalmi... doprava sa vo svete zrýchľuje najmä PREFERENCIOU (bus pruhy a prednosť v križovatkách) a nie zavádzaním nejakých paskudných expresov, ktoré aj tak stoja v tých istých kolónach (čo z expresu, že nezastaví PRI HATI, keď na Mieri stojí v rovnakej kolóne)... ja doporučujem návštevu nejakého západného mesta a západného systému MHD prípadne nejakú odbornú literatúru, ako napr. výstup z medzinárodného projektu HiTrans...
btw.: v TTD a open TTD som pokoril iných maníkov, keby niečo ?
TA
Pred 126 rokmi – dňa 30. 12. 1885 – mesto Košice udelilo koncesiu na výstavbu konskej alebo parnej železnice viedenskej spoločnosti Bahn Gesselschaft der Ersten Allgemeinen Beamte Vereins der Östen Ungar Monarchie.
Pred 47 rokmi – dňa 31. 12. 1964 – bola nákladná električková doprava definitívne zrušená, teda jazdila 51 rokov a 1 deň.
Pred 116 rokmi – dňa 1. 1. 1895 – konskú železnicu nahradila parná električka.