Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Terepin #65210:
presne tak, rovnaký meter, ked autobus 52 popri nosnej elektricke, tak zastavku vynecha, ked ide autobus popri nosnom autobuse (trolejbuse), tak podla niekoho logiky musi zastavit uz vsade... Este pridat do L51 a 56 colnicu a vo vymoli (to je jedno ze na znamenie) a bude dobre.
Reply on: gabo5607 #65208:
S tou 52 to je pravda, na jazere na dosť významných zastávkach nestojí, hlavne že senný trh - na znamenie zastávka, tam stojí , to už fakt nezmysel... Potom že je nevyťažený spoj, jazerčania by ho radi využívali (do kostola, do tesca, na MU...) a tam nestojí nikde, zato Rušnové depo, senný trh - su fakt veľmi využívane zastávky linky 52... ?
Reply on: tbus #65209:
Súbeh, nesúbeh, ajtak by som ju dal zastavovať aj tu, v prípade výpadku alebo nehody ED tu zostáva len 13tka ktorá ide raz do hodiny. A tiež-napríklad keď sa chcem dostať do Baumaxu, Optimy atď, musím sa buď riadiť podľa R2ky alebo prestúpiť na Dneperskej, alebo vrátiť sa na Važeckú, pričom tá 52ka okolo mňa prejde, ale nestojí. Neviem prečo radšej starostka jazera nebojuje o toto, ale o tie jej blboviny Bukovecká-NO...
Na expresných linkách by sa kľudne mohlo zaviesť tzv. "expresné pásmo", napr. TZR, kde by 4-zastávkové lístky jednoducho neplatili. A expresné linky by mohli opäť plniť svoju pôvodnú funkciu: odbremeňovať hlavné linky. A tým nemám na mysli len vynechávanie zastávok, ale aj skracovanie trás a pridanie na rýchlosti (neraz som zažil na L54, že nás po trase obehol trolejbus, ktorý bol za nami 2 minúty ? ). Až potom budú pre cestujúcich znovu atraktívne.
Reply on: gabo5607 #65208:
to je súbeh z električkou, preto sa tam všade nejstojí, takisto ako autobusy na moldavskej nestoja všade, som to tu dal len ako extrémny príklad ? Len nechápem prečo sa "expresnosť", čiže státie len na dôležitých zastávkach len ak ide o súbeh z električkou, a pri autobusových súbehoch musí stáť všetko, pritom aj tie sa môžu obiehať
Reply on: tbus #65207:
Dobre že si pripomenul 52ku. Na sídliskových zastávkach ako je Ladožská a Rovníková nestojí, ale zato zastavuje v celej krásnej, na zastávke Pri hornáde, na Golianovej, Pereš, vodojem, v celej Šaci a podobne....tiež trochu nezmysel
Reply on: rpopo #65206:
už len čakám, kedy bude 52 stáť na južnej triede 125 ?
Reply on: VLK #65200:
No fajn, aspoň tu máme priznanie ...
Asi by som začal tým, ako má vyzerať EXPRESNÁ LINKA ... Expres znamená to, že pri 30 minútovej ceste nosnou linkou človek ušetrí aj 10 minút času, pričom trasa môže ale nemusí byť zhodná a expres zastavuje na významných zastávkach. Veľmi by som sa nechválil tým, že nechám zastavovať EXPRESNÚ linku na zastávke na znamenie ... ? DEMENCIA. Nevidím dôvod rušenia expresov, všade vo svete sa robí všetko preto, aby sa doprava zrýchlila, a tu ? Už to len treba zaklincovať tým, že L 56 bude stáť aj na zastávke Vo výmolí či aj na nejakej inej doprasknutia využitej zastávke ... Doporučujem Vám Simutrans, to je program ako stvorený na tieto záležitosti.
doplním historický kalendár:
Pred 126 rokmi – dňa 30. 12. 1885 – mesto Košice udelilo koncesiu na výstavbu konskej alebo parnej železnice viedenskej spoločnosti Bahn Gesselschaft der Ersten Allgemeinen Beamte Vereins der Östen Ungar Monarchie.
Pred 47 rokmi – dňa 31. 12. 1964 – bola nákladná električková doprava definitívne zrušená, teda jazdila 51 rokov a 1 deň.
Pred 116 rokmi – dňa 1. 1. 1895 – konskú železnicu nahradila parná električka.
Reply on: Isidor #65203:
NO by si sa čudoval ale aj okolo 50 percent stojí na tej zastávke čo sa týka pracovných dní. Ráno 3/4 spojov z THC zastavuje lebo ľudia sú mantaci a stískajú tlačidlo a nikto nevystúpi.
Reply on: Alco #65202:
Však nie je povinná, ale na znamenie. Koľko percent spojov (všetkých liniek) tam v praxi reálne zastaví? 5? 10?
Urobiť zastávku "Pri hati" pre hociakú linku povinnú svedčí o mentálnej postihnutosti...bez akejkoľvek ďalšej debaty a vysvetľovania...
Reply on: VLK #65200:
Tak to je pravda, lebo vysvetliť aká že to výhoda vyplýva pre cestujúcich by už dalo riadne zabrať. De-facto vám trvalo roky, kým ste L18 prečíslovali na L55. Tak tomu hovorím výkon hodný uznania.
Reply on: Terepin #65199:
zastavovanie 55ky v celej trase je z mojej dielne... a keďže sa grafikonom a linkovému vedeniu rozumieš ako hus pivu, ďalej sa už neoplatí nič písať a vysvetľovať...
Reply on: 123456 #65181:
Oficiálne ide o doplnkovú linku, ktorá by mali odbremeniť tie hlavné. Otázka: Prečo by mal dať cestujúci prednosť doplnkovým linkám? Nepredstavujú absolútne žiadnu výhodu oproti bežným a prakticky žiadnu zmenu a teda ani zmysel. Rovno tie "doplnkové linky" mohli dať ako dodatočné spoje do klasických liniek a všetko by bolo jednoduchšie.

P.S.: Namiesto toho, aby sa zrušil 4-zastávkový lístok, spomalia linky. No proste ďalších z debilných riešení od magorov z DPMK, na ktoré sme si po celých tých rokoch zvykli. ?
Ďakujem vam za radu hlavne Isidorovi mal som tam odkliknute spoje z prepravou bicyklov dakujem ? ? ?
Reply on: Peter55 #65196:
Už som pochopil ?
Reply on: Dispecer #65194:
Moj prehliadač zase nerozumie reči tvojho kmeňa
Reply on: Rudyke902 #65193:
►, ►►, ►|

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.