ako dopravák by si už mohol vedieť, že na dráhe platí, čím viac vozidiel tadiaľ prejde, tým sa znižujú náklady na jej prevádzku, preto sa uprednostňuje táto forma dopravy a preto je NOSNÁ...
#64577: "...ale tlačiť na mesto, aby už konečne si uvedomilo, že jeho obyvatelia MHD potrebujú a malo by sa snažiť získať financie na opravu trolejového vedenia a obnovu vozového parku..." Nechcem nikomu vnucovať trolejbusy, ale keď ich tu máme, využívajme ich naplno. ?
A keď sme už u tých intervaloch, príde vám to normálne že 20 ktorá pohodlne ide priamo do Optimy tak cez víkend má interval 40 minút. OK, dám si facku a preberiem sa snáď. ? Ale snáď ma neukamenujete keď poviem že 30-ka by sa mohla zrušiť a potiahla by to tam napr. 24 zo stanice.
A ty by si sa mohol naučiť čitať. Nikde som nepisAL nič o rušeni trolejbusov. Pisal som o tom, že sa z nich idete všetci po*ebať a vnucujete ich ľudom ako najhlavnejšiu z najhlavnejšej nosnej dopravy a absolutne nevnimate realitu, typicky šotouši ? ? ? ?
veď potom dobre - keďže >>> všetci > a to je práve aj to, prečo MHD v KE vyzerá tak, ako vyzerá. Každý vidí len to svoje a iné ho nezaujíma – súvislosti medzi linkami.
Re #64573 Tomko00: bingo. Najmä L 82, to bola nosná kostra MHD pre DH. Zobuď sa! Pre takých nadaných ako si Ty, by som zriadil 10 nových liniek – každú s 1 spojom. Bol by si už potom spokojný?
Kto hovorí že treba nové linky? Len hovorím že pred pár rokmi to bolo dobré keď to bolo ako to bolo. Keby DP už konečne po pár rokoch urobil tie prestupné uzly a nie také jak sú teraz (prídeš z 9-kou na Havlíčkovu, chceš ísť na 29-ku a utekaš o život len aby si to stihol), proste chcelo by to lepšiu "prestupnosť". ?
Ty už by si si mohol uvedomiť, že riešenie nie je zrušenie, ani obmedzenie trolejbusov, ale tlačiť na mesto, aby už konečne si uvedomilo, že jeho obyvatelia MHD potrebujú a malo by sa snažiť získať financie na opravu trolejového vedenia a obnovu vozového parku... Chápem rozhorčenie Furčanov z rýchlosti tejto dopravy, ale si myslím, že rušenie nie je riešenie. (Preto sme ich pred pár rokmi zachraňovali?!)
Porovnával som iba preto, lebo Tomko00 sa tu oháňal, informáciou, že máme viac liniek, ako Furča... A v podstate som ešte aj potvrdil, že smerom na NO by možno Darg. hrdinov potrebovalo posilniť... (Ale to by si si musel asi celé prečítať, že?)
Re #64573 Tomko00: Povedzme že, by ti DP vyhovel, a mal by si 100 liniek na Furči, každá s inou trasou a s intervalom 240 min. Postačovalo by ti to? ?
Pochop už konečne, že nie je dôležitý počet liniek, ale ich interval a ponúkaná kapacita.
O com ty teraz tocis? Netreba voooobec ziadne nove linky. Ani 55ku by netrebalo keby to slapalo ako ma a z Tbusu by sa dalo prestupit na 18tku na mieri.
Ty stale chces pridavat linky to je sprostost. Vadi ti 15 minutovy interval na 55ke? tak sa zrusi DPMK bude rad ze usetri bus,ty budes stastny a furci iba ostanu oci pre plac
Len tak mimochodom, ten husty interval je koli vodicom. Neoplati sa zivit vodica ktory si bude vysedavat v bude dakde na konecnej. Nech radej jazdi. Alebo sa mylim?
A to nechápem aký ***** vymyslel že bude chodiť od 9-13 a 16-20 hodín od Novej nemocnice na Tesco a s5. Tie spoje čo chodia sú absolutne zbytočné, a to ani nehovorím kde má prestávku vodič, interval zbytočne 15 minút, no proste des a hrôza.
A ešte...vtedy bol pokoj keď na furču chodila (RA7,RA6),15,30,32,55,20,18,101,71,72,82 a "čierna" 71
To bolo liniek tak akurát. Dalo sa prestupovať, 55 bola taká prepojka, aj keď do 32 aj keby na furču pridali 5 liniek furt by chodila plná, ale zase teraz by mala takmer zhodnú trasu zo 17-kou, a furt meškala aj 10 minút, a interval bol mizerný.
Je pravda, ze Tbusy su pomale. Ale su kapacitne na tom stale lepsie ako kratka 55ka. Aj keby si sa po***l tak do 55ky furcu nenatrepes
Len tak mimochodom Tbus ide z Lingova na Mier 12 min 55ka 9 co nie je az take strasne (samozrejme plati pre idealny trolejbus vo vakuu za predpokladu dobreho prudu)
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
VLK