Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ďalšie rošády na NO
http://www.dpmk.sk/aktuality/pozor-na-zmenu-zastavok-na-namesti-osloboditelov
To rozdelenie stanovíšť pred Slovanom (20N a 51 - č.2, zvyšok - č.1) je nedajbože už trvalé?
Reply on: rpopo #64548:
to by sme sa dostali do stavu niekdajšej L 18 - tá mala trasu, ktorá bola s Tebou navrhovanou L 55 úplne zhodná. V poslednom období je v KE snaha skracovať linky.
Reply on: VLK #64556:
Ani mi veľmi neoponuješ... Len som proste chcel povedať, že určite 20/20L nemá taký význam pre Dargovských hrdinov ako trolejbusy, alebo 15, či 17... ? (Chápem, asi som sa zle vyjadril, ale myslel som to tak...)
Reply on: Dispecer #64554:
musím ti aj ja oponovať - kým L25 má omnoho redší interval a cesta ňou je v približne rovnakej dĺžke na Madridskú, L 20/20L má svoj význam pre Lingov a DH,MiÚ, pre ktoré je rýchlejšou alternatívou a to jednoznačne...
Reply on: Dispecer #64554:
*...nemajú. Ale 20/20L ako ďalšie...
Reply on: 110mat110 #64553:
Vzhľadom na to, že obsluhuje až 2 zastávky na sídlisku, väčšina cestujúcich sa musí za ňou presunúť na Dargovských hrdinov, MiÚ / Lingov, rovnako ako u linky 25 k zastávkam Bruselská, Aténska alebo Madridská. Z tohto pohľadu nejaký extra význam pre sídliská nemá. Ale ako ďalšie rýchle spojenie na NO určite význam má. (Preto tá druhá veta v zátvorke v príspevku #64551.)
Reply on: Dispecer #64551:
Ad 20/20L Podla mna maju dost velky vyznam. Ved preco potom by ich posilovali pocas spiciek medzi KNV a NO? Aj ked ja idem 20tkou NO-Furca tak vzdy je narvata
Reply on: 3902 #64549:
kde na to predĺženie vezmeš kilometre (resp. kto to zaplatí?) a kde vezmeš ďalšie vozidlá (nakoľko ti nevyjdu súčasné obehy)?
Reply on: Tomko00 #64544:
Linka 25 znamená pre sídlisko Ťahanovce to isté, ako linka(-y) 20/20L pre sídlisko Dargovských hrdinov. Sú to linky, ktoré obe sídliská obslúžia iba okrajovo, čiže nejaký extra význam pre ne nemajú. (I keď si osobne myslím, že 20/20L má pre Furču o trošku väčší význam, ako 25 pre Sídlisko Ťahanovce...)

Čo sa týka intervalov, pre porovnanie:

71+72 Lingov > Mlynská bašta:
- 7. hodina: 07:00 - 07:40: interval 5 min.; 07:40 - 07:46: 6 min., 07:46 - 07:53: 7 min., 07:53 - 08:01: 8 min.
- 14. hodina: 13:57 - 15:03: interval 6 min.
- 20. hodina: 19:58 - 20:48: interval 10 min., 20:48 - 20:59: 11 min., 20:59 - 21:09: 10 min.

27+36 Bruselská > Mlynská bašta:
- 7. hodina: 07:00 - 07:30: interval 4 - 6 min. (striedavo), 07:30 - 07:35: interval 5 min., 07:35 - 07:42: 7 min., 07:42 - 07:50: 8 min., 07:50 - 07:57: 7 min., 07:57 - 08:05: 8 min.
- 14. hodina: 13:55 - 15:01: interval 6 min.
- 20. hodina: 19:57 - 20:06: interval 9 min., 20:06 - 21:06: 8 - 12 min. (striedavo)

Komentár: Stále nechápem, čo si tieto sídliská závidia v tomto smere... Interval je viac - menej rovnaký, pričom Furča má "výhodu" stáleho intervalu v rannej špičke oproti striedavým intervalom medzi linkami 27 a 36. Na druhú stranu, je otázne, ako veľmi sa dodržiava CP vodičmi na linkách 71 a 72 - čo však nie je problém ani Ťahanoviec, ani Furče, ani cestovných poriadkov...
---------------------------------------------------------------------

15+17 Darg. hrdinov, MiÚ > Palackého:
- 7. hodina: 06:59 - 07:06: interval 7 min., 07:06 - 07:14: 8 min., 07:14 - 07:16: 2 min., 07:16 - 07:26: 10 min., 07:26 - 07:29: 3 min., 07:29 - 07:36: 7 min., 07:36 - 07:47: 11 min., 07:47 - 07:49: 2 min., 07:49 - 08:04: 15 min.
- 14. hodina: 13:55 - 14:19: interval 12 min., 14:19 - 14:27: 8 min., 14:27 - 14:31: 4 min., 14:31 - 14:43: 12 min., 14:43 - 14:47: 4 min., 14:47 - 14:55: 8 min., 14:55 - 15:07: 12 min.
- 20. hodina: 19:53 - 20:10: interval 17 min., 20:10 - 20:13: 3 min., 20:13 - 20:33: 20 min., 20:33 - 20:40: 7 min., 20:40 - 20:53: 13 min., 20:53 - 21:10: 17 min.

10+51+56 Bruselská > Palackého:
- 7. hodina: 06:58 - 07:02: interval 4 min., 07:02 - 07:11: 3 min., 07:11 - 07:12: 1 min., 07:12 - 07:14: 2 min., 07:14 - 07:26: 3 min., 07:26 - 07:32: 6 min., 07:32 - 08:02: 5 min.
- 14. hodina: 13:58 - 14:10: interval 6 min., 14:10 - 14:12: 2 min., 14:12 - 14:16: 4 min., 14:16 - 14:22: 6 min., 14:22 - 14:34: 12 min., 14:34 - 14:40: 6 min., 14:40 - 14:42: 2 min., 14:42 - 14:46: 4 min., 14:46 - 15:04: 6 min.
- 20. hodina: 19:46 - 20:02: interval 16 min., 20:02 - 21:02: interval 20 min.

Komentár: V rannej a popoludňajšej špičke je Furča v tomto smere horšie a ak ráno sú linky 15 a 17 prepĺňané často a pravidelne, skutočne by bolo dobré pouvažovať min. nad výmenou súčasne vypravovaných vozidiel za kapacitnejšie /reálnejšie/ alebo skrátením intervalu /nereálne/ na aspoň jednej z liniek 15 a 17 aspoň v rannej špičke. Večer je na tom v tomto smere Furča lepšie ako Ťahanovce (51 a 56 vtedy už nepremávajú...).
---------------------------------------------------------------------------

55 Lingov > Amfiteáter:
- 7. hodina: 06:52 - 07:42: interval 10 min., 07:42 - 07:53: 11 min., 07:53 - 08:08: 15 min.
- 14. hodina: 13:53 - 15:05: interval 12 min.

18 Madridská > Amfiteáter:
- 7. hodina: 06:54 - 07:44: interval 10 min., 07:44 - 07:57: 13 min., 07:57 - 08:12: 15 min.
- 14. hodina: 13:56 - 15:08: interval 12 min.

Komentár: Takmer úplne zhodný interval...
---------------------------------------------------------------------------

(Mohol som do spojení Bruselská > Mlynská bašta a Bruselská > Palackého zahrnúť i linku 25, ale nemalo by to žiadny väčší význam, pretože medzi 06:00 a 08:15 z Bruselskej nepremáva /až z obce/ a poobede s 30 min., či večer so 60 min. intervalom veľa ľudí zo Sídliska Ťahanovce neodvezie aj vďaka svojej trase, kde na sídlisku zastavuje na 3 zastávkach v severnej časti. Taktiež 20/20L som mohol zahrnúť do spojenia DH, MiÚ > Palackého, no z dôvodu, že na celej Furči stojí na 2 zastávkach /nerátajúc Sečovskú/, by aj tak veľa Furčanov neodviezla.)

Ak nájdete nejakú chybu, ospravedlňujem sa vopred. ?
Reply on: 3902 #64549:
3319 a 3322 určite nie sú dispozičné a nikdy ani neboli...a navrhujem ti prejsť sa okolo hornádskej, že koľko odstavených citelisov tam napočítaš...
Reply on: rpopo #64548:
Dobrý nápad ?
VLK . a dispozičné citelisy už niesu? pred tým boli 3304,3307,3309,3319 a 3322 zmenilo sa niečo?
Reply on: VLK #64547:
Predĺžiť L 55 z Lingova na NO by sa nedalo ? Samozrejme iba v špičke ...
Reply on: Tomko00 #64544:
aby sme boli korektní - zabudol si na 20, 20L a 54, čiže na Furču chodí 71+72 ako nosná doprava (v špičke spojenie Poliklinika Východ -> NO za 18min.) v spoločnom intervale 5-6/7,5/10min (špička/sedlo/večer), 15+17 ako doplnkové linky obsluhované nízkopodlažnými vozidlami z dôvodu spojeniami s nemocnicami, ako bol dohovor so starostkou [btw. DPMK ak by tam dal kĺbové vozidlá, voľné sú už iba vysokopodlažáky] - L15 spojenie na NO za 14min v intervaloch 10-12/15/20min, L17 spojenie na STN za 10min v intervaloch 12/20/30min, L20 a 20L, doplnkové obslužné linky lokálneho charakteru ako sú 54 a 55.

To je 8 liniek, čo je podľa mňa dostatočná obsluha (najmä v tej mizérii neustáleho krátenia výkonov), kde ak vyrátavaš počet liniek pre THC, je na tom rovnako - 10,18,25,27,36,51,54,56.

To znamená, ak chceš porovnávať počet liniek, sú si obe sídliská kvit (schválne urobené, aby ste sa na takomto argumente nemohli hádať).

K natrieskanej 55 mi nedá ešte nespomenúť, že DPMK pripravoval od 1.11. zmenu kapacity na tejto linke, ktorá však spolu s ďalšími zmenami nebola odsúhlasená. Tu na základe meraní súhlasím so zvýšením kapacity, resp. zámenou kapacity skrátenej L18.
Reply on: TA #64545:
Ale pozri sa v akých intervaloch a aké vozidlá.
Reply on: Tomko00 #64544:
vážne chodí na ŤHC až 6 spojov? Za hodinu? Za deň? Za rok? Keď si to už tak objektívne zhodnotil, kde si nechal trolejbusy (áno, tie pomalé a dooooookola chodiace vozidlá)?
Niektorí diskutujúci by sa mohli prv zamyslieť nad tým, čo píšu, než to odošlú.
Reply on: punto #64538:
To ty robíš problémy, typický n******ý ťahanovčan. vy ste furt p*****i koľko mále spojov k vám chodí...10,25,27,36,56,51...a teraz sa kukni na furču, t-busy ktoré jazdia šnečím tempom, natrieskaná 15-ka a 55-ka, a 17 s vynikajúcimi intervalmi...ako hovorí peter, takýto ľudia ma vedia n****ť!
Zápchy na NO by mali byť len dočasné - veď vznikajú v budúcej pešej zóne, kde bude vylúčená doprava mimo MHD, takže tým zaniknú aj zápchy - vhodný námet pre Verte - neverte.
Čo sa týka nových CSS na NO, skôr by ma zaujímalo, ako je možné, že nie je zavedená preferencia KD na NO. Alebo sa nebodaj čaká na otvorenie Auparku, aby sa mohla spustiť?

Re #64524 110mat110: áno^2
Reply on: Abcdefgh #64539:
zapchy su najma kvoli semaforu pri dargove, a kvoli tomu, ze dva pruhy od glorie plus jeden z hlavnej sa zuzuju do jedneho jedineho pred dargovom, kde este aj dost kratko svieti zelena ?
Reply on: punto #64538:
Mne je to fuk čo študuješ, proste keď o tom vieš velke ***** tak sa nevyjadruj a nemudruj a premňa zamňa maj aj 15 titulov. Toto ma vie naštvať, presne taki ľudia ako ty.
Reply on: Abcdefgh #64539:
teda ze take meskanie bolo pri sos automobilova, ci ako sa vola ta skola na moldavskej

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.