"Predpokladá sa, že po rekonštrukcii električkovej trate budú zo začiatku na trati premávať súčasné súpravy, ktoré sa budú plynule obmieňať za modernejšie v závislosti na finančných možnostiach prevádzkovateľa." ?
7 tramtrainov za hodinu po Kuzmányho a 7 električiek z Ťahanoviec - ?
Zaujímalo by ma, súprava 392+393 je už po prehliadke a v novom šate... čo je teraz na rade na nový lak? Je to KT 535 tak ako tu bolo dávnejšie spomínané, alebo pôjde už tá "najkrajšia" KT 513 ? A aká dalšia súprava z T3 je na rade potom na VP+ lak? Nevie niekto poradie? Dik.
Dobrý deň, chcem sa opýtať prečo nechodí v nedeľu večer električka č. 5 o 19:53???
Študenti, ktorý prichádzajú do KE s osobákom, ktorý má príchod 19:32 (zo smeru Žilina) už nestíhajú spoj číslo 5 o 19:23 a najbližší spoj je 6 o 19:41, ktorá má však just iba 1 vozeň a všetci tam sú ako sardinky.
Ľudia, čo potrebujú ísť na internát a nevojdú sa do nej pekne čakajú na stanici do 20:01 a poviem Vám, že teraz je to ešte fajn, ale v zime...
Preto prosím, aby ste buď vyriešili spoj č.5, alebo posilnili tú 6. o jeden vozeň
Čo sa zobrazuje na označovači, keď sa optimalizuje 60-minútový CL na 30-minútový CL? Ide mi konkrétne o časový údaj, ktorý sa nachádza pod sumami. Je tam uvedené niečo ako platnosť CL a potom čas - je to teda doba, do ktorej ešte platí CL?
električka na ŤHC je ľahké sci-fi ako ľudská noha na Marse, ale nová nákladná stanica v Krásnej je priam let čiernou dierou tam a späť. To by sme museli mat veeeľa €, aby sme si to mohli dovoliť. Možno raz v roku 2050, možno 2100...
Inak, keď sa už tu rozoberá presnosť názvu myslavskej zastávky Grunt, tak on v podstate nikdy nebol Myslava, Grunt, ale bola označená ako Myslava – Grunt, keďže mestská časť sa oddeľovala od samotného názvu zastávky pomlčkou a nie čiarkou.
V článku "#392+393 v premávke" som našiel nezrovnalosť v tom, že v článku sa píše: "po ukončení strednej prehliadky" a v priloženom obrázku: "po veľkej prehliadke". ? Skúste urobiť korekciu. ?
tomas4578